adexo3
۱۴۲۳۱۴۶
۸ نظر
۱۱۰۷
۸ نظر
۱۱۰۷
پ

تعطیلی شنبه‌ها صدای شریعتمداری را درآورد

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: متاسفانه مصوبه امروز مجلس برخلاف نظر نمایندگان موافق آن، نه فقط توجیه اقتصادی ندارد بلکه اهانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز هست.

فارس: مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: متاسفانه مصوبه امروز مجلس برخلاف نظر نمایندگان موافق آن، نه فقط توجیه اقتصادی ندارد بلکه اهانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز هست.

تعطیلی شنبه‌ها صدای شریعتمداری را درآورد

وی ادامه داد: در توجیه این مصوبه با اشاره به تعطیلی روز شنبه در آمریکا و اروپا به استفاده از فرصت‌های تعامل اقتصادی با جهان تکیه می‌کنند و از توضیح درباره چهار نکته خودداری می‌ورزند و یا بی‌خبرند.

وی ادامه داد: اول آن که مگر تعداد مراکز تجاری و تاجرانی که با آمریکا و اروپا تعامل تجاری دارند چه میزان است؟ دوم آن که امروزه بیشتر تراکنش‌های اقتصادی الکترونیک است و به‌جای تعطیلی شنبه‌ها می‌توان برعدم تعطیلی چند بانک در این روز تاکید کرد و از این گذشته مگر فاصلۀ چندساعته چه تاثیر قابل اعتنایی دارد که تصمیم به تعطیلی شنبه‌ها گرفته‌اند؟

.ی افزود: سوم این که از ابتدا تعطیلی ۲ روز در هفته را اصل گرفته‌اند و سپس دربارۀ انتخاب پنجشنبه یا جمعه به بحث نشسته‌اند و به‌جای پنجشنبه به شنبه رسیده‌اند و درباره علت ترجیح شنبه به پنجشنبه می‌فرمایند تعطیلی پنجشنبه متضمن زیان ۸ میلیارد دلاری است! و توضیح نمی‌دهند که این رقم را از کجا آورده‌اند؟

شریعتمداری گفت: چهارم که از ۳ مورد دیگر اهمیت بیشتری دارد، شنبه روز تعطیل رسمی یهودیان است و نباید نظام مقدس اسلامی به همراهی با آن‌ها متهم شود!

شریعتمداری در پاسخ به این سئوال که اعلام کرده‌اند بیت رهبر معظم انقلاب با این تعطیلی مشکلی نداشته است! گفت: روال و قاعده در بیت حضرت آقا این‌گونه نیست و به یقین در نقل این خبر اشتباهی رخ داده است که خطایی سئوال برانگیز است باید هرچه زودتر تکذیب کنند!

وی همچنین افزود: همین نسبت خلاف واقع به بیت رهبر معظم انقلاب که نباید بدون بررسی بماند، حکایت از آن دارد که تصویب‌کنندگان این مصوبه از صحت کار خود اطمینان ندارند و برای جبران این نقیصه به‌نقل خلاف واقع روی آورده‌اند.

او تاکید کرد: فاصله زمانی ما با اروپا حدود ۳ تا ۴ ساعت و با آمریکا و اقیانوسیه در مواردی بیش از ۱۵ ساعت است؛ بنابراین هنگام روز ما در ایران با شب آن‌ها همزمان است. آیا باید روزها را تعطیل کنیم و شب‌ها کار کنیم تا از همسویی با کشورهای غربی و همراهی با یهودیان عقب نمانیم؟

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      پس شریعتمداری مخالفه کار درستی انجام شده

    • ناشناس

      این چرا در مورد همه چیز نظر میده

    • بینامی که قلبش برای ایران می طپت.

      حقا این بار آقای شریعتمداری حرف درست و قانع کننده ای را بیان کرده، شما هم مثل من تعجب کردید🤔

    • ناشناس

      بابا بشین سر جات پیری

    • ناشناس

      ایشان هم یک فرد عادی و یک شهروند ایرانی هستند میتونه اظهار نظر شخصی کنه ایرادی نداره
      ولی نمیتونه دستور بده چون خود این آقا هم به این نمایندگان فعلی رای داده و باید تابع قوانین آنها باشه

    • ناشناس

      اینکه شخص کی هست که مثل نخود هر آشی شده خدا به ما رحم کرد این فرد پست مهمی در کشور ندارد اگر چنین بود فاتحه همه خوانده شده بود یک روزنامه هم چاپ میکند که برای پاک کردن شیشه هم اضافی هست

    • ناشناس

      این در همه اموری دخالت میکنه،بارها ثابت شده نظرش هرچی باشه ،مخالفش درسته.

    • بازنشسته مستعصل

      احسن پس تصمیم مجلس برای اولین‌بار درست است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج