۱۰۱۴۹۰
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

دست از سر باران کوثری بردارید!

بزرگمهر حسین پور، از کاریکاتوریست های مطرح کشورمان طرحی در دفاع از باران کوثری در مقابل هجمه هایی که در هفته های اخیر به او وارد شده، زده است.

دست از سر باران کوثری بردارید!





روزنامه هفت صبح: بزرگمهر حسین پور، از کاریکاتوریست های مطرح کشورمان طرحی در دفاع از باران کوثری در مقابل هجمه هایی که در هفته های اخیر به او وارد شده، زده است.

بالاخره گروهی هم پیدا شدند که از باران کوثری و کلیپی که برای همایون شجریان ساخته است، حمایت کنند. در چند هفته اخیر باران کوثری به خاطر کارگردانی کلیپ «چرا رفتی؟» به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و به خصوص در شبکه های اجتماعی به شیوه های گوناگون به او اعتراض کردند. حتی ویدئویی به سبک کلیپ باران کوثری و برای تمسخر آن ساختند که خیلی هم مورد استقبال قرار گرفت و خیلی زود کپی های دیگری از روی این پارودی ساخته شد اما حالا برای متعادل شدن فضا نوبت به حامیان این کلیپ رسیده است.

سایت «ایسنا» اشاره می کند که موفقیت و فراگیر شدن قطعه «چرا رفتی؟» به مقدار زیادی به ویدئوی باران کوثری وابسته است: «قطعه موسیقایی «چرا رفتی» مورد استقبال طیف گسترده ای از مخاطبان موسیقی قرار گرفته و موزیک ویدئوی آن از نظر خیلی ها خوب و از نظر خیلی ها هم ضعیف است اما این سوال پیش می آید، چرا در آلبوم «نه فرشته ام نه شیطان» که قطعات قابل توجهی را با ارکستراسیون «دیوید گارنر» در خود گنجانده است، فقط قطعه «چرا رفتی» مورد توجه قرار گرفته است؟ شاید اگر برای این قطعه موزیک ویدئو ساخته نمی شد، تا این حد مورد استقبال شبکه های ماهواره ای قرار نمی گرفت و مردم آنقدر آن را همانند یک قطعه پاپ که به سرعت «هیت» می شود، نمی شنیدند.

دست از سر باران کوثری بردارید!

«نه فرشته ام نه شیطان» شامل آوازهای شجریان هم هست که به زعم کارشناسان نشاندهنده توانایی های او در عرصه آواز است، اما از میان قطعات این آلبوم تنها قطعه ای مورد توجه قرار گرفت که برای آن موزیک ویدئو ساخته شده است.

البته باران کوثری در مراسم رونمایی برای چند قطعه این آلبوم موزیک ویدئو ساخته بود که تنها «چرا رفتی» تاکنون در دسترس عموم قرار گرفته است. استقبال و واکنش های متفاوت به «چرا رفتی» این موضوع را در ذهن می آورد که قرار گرفتن موسیقی ایرانی در کنار تصویر تا چه حد می تواند به دیده شدن آن کمک کند و مخاطب را به شنیدن موسیقی اصیل ایرانی ترغیب کند.»

از طرف دیگر بزرگمهر حسین پور، کاریکاتوریست مطرح کشورمان طرحی زده که در آن از کسانی که بیرحمانه به کار باران کوثری در آلبوم همایون شجریان حمله کرده بودند، انتقاد کرده است. در این طرح که در صفحه اینستاگرام حسین پور آمده و بعد هم در صفحه ای که به نام باران کوثری در اینستاگرام وجود دارد به اشتراک گذاشته شده است، باران کوثری را با همان هدفونی که در کلیپش روی سر بازیگران تئاتر گذاشته می بینیم که به دار آویخته شده است.

حسین پور شرحی هم برای این عکس نوشته است که آن را در ادامه می خوانید: «مژده مژده. ضمن پوزش از تمامی هموطنان عزیز و گرامی همیشه در پهنه مراسم به دار آویختن هنرمند پیشین، هنرمندنمای ملعون، باران کوثری به همراه تمام بازیگرنماهایی که در کلیپ وی به نام «چرا رفتی» بازی اغراق شده کردند فردا صبح برپاست.

لذا از علاقمندان به تماشای این صحنات (جمع صحنه) درخواست می شود تا کله سحر، قبل از طلوع آفتاب در پارک خانه هنرمندان گرد آمده تا دسته جمعی این موجودات را به سزای اعمال خویش برسانیم. بلکه با کشتن اینها بتوانیم ذره ای از جرم و جنایت این از خدا بی خبران را جبران کرده و خیال شما دوستان، هموطنان و عزیزان را آسوده و آرام گردانیم. با تشکر. انجمن گلادیاتورهای فیس بوک.» در صفحه باران کوثری زیر این طرح بیش از ۳۰۰ کامنت گذاشته شده که بیشتر آنها در طرفداری از باران کوثری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      باران کوثری ذاتا هنرمند است و با اینگونه هجمه ها چیزی از ارزشهای هنری ایشون کم که نمیشه هیچ بلکه بیشتر هم مطرح میشه و کسانیکه نظر خاصی در مورد ایشون نداشتن نیز متوجه نبوغ ذاتی ایشون میشن...........

      پاسخ ها

      • سامان

        نبوغ ذاتی؟؟!!!

    • بدون نام

      نبوغ ذاتی از نوع خانوادگی دیگه.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        نمیشه بازی های درخشانش رو انکار کرد. مثلا در عصبانی نیستم.

    • محسن

      مگه شجریان رفته؟حالا کجا رفته

    • حسین

      آقا بزرگمهر هم مثل اینکه دوست داشته هنرپیشه بشه ولی !!! یادمون باشه هنرپیشه ها با هم ازدواج می کنن ! برای هنرپیشه همون احترامی رو قائل هستم که برای سایرین قائلم ، یکیشون می گفت حالا که ما روشنفکر هستیم !! از یارانه چشم پوشی می کنیم ، روشنفکر تعریف دیگه ای داره آقای کیانیان همشهری عزیز ما ،قربون اون کله پاچه های مغازه پدری شما ، با این حال هممون تو این مملکت زندگی می کنیم یه کم از فیس و افاده ها مون کم کنیم. یا حق.

    • حسین

      ما که نه به قومی اهانت کردیم نه به مسئولی و نه اقلیتی !! شاید هنرپیشه ها جزء این سه طایفه بودند و ما خبر نداشتیم!! خود بزرگ بینی تا چه حد؟! نبوغ و بچسبین که تموم شد!!. یا حق.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج