adexo3
۱۴۲۲۹۴۴
۸ نظر
۷۹۹
۸ نظر
۷۹۹
پ

سکوت عجیب مسئولان در فساد بزرگ فوتبال!

روزنامه فرهیختگان در یادداشتی به سکوت مسئولان در فدراسیون فوتبال در واکنش به افشای فساد واکنش نشان داد.

روزنامه فرهیختگان در یادداشتی به سکوت مسئولان در فدراسیون فوتبال در واکنش به افشای فساد واکنش نشان داد: افشای فساد در فوتبال که با رد و بدل شدن مقادیر زیادی پول و رشوه همراه بوده شوک بزرگی در روزهای اخیر به فوتبال ما وارد کرد. این اتفاق به سرعت به تیتر یک بیشتر رسانه‌ها بدل شد و هر روز جزئیات جدیدی از ابعاد گسترده آن منتشر می‌شود. این در حالی است که فدراسیون فوتبال به‌جز یک بیانیه چند خطی واکنش دیگری به این ماجرا نداشته است و حتی مسئولان رده بالای فدراسیون از جمله رئیس و اعضای هیات‌رئیسه ترجیح داده‌اند فعلا در این رابطه سکوت کرده و واکنشی جدی نسبت به آن نداشته باشند.

سکوت عجیب مسئولان در فساد بزرگ فوتبال!

این در حالی است که اگر این اتفاق در هر کجای دنیا رخ می‌داد به سرعت مسئولان مربوطه درباره آن موضع‌گیری شفاف و دقیقی داشته و به سرعت با مسببان آن برخورد می‌کردند اما در فوتبال ایران ظاهرا ماجرا به‌گونه‌ای دیگر پیش می‌رود. از بین مهدی تاج، مهدی محمدنبی، منصور قنبرزاده، بهرام رضاییان، احمدرضا براتی، میرشاد ماجدی، احسان اصولی، طهمورث حیدری، خداداد افشاریان و محمدرضا ساکت که دارای سمت‌های مهمی در فدراسیون هستند تنها ماجدی واکنشی نصفه نیمه و کوتاه نسبت به این ماجرا داشته و در مصاحبه اخیرش به آن اشاره کرده است. شکی نیست که انتظار طرفداران فوتبال این است که تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون یا نایب‌رئیسانش با انجام یک مصاحبه قاطع موضع خود را درباره این اتفاق به سرعت روشن کنند اما مثل همیشه و آنهایی که معمولا برای سفرهای خارجی صف می‌کشند ترجیح داده‌اند که روزه سکوت در پیش گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      فوتبال پاک ، قهرمانی پاک و.......ساکت !!!!!!!

    • ناشناس

      سالها است که فساد تو فوتبال ما. بوده الان دیگه جا افتاده قُبحش از بین رفته ، علنی شده یه سفره پهن شده دارن دورهم تناول می‌کنند بدو اینکه بعضی ها زحمت بکشند بزنند زیر توپ بزنند ، براشون خورده زیر توپ

    • مجید

      همه از دم لنگی😁

    • ناشناس

      پاکند و خدمت گذار !

    • حامد

      مردم فوتبال داخلی رو تحریم کنند. پول تو جیب اینا نریزید. نرید ورزشگاه. حمایت بی خود و تیفوسی نکنید. اینقدر احمقانه و با چشمهای بسته کسی پادشاه و ژنرال و سرهنگ و گروهبان قند علی نکنید. فکر کردید اینها چطور پول در میارند خب معلومه از ما مردم. حالا هی برید ورزشگاه، حنجره پاره کنید.

    • ناشناس

      چون رییس فدارسیون فوتبال خودش از همه دزدتره

    • ناشناس

      شریک. در. درآمد. هستن

    • ناشناس

      بابا ما که از اولش هم می‌گفتیم این لنگی ها در فدراسیون دارند خیانت می‌کنند نه خدمت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج