۱۰۰۹۵۱
۱ نظر
۵۰۵۴
۱ نظر
۵۰۵۴
پ

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

به بهانه برگزاری قرعه کشی برنامه نوروزی «نو در دو» که شب گذشته از شبکه دو پخش شد، مروری بر مهمانان ویژه و اتفاقات این برنامه ۹ ساعته داریم؛ از حضور بازیگر نقش ستایش و خواهرش و شیلا خداداد و همسرش گرفته تا اولین حضور زانیار خسروی در تلویزیون و گفتگوی متفاوت با فریبرز و جانیار عرب‌نیا و البته رونمایی از پسر ۱۷، ۱۸ ساله امین حیایی!

خبرگزاری مهر: به بهانه برگزاری قرعه کشی برنامه نوروزی «نو در دو» که شب گذشته از شبکه دو پخش شد، مروری بر مهمانان ویژه و اتفاقات این برنامه ۹ ساعته داریم؛ از حضور بازیگر نقش ستایش و خواهرش و شیلا خداداد و همسرش گرفته تا اولین حضور زانیار خسروی در تلویزیون و گفتگوی متفاوت با فریبرز و جانیار عرب‌نیا و البته رونمایی از پسر ۱۷، ۱۸ ساله امین حیایی!

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

شبکه های سیما برای روز سال تحویل در ۲۹ اسفند، تمام توان خود را به کار بستند تا بهترین هایشان را رو کنند به نحوی که در این روز مخاطبان از حضور ستارگان اجرا تا مشهورترین بازیگران، خوانندگان، کارگردانان، خانواده شهدا و... را شاهد بودند.

هر کدام از شبکه‌ها تلاش داشتند با خلق نوآوری‌هایی نگاه مخاطبان را به سمت خود بکشانند از جمله شبکه تهران که با پخش تمام قسمت‌های یک سریال در یک روز گام تازه‌ای برداشت و حضور رامبد جوان و تولید آیتم های جذاب برنامه ضبطی «گوشه دل تهرون» را تا حوالی ساعت ۱۴ بی رقیب کرد اما در این ساعت با آغاز پخش برنامه «سه ستاره» با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی اکثر خانه های ایرانی شبکه سه را بر تلویزیون هایشان داشتند و سرانجام در ساعت ۱۶ و با آغاز ویژه برنامه سال تحویل شبکه دو «نو در دو» به تهیه کنندگی مجتبی کشاورز با اجرای عروس و داماد سیما آزاده نامداری و فرزاد حسنی رقابت جدیدی شکل گرفت.

بنابراین اصلی‌ترین رقبا شبکه های دو و سه بودند. البته این رقابت تا لحظه سال تحویل ادامه داشت و پس از آن با پایان کار «سه ستاره» در شبکه سه، «نو در دو» بی رقیب تا ساعت دو بامداد با جمع گسترده ای از ستاره ها نگاه مردم را به شبکه دو معطوف کرد.

به بهانه برگزاری قرعه کشی برنده های مسابقه پیامکی این برنامه در شب گذشته یکشنبه ۱۷ فروردین، مختصری از آنچه را که در «نو در دو» گذشت به همراه ۹۰ تصویر اختصاصی از برنامه با هم مرور می کنیم.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند


دکور عظیم این برنامه از یک راهرو برای عبور مهمانان که جلوی آن مبل و میزی شامل سفره هفت سین قرار داشت و یک راه پله که به پشت ال سی دی می رسید تشکیل می شد و مجریان از این راه پله برای اجرا به صحنه آمدند.

فرزاد حسنی پس از ورود به صحنه با یک جمله به موضوعی که حتما بسیاری از مخاطبان از آن باخبر هستند، اشاره کرد و به نامداری گفت با او دست نمی دهد شاید بسیاری از مخاطبان ندانند آنها زن و شوهر هستند. پشت مبل ها و در پس زمینه دکور، دو صفحه بزرگ پر از گل رز قرمز قرار داشت که به نظر تعداد آنها چند هزار شاخه می رسید. در سمت راست صحنه نیز یک پیانو گذاشته بودند که پشت آن داریوش نخشبی نشسته بود.

خانواده جانبازی که زندگی آنها دستمایه ساخت یکی از قسمت های مجموعه «خانومی که شما باشی» قرار گرفت، اولین مهمانان این برنامه بودند.

میلاد کی مرام به نوعی اول مهمان سینمایی این برنامه بود که درباره بزرگترین اتفاق سال 92 خود گفت: بزرگترین اتفاق برای من نامه ای بود که کودکان مبتلا به سرطان محک پس از اینکه جایزه دیپلم افتخار جشنواره فجر را به آنها اهدا کردم به من دادند که بی اغراق ارزش معنوی آن از هزار تا جایزه بزرگ و بین المللی و جهانی برایم بیشتر است.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

مرتضی پاشایی خواننده ای که مدتی است به سرطان مبتلا شده از دیگر مهمانان این برنامه بود که با ظاهری متفاوت به برنامه آمد.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهمان سیاسی «نو در دو» بود که با نوه اش به تلویزیون آمده بود.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

علی بخشی زاده مدیر شبکه دو سیما نیز در پشت صحنه برنامه حاضر بود.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

یک ساعت مانده به سال تحویل نرگس محمدی بازیگر سریال «ستایشي و خواهرش سارا به برنامه آمدند. حسنی درباره او خطاب به نامداری گفت: محمدی در «عملیات مهدکودک» با اجازه شما نقش همسر مرا بازی کردند.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

خواهر محمدی هم رشته خود را روانشناسی بالینی معرفی کرد و حسنی در ادامه گفت: همسر من هم همین رشته را می خواند. او یک بار به من زنگ زد و گفت آدم هایی که در بیمارستان روانی بستری هستند یک دهم علایم تو را دارند!

در ادامه بازیگر «ستایش» درباره نقشی که او را شهره کرد نیز توضیحاتی داد: چون سری دوم این سریال ادامه نقش خودم بود، قبول کردم مرا پیر کنند اما اگر نقش دیگری بود هرگز نمی پذیرفتم. اما ستایش مال خودم است، دوستش دارم، همه چیزش را می دانم. اذیت هم شدم اما عیبی ندارد. اگر تله فیلم یا سینمایی بود می شد بیش از این مرا پیر کرد اما در ۹ ماه تصویربرداری سریال استفاده از لاتکس برای پیر کردن خیلی مرا اذیت می کرد.

در ادامه حسنی از مهمانی دعوت کرد که پیش از نرگس محمدی برای نقش ستایش انتخاب شده بود؛ شیلا خداداد که برای اولین بار به همراه همسرش به یک برنامه زنده آمده بود و آنها پسر چهار ماهه شان را نیز خانه پیش مادربزرگ هایش گذاشته بودند.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

خداداد که همسرش به عنوان کارشناس فک و صورت در برنامه های پزشکی حاضر می شود به برگزاری دورخوانی های سریال «ستایش» با حضور زنده یاد ایرج قادری اشاره و اعلام کرد وقتی حال قادری بد شده و گفته بوده شاید نتواند کار را ادامه دهد او هم از حضور در این سریال انصراف داده بود.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

سهراب پاکزاد خواننده جوان که تیتراژ برنامه را اجرا کرده بود از مهمانان برنامه بود و کلیپ ترانه «انتظار» با حضور او پخش شد. او البته شب گذشته هم در برنامه زنده قرعه کشی حضور داشت و ابتدا قرار بود ترانه ای اجرا کند و این فرصت به او داده نشد و بعد هم که قرار بود ترانه دیگری اجرا کند، با آغاز اخبار ۲۰:۳۰ آنتن از او گرفته شد.

در ادامه در لحظاتی مانده به سال تحویل برنامه دچار قطعی برق شد و پس از پخش سخنان رهبری و رییس جمهوری، حسنی میزبان حجت الاسلام سرلک بود و سخنان معنوی بین آنها رد و بدل شد.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

زانیار خسروی خواننده در ادامه به برنامه آمد. هنرمندی که برای نخستین بار در یک برنامه تلویزیونی حاضر می شد، فوت پدر همسرش را بدترین اتفاق سال ۹۲ دانست.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

او که می گفت یک سال و دو ماه است ازدواج کرده، تأکید کرد سال گذشته هم یک دقیقه و نیم مانده به سال تحویل به خانه رسیده است. او همچنین درباره فعالیت در سینما گفت: سینما را دوست دارم اما چون حرفه اصلی ام نیست وسواس زیادی برای آن دارم. معنی اسم من به کردی باهوش است.

آیتم‌هایی در برنامه پخش شد که لیلا بلوکات در آن با حضور در بهشت زهرا سر مزار شهدا و قطعه هنرمندان رفته بود و در نوع خود متفاوت بود. او در ادامه روی آنتن آمد و اعلام کرد اولین بار است که عید پیش خانواده اش نیست.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

الناز شاکردوست در این برنامه به تجربه کردن مرگ در سکانس خودکشی در فیلم سینمایی «تابو» اشاره کرد و گفت: هیچ سال نویی ایده آل نخواهد بود مگر اینکه خود ما تصمیم بگیریم آن سال را به ارزش ها و اهدافی که داریم نزدیک کنیم.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

پس از این قسمتی از سریال «خوب بد زشت» روی آنتن رفت و اخبار ۲۲:۳۰ پخش شد.

با ادامه پخش «نو در دو» عوامل سریال «خوب بد زشت» از جمله منوچهر هادی کارگردان، علیرضا سبط احمدی تهیه کننده و حسین محب اهری و سوسن پرور بازیگران مهمان برنامه شدند.

محب اهری در این برنامه یک خاطره تعریف کرد: شب های بمباران برنامه ای با نام «شاگرد اولی ها» نقش پدری را بازی می کردم و مدام وسط برنامه با آژیر خطر زیر پله ها می رفتیم و با عادی شدن اوضاع ضبط را ادامه می دهیم.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

پرور هم از مادرش تشکر کرد که برای او و خواهرانش هم پدر بوده و هم مادر: مامان می دانم اینجایی که نشستم مدیون ایستادن های زیادی است که تو داشتی. همیشه مثل کوه پشتم بودی، دستت را می بوسم و امیدوارم هیچ هفت سینی نیاید که تو پیش ما نباشی. خدا سایه همه مادرها را حفظ کند.

حمید عسگری که برای اولین بار در شب سال تحویل به تلویزیون می آمد به تورهایی که در کشور آمریکا در سال گذشته داشته اشاره کرد و گفت: سال ۹۲ یک فیلم سینمایی هم داشتم که سه روز پیش تمام شد. نقش اول این فیلم به کارگردانی محمد بانکی را بازی کردم و الهام حمیدی و سحر قریشی دیگر بازیگران آن هستند. رضا بانکی نویسنده این فیلم است که در اصفهان فیلمبرداری شده است.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

وی افزود: من سال ۹۲، در مجموع چهار ماه خانه نبودم؛ سه ماه آمریکا و یک ماه اصفهان. در این چند ساله سال تحویل همیشه روی صحنه بودم. از همسر گلم عذر می خواهم.

کلیپی از محمد علیزاده در ادامه روی آنتن رفت و نوبت به برگ برنده «نو در دو» در مدت ۹ ساعته خود رسید و فریبرز عرب نیا به همراه پسرش جانیار روی آنتن آمد.

این گفتگوی چهار نفره بهترین بخش این برنامه به حساب می آید. شرح کامل این گفتگو اولین روز فروردین در خبرگزاری مهر منتشر شد که عرب نیا در بخشی از آن گفته بود: ما متاسفانه مثل شرایطی که «طاعون» آلبرکامو به آن اشاره می کند با فراگیر شدن بی اخلاقی، فساد یا هر چیز ناخوشایندی روبرو هستیم و کم کم که جلو می رود شرایطی پیش آمده که آدم های سالم، مریض به نظر می آیند و آنهایی که طاعون دارند ارج و قرب و مقام ظاهری می گیرند. بهتر است به حرمت سال نو این بحث را ادامه ندهم. تزویر در برخی از عرصه ها گناهی نابخشودنی تر است مثلا اگر فیلمی بازاری به قصد فروش ساخته می شود تزویر آنقدر مهلک نیست اما وقتی از مضامین مقدس صحبت می کنیم تزویر بی اخلاقی و خودشیفتگی در این شرایط گناهان نابخشوده تری به حساب می آیند.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در ادامه این برنامه به همراه همسرش روی صحنه آمد. دختر و داماد او نیز از دیگر همراهانش بودند.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

داوود عابدی و المیرا شریفی مقدم زوج مجری شبکه خبر نیز همراه با دو پسر کوچکشان به برنامه آمده بودند. کودکان این دو شیطنت زیادی از خود نشان دادند که حسنی را کلافه کرده بود.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

عابدی در این هنگام گفت: باید آستانه تحمل خود را بالا ببرید. زمانی پیش می آید که در اوج خستگی به خانه می روم و تازه این دو پسر می خواهند با من بازی کنند.

سهراب پاکزاد در ادامه «این چه حسیه» را اجرا کرد و رضا شفیعی جم در برنامه حاضر شد. او معتقد بود اکثر کارگردان ها کارشان خوب است اما خیلی هایشان بازیگری نمی دانند.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

حمید گودرزی هم مهم ترین آرزو برای سال نو را سلامتی دانست.

پس از این امین حیایی برای اولین بار در یک برنامه زنده از پسر ۱۸ ساله اش دارا رونمایی کرد.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

روزبه نعمت الهی، شهرام شکوهی و میلاد ترابی مهمانان بعدی این برنامه بودند.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

سپس کلیپی از نعمت الهی روی ناو جماران به نمایش درآمد.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

حسام نواب صفوی هم مهمان دیگر این برنامه بود که به صورت زنده روی آنتن با نواختن پیانو نعمت الهی را برای اجرای قطعه ای همراهی کرد.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

پوریا پورسرخ و فریدون آسرایی هم به این برنامه آمده بودند تا «نو در دو» را در حضور یک شبه چهره های هنری در تلویزیون رکورددار کنند.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

رضا یزدانی دیگر خواننده حاضر بود که کاری از او درباره وطن برای اولین بار پخش شد. کلیپی از او در ناو جماران هم روی آنتن رفت.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

یوسف صیادی هم که آیتم هایی برای این برنامه در گفتگوهایی کوتاه و متفاوت با مردم عادی ضبط کرده بود و لابلای پخش زنده روی آنتن می رفتند در برنامه حاضر بود. این آیتم ها شیوه تصویربرداری متفاوتی داشت و گفتگوها در حال حرکت روی پنتر (نوعی خودرو) شکل می گرفت.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

کی مرام که با آغاز برنامه به استودیو آمده بود در لحظات پایانی آن دوباره به جمع اضافه شد.

نفیسه روشن نیز که برای اولین بار همراه برادرش به یک برنامه زنده تلویزیونی آمده بود آخرین مهمان این برنامه بود.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند

در پایان در حالی که ساعت ۲ بامداد را نشان می داد این برنامه با معرفی عوامل و گرفتن عکس یادگاری در نیمه های شب به پایان رسید.

عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • zzzzzzzzzz

      افرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج