adexo3
۱۴۲۳۷۴۰
۱ نظر
۲۴۷۷
۱ نظر
۲۴۷۷
پ

آپشن‌های آجورلو برای بازیکنان استقلال وتو شد

تمام آپشن‌هایی که مصطفی آجورلو برای بازیکنان استقلال نوشته بود، از سوی مالکان جدید استقلال وتو شد.

ایران ورزشی: در دوران مدیریت مصطفی آجورلو به جهت افزایش انگیزه بازیکنان اقداماتی در زمان عقد قرارداد با برخی از آنها صورت گرفت که بعدها به عنوان یک انتقاد جدی از مدیرسابق استقلال مطرح گردید.

 آجورلو که اعتقاد داشت بازیکنان و مربیان استقلال باید در شرایط لاکچری با این باشگاه همکاری کنند و حتی مشاوران و معاونان نزدیک به او در هتل اسپیناس اتاقی را ماه‌ها کرایه کرده بودند تا امورات باشگاه استقلال به خصوص در موضوع نقل و انتقالات در این هتل انجام شود، تعهداتی را در زمان مدیریت خود برای این باشگاه ایجاد کرد که بعدها برای دیگر مدیران تبدیل به دردسر شد.

آپشن‌های آجورلو برای بازیکنان استقلال وتو شد

حال شاید اگر آجورلو خودش در مدیریت استقلال باقی می‌ماند از پس کار برمی‌آمد و به طرقی از تعهداتی که خودش ایجاد کرده بود، به سلامت عبور می‌کرد اما با رفتن او و حضور مدیران جدید عمل به تعهدات دوباره مدیریت آجورلو دشوار شد.

مدیرعامل سابق بندهایی در قرارداد برخی بازیکنان گنجانده بود که بسیار عجیب بود.  مانند رضایت مدیرعامل، حق مسکن و یا عناوینی از این دست. حتی یکی از مدافعان سابق استقلال که اکنون خارج از ایران فوتبال بازی می‌کند و حواشی بسیاری هم داشت، بالاترین دستمزد را دریافت کرده بود در حالی که عملکرد آنچنان جالبی نداشت و همواره جزو بازیکنان معمولی این تیم به حساب می‌آمد. به هرحال سرنوشت این تعهدات تغییر کرده و سازمان بازرسی بعد از بررسی قراردادهای بازیکنان اعلام کرده هیچ یک از تعهداتی که در قالب آپشن در قرارداد بازیکنان گنجانده شده قابل اجرا نیست و مدیران و مالکان فعلی از پرداخت این دیون مصون مانده‌اند. این خبر در روزهای گذشته به گوش مالکان استقلال رسیده و آنها نیز بازیکنان را از ماجرا مطلع کرده‌اند؛ هرچند که برخی از بازیکنان نسبت به این موضوع واکنش منفی نشان داده‌اند اما وقتی پای سازمان بازرسی و نهادهایی از این دست در میان باشد، روشن است که دیگر کاری از دست بازیکنان و مربیان ساخته نیست و دستورات عیناً باید عمل شود. البته عرف هم نبود که آن آپشن‌های عجیب و غریب در قراردادها اعمال شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بنده خدا

      وقتی بخوان یه تیم قهرمان نشه .همینه.میگذاشتین فصل تموم بشه بعد.عاقبت استقلال .میشه پاس که نابود شد رفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج