اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۹۰۸۲
۱۴۲۸
۱۴۲۸
پ

آزار شیطانی پنج زن از سوی یک مرد رمال

مرد رمال که پنج زن را به بهانه‌های مختلف به خانه‌اش کشانده و مورد آزار قرار داده است پای میز محاکمه رفت.

اعتماد آنلاین: مرد رمال که پنج زن را به بهانه‌های مختلف به خانه‌اش کشانده و مورد آزار قرار داده است پای میز محاکمه رفت.

آزار شیطانی پنج زن از سوی یک مرد رمال

متهم که مردی میانسال است دو همسر دارد. او به بهانه درمان بیماری و بخت‌گشایی، زنان را مورد آزار قرار می‌داد. 

اولین شکایت از سوی زنی بیمار به مأموران ارائه شد. این زن گفت: من به شدت بیمار هستم و پزشکان نتوانسته‌اند راه درمان مرا پیدا کنند. بیماری که به آن مبتلا هستم نادر است و هنوز راهی برای درمان‌ آن نیست. هر روز حالم بدتر می‌شد. برای همین وقتی از دکتر‌ها ناامید شدم، سراغ رمال‌ رفتم. دوستم او را به من معرفی کرد و گفت چند نفری پیش او رفته و جواب گرفته‌اند. وقتی به خانه مرد رمال رفتم به من گفت که نیاز به انرژی‌درمانی داری و باید حتماً با انرژی خاصی تو را درمان کنم. در جلسه دوم بود که به من گفت باید لباس‌هایت را دربیاوری تا انرژی به طور کامل به بدنت برخورد کند. بعد که لباس‌هایم را درآوردم این مرد نیت پلیدش را اجرا کرد و آنجا بود که فهمیدم دروغ‌‌های بزرگی به من گفته ‌است.

اظهارات این زن جوان تنها شکایت از مرد رمال نبود، دختر دیگری نیز به پلیس مراجعه کرد و گفت: من  ۳۹ ساله هستم و بختم بسته است. دیگران به من زخم زبان می‌زدند. وقتی پیش مرد رمال رفتم گفت می‌تواند به من کمک کند. او بعد از چند جلسه از من خواست لباس‌هایم را در بیاورم تا مهر بر دلم بنشناسند و بعد به من تعرض کرد.

پلیس مرد رمال را بازداشت کرد. این در حالی بود که سه شکایت دیگر نیز به مأموران داده شد. به این ترتیب مرد رمال در برابر اتهام تعرض به پنج زن قرار گرفت. او ابتدا همه چیز را منکر شد و گفت اصلاً شکات را نمی‌شناسد اما وقتی در برابر آنها قرار گرفت قبول کرد این زن‌ها را می‌شناسد.

بنابراین پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه بازجویی پنج شاکی زن حضور داشتند. آنها شکایت خود را مطرح کردند. مرد رمال که تا پیش از این همه چیز را منکر می‌شد گفت: اتهام را قبول ندارم. تجاوز نکردم و به این زن‌ها هم دروغ نگفتم. آنها بعد از اینکه به خانه‌ام می‌آمدند با من احساس صمیمت می‌کردند و خودشان دوست داشتند که با من رابطه داشته باشند. من اصراری به داشتن رابطه نداشتم و اجباری هم در کار نبود.

مرد رمال گفت: من دو همسر دارم. یکی از آنها در افغانستان و یکی از آنها ایران است، اما همسرم که در ایران است به شدت بیمار است و من نمی‌توانم با او رابطه داشته باشم، به همین خاطر هم با زنان دیگر رابطه داشتم.

قضات شعبه ۱۳ دادگاه کیفری استان تهران که این پرونده را مورد بررسی قرار می‌دادند، ادامه رسیدگی را به بعد موکول کردند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج