۱۰۱۱۱۵۹
۴ نظر
۵۰۱۳
۴ نظر
۵۰۱۳
پ

رکود کامل خرید و فروش در بازار خودرو

بررسی میدانی بازار خودروی پایتخت حکایت از قیمت‌های عجیب و غریبی برای خودروهای داخلی دارد، نرخ‌هایی که به اعتقاد کارشناسان نمی‌تواند مبنا قرار بگیرد و در عمل خرید و فروش‌ها در حد صفر است.

ایرنا: بررسی میدانی بازار خودروی پایتخت حکایت از قیمت‌های عجیب و غریبی برای خودروهای داخلی دارد، نرخ‌هایی که به اعتقاد کارشناسان نمی‌تواند مبنا قرار بگیرد و در عمل خرید و فروش‌ها در حد صفر است.

امروز در گروه ایران‌خودرو هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۱۳۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به ۱۷۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ V۸ به ۱۷۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار دنده ای ۲۱۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۲۶۵ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ به ۱۲۶ میلیون تومان، پژو پارس ۱۵۴ میلیون تومان و سمند ال. ایکس ۱۲۹ میلیون تومان قیمت دارند.

در گروه سایپا نیز هر دستگاه پراید ۱۳۱ به ۷۶ میلیون تومان، تیبا صندوق‌دار ۸۷ میلیون تومان، تیبا ۲ به ۹۵ میلیون تومان و ساینا ۹۶.۵ میلیون تومان قیمت خوردند.

قیمت یاد شده مربوط به خودروهای سفید رنگ هستند که در مقایسه با هفته گذشته تغییری را نشان نمی‌دهند.

با این حال، کارشناسان افزایش نرخ ارز در روزهای گذشته را عامل اصلی نوسان‌های قیمتی خودروها اعلام می‌کنند و معتقدند حتی اگر نرخ دلار کمی افت پیدا می‌کرد، می توانست بر کاهش قیمت‌ها موثر باشد.

به اعتقاد کارشناسان، در شرایط کنونی که اثر روانی دلار در افزایش قیمت‌ها مشهود است، اکثر آنانی که خودرو در اختیار دارند حاضر به فروش نیستند یا قیمت‌های غیرواقعی و بالا برای خودروهای خود تعیین می‌کنند که به هیچ عنوان نمی‌تواند مبنایی برای خرید و فروش در نظر گرفته شود. هر چند در این شرایط خریداری هم وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم جا داره پراید ۱۰۰میلیون باید بشه که میشه

    • بدون نام

      آخه چوب تو سرم خورده چند میلیون پول اضافه بدم

    • بدون نام

      آقا نمیخریم بخدا اگه مجبور بشیم خر سوار شیم .برو قیمت ببرین فلک .کجا خریدار مگه مردم پول دارن حالا شاید ازاین همه جمعیت نهایت ۲۰تا فروختین بعدش اونا هم همونان که پراید رو فروختن شاید با اندک پولی پژو یا یک مدل بالاتر بخوان
      ولی درنهایت گفتم به آنجایی میرسه که دیگه مردم نمی تونن پابه پای دلار ودلالان بیان و خودرو هاتون انشالله موند توی انبار وحیاط .وسلام

    • بدون نام

      قدرت خرزد مردم عامی تا همون ۵۰ تومن پراید وپژو ۱۰۰تومن بود از اونجا به بعد دیگه خودرو هاتون رو بفرستین خارج بخرن چون اون آدم ضعیف درحد پراید ۵۰ میلیونی بود واون آدم متوسط درحد ۱۰۰میلیون پژو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج