جاباما
۱۰۱۱۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

ثبت همیشگی لحظات خاطره انگیز

برترین چاپگرهای عکس موجود در بازار

با رواج دوربین‌های دیجیتال، کاربران خانگی نیز به جمع عکاسان پیوسته‌اند. بسیاری از آن‌ها دوست دارند عکس‌های ثبت شده‌شان را به صورت چاپ شده داشته باشند. در این مطلب سعی کرده‌ایم بهترین چاپگرهای مخصوص عکس موجود را از میان انبوه آن‌ها برگزینیم و در اختیار شما قرار دهیم.

برترین چاپگرهای عکس موجود در بازار

با رواج دوربین‌های دیجیتال، کاربران خانگی نیز به جمع عکاسان پیوسته‌اند. بسیاری از آن‌ها دوست دارند عکس‌های ثبت شده‌شان را به صورت چاپ شده داشته باشند. در این مطلب سعی کرده‌ایم بهترین چاپگرهای مخصوص عکس موجود را از میان انبوه آن‌ها برگزینیم و در اختیار شما قرار دهیم. در انتخاب اغلب این چاپگر‌ها به فاکتورهای اندازه و قابل حمل بودن توجه ویژه‌ای شده است. البته چند چاپگر حرفه‌ای نیز به شما معرفی می‌کنیم.


برترین چاپگرهای عکس موجود در بازار

Canon

Pixma iP4820 Photo Printer

Canon Pixma iP۴۸۲۰ از ویژگی‌هایی چون سرعت بالا و چاپ باکیفیت تصاویر برخوردار است. اداره عالی کاغذ این چاپگر را به انتخاب مطمئنی برای استفاده‌های خانگی و اداری تبدیل می‌کند. این محصول دنباله‌ای موفق بر محصولات قبلی کانن است و از قابلیت‌هایی چون تکثیر خودکار عکس‌ها و چاپ مستقیم از دوربین‌های PictBridge نیز بهره می‌برد. قیمت ارزان را هم می‌توان یکی دیگر از مزیت‌های آن دانست.
  • قیمت حدود 170 هزار تومان


برترین چاپگرهای عکس موجود در بازار

Canon

Pixma Pro9500 Mark II

Canon Pixma Pro۹۵۰۰ Mark II نسخه‌ بهبود یافته یکی از مدل‌های دسک‌تاپ کانن است اما سرعت بالاتری نسبت به آن ارائه می‌کند. استفاده از این چاپگر برای کارهای اداری را می‌توان به نوعی هدر دادن توانایی‌های آن دانست. کیفیت فوق‌العاده عکس‌ها، گرافیک و متون، محصول کانن را هم برای عکاسان حرفه‌ای و هم برای گرافیست‌ها به انتخابی ارزشمند بدل می‌کند. اندازه حداکثری ۱۹ x ۱۳ اینچ و توانایی استفاده از کاغذهای خاص برای چاپ را می‌توان از دیگر ویژگی‌های آن دانست.
  • قیمت حدود 885 هزار تومان


برترین چاپگرهای عکس موجود در بازار

Canon

Selphy CP780 Compact Photo Printer

Canon Selphy CP۷۸۰ یکی از جدیدترین چاپگرهای کانن است که همان طراحی کلاسیک این شرکت را دارد. چاپگر کوچک فوق از قابلیت حمل بالایی برخوردار است و از سیستم حرارتی برای چاپ بهره می‌گیرد. این محصول جدید نسبت به نسخه‌های قبلی سریع‌تر است و کیفیت چاپ بالاتری نیز دارد. همانند اغلب فوتوپرینترها، CP۷۸۰ نیز امکان چاپ مستقیم از کارت حافظه، دوربین‌های PictBridge و یا کامپیوتر را دارد اما امکان چاپ از فلش‌درایوها در آن تعبیه نشده است.
  • قیمت حدود 130 هزار تومان


برترین چاپگرهای عکس موجود در بازار

Epson

PictureMate Charm

همانند اعضای پیشین خانوادهPictureMate ‌ , ‏ Charm هم از سرعت بالا و هزینه‌ای اندک برای هر عکس برخوردار است و حتی کیفیت بالاتری نسبت به آن‌ها ارائه می‌کند. Charm تفاوت چندانی با اعضای پیشین خانواده‌اش ندارد چون اپسون نمی‌توانسته است تغییرات زیادی در آن اعمال کند. کیفیت عکس‌ها در آن به حداکثر خود رسیده و واقعا در حد اعلاست. اما از طرفی، در برخی جنبه‌ها امکانات این چاپگر کاهش پیدا کرده‌اند. برای مثال، صفحه‌نمایش ۵/۳ اینچ جای خود را به یک صفحه‌نمایش ۶/۲ اینچ در آن داده است.
  • قیمت حدود 200 هزار تومان


برترین چاپگرهای عکس موجود در بازار

Epson

pictureMate Show

این چاپگر عکس‌های فوق‌العاده باکیفیتی چاپ می‌کند و صفحه‌نمایش ۷ اینچ هم به جاذبه‌هایش می‌افزاید. PictureMate Show در واقع یک محصول دوکاره است؛ چاپگر و قاب عکس دیجیتال! صفحه‌نمایش به کار رفته در این چاپگر از رزولوشن WVGA پشتیبانی می‌کند بنابراین می‌توانید به خوبی از آن برای نمایش عکس‌های‌تان بهره بگیرید.
  • قیمت حدود 215 هزار تومان


برترین چاپگرهای عکس موجود در بازار

HP

Photosmart A626 Compact Photo printer

HP Photosmart A۶۲۶ امکان استفاده از صفحه‌نمایش لمسی را در اندازه‌ای کوچک برای شما فراهم می‌آورد. این صفحه‌نمایش ۸/۴ اینچ محصول اچ‌پی را از دیگر چاپگرهای کوچک و قابل حمل متمایز و منحصر به فرد می‌کند. A۶۲۶ می‌تواند عکس‌هایی با اندازه‌های ۵ x ۷، ۶ x ۴ و تا ۱۲ x ۴ اینچ را چاپ کند. از دیگر قابلیت‌های جالب آن می‌توان توانایی کار با باتری را نام برد
  • قیمت حدود 180 هزار تومان


برترین چاپگرهای عکس موجود در بازار

HP

Photosmart B8550 Photo Printer

گرچه در طراحی این محصول بیش از عکاسان به کاربران عادی توجه شده است، اما B۸۵۵۰ می‌تواند عکس‌های باکیفیتی را تا اندازه ۱۹ x ۱۳ اینچ چاپ کند. این چاپگر نیز همانند بسیاری از همتایان خود امکان چاپ از کارت حافظه و دوربین‌های PictBridge و البته فلش‌درایو‌ها را دارد. صفحه‌نمایش آن نیز به شما امکان می‌دهد قبل از چاپ، پیش‌نمایشی از عکس‌ها را نیز مشاهده کنید. از تفاوت‌های این مدل با چاپگرهای هم‌خانواده‌اش می‌توان به امکان استفاده از آن به عنوان چاپگر خانگی اشاره کرد!
  • قیمت حدود 220 هزار تومان


برترین چاپگرهای عکس موجود در بازار

HP

PhotSmart premium e-All-in-One

All-in-One از رابط کاربری لمسی زیبا و قابلیت ePrint بهره می‌برد. در واقع نقطه مرکزی این محصول چندکاره صفحه‌نمایش فوق‌العاده ۳/۴ اینچ و تمام‌لمسی آن است. این صفحه‌نمایش امکان کنترل عملکردهایی چون کپی، چاپ و اسکن تصاویر را مهیا می‌کند. امکان تنظیم اولیه آسان، تکثیر عکس‌ها و چاپ سریع آن‌ها را می‌توان از قابلیت‌های این مدل دانست.
  • قیمت حدود 340 هزار تومان


برترین چاپگرهای عکس موجود در بازار

Pandigital

Portable Photo Printer

این چاپگر نسبت به نسل نخست چاپگرهای ZINK خروجی باکیفیت‌تری دارد اما هنوز هم با چاپگرهای جوهر‌افشان یا چاپگرهایی که از سیستم حرارتی استفاده می‌کنند، فاصله دارد. کوچک و سبک بودن سبب می‌شود بتوانید محصول pandigital را به آسانی در جیب کت‌ خود جای دهید و به هر جا که می‌خواهید، ببرید. با توجه به استفاده از فناوری ZINK در این محصول، تنها مواد مصرفی که برای کار با آن نیاز دارید، کاغذ است.
  • قیمت حدود 220 هزار تومان


برترین چاپگرهای عکس موجود در بازار

Polaroid

Grey Label GL10 Instant Mobile Printer

GL۱۰ نسبت به نسل نخست چاپگرهای ZINK ساخت Polaroid کیفیت خروجی بسیار بالاتری دارد. علاوه بر این، قادر است عکس‌هایی با اندازه‌های بزرگتر هم چاپ کند. تنظیم آسان، امکان چاپ از دوربین‌های PictBridge و کامپیوتر و بلوتوث را نیز می‌توان از جمله قابلیت‌های این مدل دانست. GL۱۰ از نسل دوم فناوری ZINK برخوردار و تقریبا همه ‌مزایای مدل‌های قبل از خود را نیز به ارث برده است.
  • قیمت حدود 205 هزار تومان


برترین چاپگرهای عکس موجود در بازار

Polaroid

PoGo Instant Digital Camera

به کارگیری یک دوربین ۵ مگاپیکسل در یک چاپگر ایده جالبی است. می‌توان این محصول را به عنوان دوربینی با قابلیت چاپ عکس‌های ۳ x ۲ اینچ یا چاپگری با قابلیت ثبت عکس در نظر گرفت! به هر حال PoGo رده‌ای کاملا جدید ایجاد کرده است که حداقل در حال حاضر هیچ رقیبی برایش در آن دیده نمی‌شود. با وجود برخی محدودیت‌ها، این چاپگر خروجی باکیفیتی دارد که برای بسیاری از اهداف کاربران کافی به نظر می‌رسد.
  • قیمت حدود 210 هزار تومان


برترین چاپگرهای عکس موجود در بازار

Canon

Selphy CP800 Compact Photo Printer

Selphy CP۸۰۰ آخرین محصول از خانواده لی‌لی‌پوتی‌های کانن است که از فناوری حرارتی برای چاپ تصاویر بهره می‌گیرد. این چاپگر حتی نسب به CP۷۸۰ هم کوچک‌تر و از قابلیت حمل بالاتری برخوردار است. CP۸۰۰ امکان چاپ از منابع مختلفی چون کارت‌های حافظه، دوربین‌های PictBridge و - برخلاف CP۷۸۰ - فلش‌درایوها را برای کاربران فراهم می‌آورد. کیفیت چاپش می‌تواند اغلب آن‌ها را راضی نگه دارد.
  • قیمت حدود 190 هزار تومان


برترین چاپگرهای عکس موجود در بازار

HP

Photosmart Pro B8850 Photo Printer

HP Photosmart Pro B۸۸۵۰ را باید جزو بهترین‌ها دسته‌بندی کرد. این محصول امکان چاپ عکس‌های باکیفیت و ارزان را تا ابعاد ۱۹ × ۱۳ اینچ برای شما فراهم می‌کند. B۸۸۵۰ از ۸ تانک جوهر مجزا بهره می‌برد. این چاپگر بر اساس نوع کاغذ مورد استفاده به طور خودکار نوع رنگ مشکی را که باید به کار گرفته شود نیز مشخص می‌کند. از قابلیت‌های جالب آن می‌توان به امکان کالیبره کردن خودکار برای اطمینان از بهترین تطابق رنگ ممکن اشاره کرد.
  • قیمت حدود 600 هزار تومان


برترین چاپگرهای عکس موجود در بازار

Epson

Stylus Pro 3880

Pro ۳۸۸۰ انتخابی عالی برای عکاسان حرفه‌ای و آن‌هایی است که به دنبال کسب درآمد در حرفه عکاسی هستند. این چاپگر می‌تواند عکس‌هایی با اندازه ۲۲ × ۱۷ اینچ و با کیفیتی فوق‌العاده چاپ کند. این مدل میان خانواده چاپگرهای حرفه‌ای اپسون، ارزان‌قیمت‌ترین محصول به شمار می‌رود. از دیگر نکات جالب در مورد آن باید به بهره گرفتنش از ۹ ‌تانک جوهر مجزا اشاره کرد که هر یک ۸۰ میلی‌لیتر گنجایش دارند.
  • قیمت حدود 1.400 هزار تومان

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

برترین چاپگرهای عکس موجود در بازار


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کمال دایی میلان

      سلام من قصد خرید یکی از چاپگرهای فوق را دارم چطوری خرید کنم

    • بدون نام

      چطوری میشه خریداری کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج