اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۹۴۴۲
۴۴۷
۴۴۷
پ

قیمت اجاره مسکن در جنوب تهران چند؟

بررسی فایل‌های اجاره در جنوب تهران نشان می‌دهد که برای رهن کامل یک آپارتمان در مناطق جنوبی پایتخت، باید دست‌کم ۲۵۰ میلیون تومان بودجه در نظر داشت.

اکو ایران: بررسی فایل‌های اجاره در جنوب تهران نشان می‌دهد که برای رهن کامل یک آپارتمان در مناطق جنوبی پایتخت، باید دست‌کم ۲۵۰ میلیون تومان بودجه در نظر داشت.

قیمت اجاره مسکن در جنوب تهران چند؟

 

هر چند خریدوفروش در بازار مسکن در تهران به کندی صورت می‌گیرد و معاملات ملکی در وضعیت رکود قرار دارد، اما هم‌اکنون بازار اجاره در آستانه داغ شدن و تعداد فایل‌های رهن و اجاره بازار در حال افزایش است.

البته آنطور که واسطه‌گران ملکی می‌گویند: اکثر مستاجران میل به تمدید قرارداد خود دارند و میزان جابه‌جایی نسبت به سال‎‌های قبل کاهش یافته است.

بررسی‌های ما از بازار رهن و اجاره در جنوب تهران نشان می‌دهد که برای رهن کامل یک آپارتمان در مناطق جنوبی پایتخت، باید دست‌کم ۲۵۰ میلیون تومان بودجه در نظر داشت که اگر خواهان امکاناتی همچون پارکینگ، آسانسور و انباری باشید مبلغ رهن کامل شما باید حداقل ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان باشد.

در محله مسعودیه رهن کامل آپارتمانی با ۶۸ مترمربع زیربنا و ۱ سال ساخت، ۶۵۰ تومان و رهن کامل واحدی ۷۵ متری و ۱۸ سال ساخت در نازی آباد بدون آسانسور و پارکینگ، ۶۰۰ میلیون تومان است.

در محله دولت آباد، رهن کامل آپارتمانی ۶۱ متری و ۱۸ سال ساخت، ۴۰۰ میلیون تومان و رهن کامل واحدی ۶۵ متری ۹ سال ساخت در محله دیلمان و بدون پارکینگ و انباری، ۶۰۰ میلیون تومان تعین شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره در جنوب تهران را مشاهده کنید:

قیمت اجاره مسکن در جنوب تهران چند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج