adexo3
۱۴۲۱۸۵۲
۱ نظر
۳۸۰
۱ نظر
۳۸۰
پ

خبر خوش دولت برای زوج‌های نابارور

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در زمینه اهدای تخمک قانون مصوب مجلس وجود ندارد در سطح ریاست جمهوری لایحه‌‎ای آماده شده که بصورت قانونی اجرایی شود.

ایرنا: معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در زمینه اهدای تخمک قانون مصوب مجلس وجود ندارد در سطح ریاست جمهوری لایحه‌‎ای آماده شده که بصورت قانونی اجرایی شود.

خبر خوش دولت برای زوج‌های نابارور

سعید کریمی روز شنبه در یک نشست خبری به مناسبت هفته ملی جوانی جمعیت که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، افزود: اهدای تخمک و اهدای جنین نیز در دستور کار است و بیش از ۳۰۰ هزار زایمان در مراکز دولتی اتفاق افتاده که بصورت رایگان بوده است.

وی ادامه داد: ۲۷ هزار و ۴۹۹ نفر به مراکز درمان ناباروری مراجعه کردند و ۳۰ درصد درمان نتیجه مثبت داشته است.

وی اظهارداشت: ۱۲۶ مرکز تخصصی درمان ناباروری داریم که از این تعداد ۵۰ مرکز دولتی بوده و ۹۰ درصد هزینه های بستری و سرپایی تحت پوشش بیمه است.

کریمی ادامه داد: ۳۳ خدمت جراحی برای درمان ناباروری تحت پوشش بیمه قرار گرفت و یک میلیون و ۱۰۰ هزار به مراکز فوق تخصصی مراجعه کردند و بیش از ۱۱۲ هزار مورد آی وی اف انجام شده که بیش از ۳۶ هزار مورد بارداری موفقیت آمیز بوده است.

معاون درمان وزارت بهداشت تصریح کرد: ۲۷۰ هزار کلاس برای مادران باردار برگزار شده تا به سمت انجام زایمان طبیعی ترغیب شوند، مراکز زایمان بی درد نیز توسعه یافته که بصورت دارویی و غیردارویی است.

وی ادامه داد: ذخیره تخمک در کشور انجام می شود ولی نباید کشور را به این سمت ببریم باید کارهای فرهنگی زیادی انجام شود تا دختران و پسران در سن مناسب ازدواج و اقدام به فرزندآوری کنند.

بیماران در صورت پرداخت پول به پزشک حتما رسید دریافت کنند

معاون درمان وزارت بهداشت در مورد تعرفه های پزشکی گفت: همه پزشکان موظف به رعایت تعرفه های تعیین شده هستند و افراد خارج از صندوق بیمارستانی پولی پرداخت نکنند و در صورت پرداخت پول به پزشکی رسید بگیرند و در صورت ثابت شدن ۱۰ برابر پولی که پزشک از بیمار گرفته باید پس داده شود و بدون رسید نمی توان به تخلفات رسیدگی کرد.

به گفته کریمی، وزارت بهداشت اختیاری برای اجرای طرح پزشکان در مناطق مختلف ندارد و قانون مجلس است، نباید کسی را به زور بفرستیم باید با رضایت برود، امسال بسته ماندگاری برای پزشکان در مناطق محروم تعریف شده که به ازای هر روز ۱/۵ میلیون تومان می گیرد به عنوان مثال اگر ۳۰ روز در منطقه بماند ۴۵ میلیون تومان علاوه بر حقوق دریافت می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بچه نداشتن مشکل مردم نیست .بچه داشتن مشکل مردمه..راههای جلوگیری را آموزش بدهید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج