adexo3
۱۴۲۲۹۵۸
۶ نظر
۱۱۲۳
۶ نظر
۱۱۲۳
پ

الماس این روزهای لیگ، یک ابوالفضل چپ است

استقلال در حالی با یک گل فولاد خوزستان را شکست داد و به صدر جدول رده‌بندی برگشت که تنها گل این تیم را یک چهره آشنا ساخت.

روزنامه همشهری: استقلال در حالی با یک گل فولاد خوزستان را شکست داد و به صدر جدول رده‌بندی برگشت که تنها گل این تیم را یک چهره آشنا ساخت؛ ابوالفضل جلالی. شاید بتوان گفت جلالی آماده‌ترین ستاره ثلث سوم لیگ برتر بوده است؛ بال چپی که این روزها فوتبالش حسابی گرفته و بوی گل می‌دهد. ارسال او از روی آن کرنر جنجالی در این بازی با ضربه سر ایمان سلیمی به تنها گل بازی تبدیل شد. این ششمین پاس گل جلالی در ۷هفته اخیر بود؛ گل‌هایی که در بهترین زمان ممکن ساخته شده‌اند و استقلال را گام به گام به سمت قهرمانی پیش می‌برند. به این ترتیب تعداد پاس گل‌های جلالی به عدد۱۰رسید و دورقمی شد. در عین حال خود او هم یک گل زده تا مجموعا روی ۱۱گل از ۳۷گل این فصل استقلال تأثیر مستقیم گذاشته باشد. این یعنی او روی ۲۹.۷درصد گل‌های استقلال اثرگذار بوده و بخش قابل‌توجهی از جایگاه فعلی آبی‌ها را باید مرهون درخشش همین بازیکن دانست؛ ستاره جام‌جهانی رفته‌ای که هیچ‌کس نمی‌داند فصل گذشته چرا ریکاردو ساپینتو تا این اندازه علیه او گارد داشت و حاضر نمی‌شد این بازیکن را مورد استفاده قرار بدهد.

الماس این روزهای لیگ، یک ابوالفضل چپ است

آنچه شما خواسته‌اید

این روزها ابوالفضل جلالی نماد موفقیت استقلالی‌هاست؛ نامی که آبی‌ها هر چه از او می‌خواهند در کسری از ثانیه برایشان فراهم می‌کند. اتفاقی که روز دوشنبه در حاشیه بازی با فولاد برای جلالی رخ داد، وقتی با دهمین پاس گل این فصل او در جریان بازی همراه شد، نام جلالی را به‌عنوان تأثیرگذارترین بازیکن این روزهای ارتش آبی‌پوش تثبیت کرد. درواقع این روزها در استقلال نام گلزن تیم بازی به بازی تغییر می‌کند ولی نام سازنده گل‌ها معمولا یکی است و اغلب گل‌های تیم نکونام با سانترهای ابوالفضل جلالی ساخته می‌شو‌د.

جلالی، بال چپ 25ساله اهل مازندران دوشنبه در حاشیه بازی با فولاد با یک درخواست جالب از سوی یک هوادار استقلال روبه‌رو شد. این هوادار که به‌سختی خودش را به صف اول تماشاگران و نزدیک‌ترین فاصله با زمین رسانده بود، پلاکاردی در دست داشت که روی آن به زبان مازنی از جلالی درخواست پیراهن کرده بود. ابوالفضل جلالی که در طول بازی هم درخواست استقلالی‌ها را اجابت کرده و باز هم پاس‌گل 3امتیازی این تیم را این‌بار برای ایمان سلیمی ساخته بود، در پایان مسابقه هم درخواست هوادار مازندرانی را اجابت کرد و پیراهن خودش را به او تقدیم کرد. جلالی البته برای این کار سختی زیادی متحمل شد تا بتواند از سد مأموران سختگیر انتظامی عبور کند و پیراهن شماره33 استقلال را به‌دست هوادارش برساند. او فصل گذشته هم یک‌بار در همین موقعیت یعنی در کمترین فاصله با هواداران و سکوها دیده شد؛ زمانی که یکی از گل‌های استقلال را در جریان برتری 7بر یک مقابل تراکتور زده بود و البته به‌دلیل کم‌توجهی ساپینتو در آن دوران حس و حال متفاوتی داشت و در برخورد با هواداران روی سکوها اشکش سرازیر شد.

چهارم در کمیت، سوم در کیفیت

هر ‌قدر که ریکاردو ساپینتو به ابوالفضل جلالی کم‌توجه و کم‌علاقه بود، در عوض جواد نکونام عاشق اوست و جلالی را به پای ثابت تیمش در سمت چپ تبدیل کرده است. جلالی این فصل در 26بازی از 27بازی استقلال حضور داشته است؛ در 24بازی فیکس بوده و در 2بازی هم به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته است. 2144دقیقه بازی برای استقلال، جلالی را به چهارمین بازیکن پرکار آبی‌ها در این فصل بدل کرده و فقط حسینی، رضاوند و چشمی دقایق حضورشان در زمین بیشتر از او بوده است. جلالی طی این دقایق 10پاس گل برای هم‌تیمی‌ها صادر کرده و یک‌بار هم خودش تیم را به گل رسانده است. تک‌گل او در بازی رفت مقابل نساجی زده شد که استقلال با 4گل به پیروزی رسید و یک گل و یک پاس‌گل به نام جلالی ثبت شد. مدافع چپ استقلال در آن مسابقه نمره8.02 را از متریکا گرفت و برترین بازیکن زمین شد. انتخاب به‌عنوان برترین بازیکن میدان در بازی همین هفته مقابل فولاد هم برای جلالی تکرار شده اما کسب نمره بالاتر از 8 به جز بازی با نساجی، دیگر برای جلالی ثبت نشد. او در حال‌حاضر با میانگین نمره7.23 سومین بازیکن برتر تیم خودش بعد از رضاوند و بلانکو و هجدهمین بازیکن برتر لیگ در فصل جاری است.

البته تیتری که همشهری زده، با مواضع سیاسی این روزنامه هم‌سو است.

الماس این روزهای لیگ، یک ابوالفضل چپ است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      نه الماس دیگه هم هست بنام موعود بنیادی فر

    • ناشناس

      ای کجاش الماسه
      .فقط بلده سانتر کنه..همین حرفا رو زدید که فوتبال ایران ب اینجا رسیده

    • نوروزی‌کرج‌گلشهر

      خیلی‌واضع‌است‌داریدمی‌سوزید.
      به‌امیدخداقهرمانی‌ازآن‌اس‌اس.

    • مهران

      این داور بقیه داور که الماس شما لنگی ها بود

    • مهران

      فشاری

    • ناشناس

      فوتبالیست ندیدین به این میگین بهترین بازیکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج