۱۰۱۶۰۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

این کودک را شناسایی کنید +عکس

با گذشت بیش از دو هفته از ناپدید شدن مرموز پسر بچه چهار ساله در نازی آباد تجسس های پلیس برای یافتن سرنوشت او بی نتیجه مانده است.

خبرگزاری مهر: با گذشت بیش از دو هفته از ناپدید شدن مرموز پسر بچه چهار ساله در نازی آباد تجسس های پلیس برای یافتن سرنوشت او بی نتیجه مانده است.

چهارم فروردین امسال یکی از شهروندان با مراجعه به کلانتری ۱۳۰ نازی آباد خبر از فقدان پسربچه ۳ ساله خود داد .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدان" و به دستور شعبه سیزدهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

این کودک را شناسایی کنید +عکس

مادر فقدانی پس از حضور در اداره یازدهم آگاهی ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : چهارم فروردین امسال برای دید و بازدید عید به منزل یکی از بستگان در منطقه نازی آباد رفته بودیم . بعد از خوردن نهار و حدود ساعت ۱۵ بود که پسرم با سایر بچه ها ، برای بازی از خانه بیرون رفت و از آن زمان دیگر بازنگشت .

بچه هایی که همراهش بودند می گویند آن موقع رفته بودند تا بستنی بگیرند و دیگر او را ندیده اند که کجا رفته است. تمام محل ، پارک منطقه و بیمارستان ها را جستجو کرده اما از او خبری پیدا نشده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد : از زمان ارجاع این پرونده به پلیس آگاهی ، اقدامات و تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن سرنوشت پسربچه فقدانی در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم آغاز و کماکان ادامه دارد که در ادامه رسیدگی به این پرونده دستور انتشار تصویر این پسربچه از سوی مقام قضایی صادر شده است.

به همین خاطر از تمام شهروندان که اطلاعی از سرنوشت این پسربچه دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۵۱۱ در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج