adexo3
۱۴۲۲۸۵۰
۵۵۵
۵۵۵
پ

تشکر ویژه یک نماینده از رسول خادم و پرستویی

معین الدین سعیدی، نماینده چابهار گفت: هر طرحی برای تقسیم سیستان‌وبلوچستان بدون کارشناسی محکوم به شکست است؛ از رسول خادم‌ها، پرویز پرستویی‌ها درپی سیل اخیر متشکرم.

ایلنا: معین الدین سعیدی، نماینده چابهار گفت: هر طرحی برای تقسیم سیستان‌وبلوچستان بدون کارشناسی محکوم به شکست است؛ از رسول خادم‌ها، پرویز پرستویی‌ها درپی سیل اخیر متشکرم.

تشکر ویژه یک نماینده از رسول خادم و پرستویی

معین الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس یازدهم در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با قرائت این شعر که چو ایران نباشد تن من مباد، گفت: هر طرحی در خصوص تقسیم استان سیستان و بلوچستان بدون رعایت ملاحظات مردم، نخبگان، علما و دانشمندان استان محکوم به شکست است و هر تلاشی در راستای کمرنگ کردن نام زیبای بلوچستان، خطایی است نابخشودنی.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زاهدان، سراوان، خاش، ایرانشهر و چابهار همگی لاینفک از نام نامی بلوچستان هستند، ادامه داد: این طرح باید با وقف مکفی در کنار اساسنامه سواحل مکران بررسی شود.

وی از رسول خادم ها، پرویز پرستویی ها، واعظ مهدوی ها، ملاماجدها و سوخت برها که در سیل اخیر کنار مردم بودند تشکر کرد و گفت: وزارت کشور باید با کار کارشناسی نسبت به پرداخت خسارات به مردم اقدام عاجل کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج