adexo3
۱۴۲۳۱۹۹
۱۲۹۰
۱۲۹۰
پ

ماجرای یک قتل عجیب و غریب در باغ پرندگان

درگیری چند جوان در باغ پرندگان پایان خوشی نداشت و به قتل یکی از آنها منجر شد.

همشهری آنلاین: درگیری چند جوان در باغ پرندگان پایان خوشی نداشت و به قتل یکی از آنها منجر شد.  

ماجرای یک قتل عجیب و غریب در باغ پرندگان

شامگاه سه شنبه بیست و پنجم اردیبهشت به قاضی سالار صنعتگر بازپرس ویژه قتل خبر رسید که پسری جوان در جریان درگیری زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است. به دستور بازپرس، تحقیقات آغاز و مشخص شد که مقتول هدف ضربات چاقو قرار گرفته است. وی شب حادثه به همراه دوستانش به باغ پرندگان رفته بود که در آنجا با چند جوان دیگر درگیر شده بودند. دعوای آنها به خاطر نگاه چپ بود و همین موضوع پیش پا افتاده، منجر به درگیری میان آنها شده بود. یکی از آنها به دیگری پس گردنی زده و درگیری شدت یافته بود. دعوای آنها به ورودی باغ پرندگان کشیده شده که در نهایت عامل جنایت با چاقو ضرباتی به مقتول زده و فرار کرده بود. هرچند جوان زخمی توسط دوستانش به بیمارستان انتقال یافت اما شدت ضربه و خونریزی به حدی بود که وی جانش را از دست داد.

به گفته شاهدان، عاملان جنایت پس از قتل، سوار بر خودروی پژو شده و از محل گریخته بودند. به این ترتیب طرح مهار در آن محدوده اجرا شده و سرنشینان خودرو دستگیر شدند. با وجود اینکه عامل جنایت توسط شاهدان شناسایی شده، چاقوی خون آلود در خودروی وی کشف شده و آثار درگیری بر روی لباس و بدن او دیده می شد اما وی منکر جنایت شد.

به دستور قاضی، این متهم بازداشت شده و تحقیقات تکمیلی توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد. همچنین دو نفر دیگری که در درگیری شرکت داشتند دستگیر شدند و چون سنشان زیر ۱۸ سال بود در اختیار دادسرای ویژه اطفال و نوجوانان قرار گرفتند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج