adexo3
۱۴۲۲۶۲۷
۶ نظر
۸۰۴
۶ نظر
۸۰۴
پ

سارق ناشناس، پیرزن تنها را به طرز فجیعی کشت

کشف جسد زنی مسن که تنها زندگی می‌کرد، پرونده جنایی تازه‌ای را گشود و کارآگاهان اکنون در تلاش برای یافتن سرنخی از قاتل هستند.

اعتماد آنلاین: کشف جسد زنی مسن که تنها زندگی می‌کرد، پرونده جنایی تازه‌ای را گشود و کارآگاهان اکنون در تلاش برای یافتن سرنخی از قاتل هستند.

سارق ناشناس، پیرزن تنها را به طرز فجیعی کشت

زن سالخورده‌ای که به‌تنهایی زندگی می‌کرد قربانی سارق یا سارقان جنایتکار شد. اکنون کارآگاهان جنایی در تلاش برای شناسایی عاملان این جنایت هستند.

ماموران کلانتری ۱۳۲ نبرد ساعت ۱۹:۳۰ عصر دیروز از سوی همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران در جریان قتل زنی مسن در خانه‌اش قرار گرفتند و خیلی زود نزدیک‌ترین واحد از ماموران گشت کلانتری در آدرس اعلام‌شده حضور یافتند.

ماموران واحد گشت با حضور در محل و مشاهده جسد زن تنها سعی در حفظ صحنه جنایت کردند و سپس ماجرا را به بازپرس کشیک ویژه قتل پایتخت و همکاران خود در اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران اطلاع دادند.

به این ترتیب، بازپرس ویژه قتل همراه تیم تحقیق جنایی متشکل از کارشناسان پزشکی قانونی، کارآگاهان اداره دهم و متخصصان تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران با حضور در محل تحقیقات خود را آغاز کردند. تیم پزشکی قانونی که بر پیکر مقتول حاضر شده بود، پس از معاینه اولیه اعلام کرد، زن سالخورده هدف ۳۴ ضربه چاقو قرار گرفته است. همچنین به‌هم‌ریختگی خانه این زن حکایت از آن داشت که عامل یا عاملان جنایت با انگیزه سرقت دست به این قتل زده‌اند.

بازپرس براعه از شعبه سه دادسرای جنایی تهران که به عنوان بازپرس کشیک قتل در محل حضور یافته بود، دستور داد جسد به پزشکی قانونی منتقل شود تا معاینات دقیق‌تر انجام و علت اصلی مرگ و زمان دقیق آن مشخص شود. همچنین تحقیقات اولیه کارآگاهان نشان داد همسایه‌ها متوجه باز بودن در خانه زن تنها شده‌ و هرچه او را صدا زده‌، پاسخی نشیده‌اند و همزمان با صدا کردن او وارد خانه شده‌اند. آنها پس از ورود به خانه جسد غرق در خون زن را دیدند و موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دادند.

بررسی‌های صحنه جرم از سوی کارشناسان اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی نشان می‌داد در خانه تخریب نشده و عامل جنایت یا  همدستانش به راحتی وارد خانه شده‌اند.

در حال حاضر بازپرس جنایی دستورات لازم را صادر کرده و تحقیقات برای دستگیری عامل یا عاملان جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      احتمال زیاد افغانی بودن

    • ناشناس

      34 ضربه چاقو نشان از یک کینه عمیق
      توسط بستگان یا نزدیکانش میباشد،
      یک غریبه شیوه آرامتری انتخاب میکرد.

    • بدون نام..

      خب پیزرن بیچاره طاقت ۳۴ ضربه چاقو داره بیشرف قاتل

    • کارگر

      ۳۴ ضربه نشون از کینه قبلی داره..وسایل رو هم الکی بهم زده تا سرقت نشون بده.

    • ناشناس

      آن شاءالله پلیس موفق شود و قاتل از خدا بیخبر را دستگیر نماید

    • ناشناس

      احتمال زیاد افغان بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج