۱۰۲۲۴۹۵
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

جعفرزاده: رئیس‌جمهوری بود که پول پخش می‌کرد!

نماینده مردم رشت در مجلس دهم گفت: رئیس جمهوری داشتیم که نفت را بشکه‌ای ۱۲۵ دلار می‌فروخت و در استادیوم‌های شهرها می‌چرخید و پول بین مردم پخش می‌کرد و مردم برایش هورا می‌کشیدند ولی الان شما رئیس جمهوری دارید که آرزوی ۱۰۰ ساله مردم ایران را برآورده می‌کند.

خبرگزاری برنا: نماینده مردم رشت در مجلس دهم گفت: رئیس جمهوری داشتیم که نفت را بشکه‌ای ۱۲۵ دلار می‌فروخت و در استادیوم‌های شهرها می‌چرخید و پول بین مردم پخش می‌کرد و مردم برایش هورا می‌کشیدند ولی الان شما رئیس جمهوری دارید که آرزوی ۱۰۰ ساله مردم ایران را برآورده می‌کند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس دهم در رابطه با "بحران های دولت روحانی و رویکرد دولت در برابر این مشکلات طی سال های گذشته" گفت: استقلال هیچ گاه به معنای دیوار کشیدن نیست. کشور نباید وابسته و از خود باخته باشد، نباید منفعل باشد باید برنامه و ارتباط وجود داشته باشد. دولت روحانی از ابتدا سعی کرد آن اجماع ایران هراسی و ضد ایرانی را بشکند و انصافا مجلس نهم و دهم هم، همه تلاش خود را برای کمک به دولت به کار برد و روندی که پیش گرفت، رضایتمندی مردمی هم در پیش داشت.

او با اشاره به روی کار آمدن ترامپ گفت: روی کار آمدن یک رئیس جمهور پریشان احوال در امریکا خیلی از برنامه ها را به هم ریخت. متولیان امر ما و رئیس قوه مجریه و به عبارتی رئیس جمهور، شخصیت روشنفکری است که مبنای خود را در سیاست خارجی تعامل با دیگر کشورها قرار داد که توانست، دیوارها و حصارها را بشکند.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم اضافه کرد: روحانی اجازه اجماع ایران هراسی را به صهیونیست‌ها نداد و تلاش و کوشش خود را بکار گرفت. باید ارزیابی هر فرد، هر گروه، هر مجموعه و هر دولتی را متناسب با امکاناتی که در اختیار دارد، مورد نظر قرار دهیم، رئیس جمهوری داشتیم که نفت را بشکه ای ۱۲۵ دلار می فروخت و در استادیوم های شهرها می چرخید و پول بین مردم پخش می کرد و مردم برایش هورا می کشیدند ولی الان شما رئیس جمهوری دارید که آرزوی ۱۰۰ ساله مردم ایران را برآورده می کند.

دولت روحانی بدون درآمد نفت، کشور را اداره می کند چیزی که حضرت امام آرزو داشت و هم در سیاست های ابلاغی رهبری شاهد بودیم. نفت نداریم و روحانی کشور را با تقریبا ۳۰ درصد یا ۴۰ درصد درآمد پیش بینی شده اداره می کند و از طرفی همه بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله و کرونا تمام کشور را به تعطیلی کشانده است.

او با اشاره به مضاعف شدن مشکلات دولت در ایام کرونا اظهار کرد: آمریکا، انگلیس ایتالیا و ... که مدعی بودند در شرایط کرونا در مدیریت آن وا مانده اند. ما به لطف خدا و کمک کادر درمان و همکاری مردم، وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا، نسبت به امکاناتی که داشتیم خیلی خوب پیش رفتیم و خدا را شاکریم و قدردان زحمات کادر درمان و سلامت کشور هستیم.

جعفرزاده ایمن آبادی افزود: کم لطفی های موجود در کشور عمدتا توسط گروه های سیاسی شکل می گیرد که یک بخشی از آن ساختاری است، ما حزب نداریم و همچنین یک بخش از آن ناشی از نداشتن انصاف و منطق است. من نمی گویم نقد نکنند هر دولتی باید نقد شود دولتی که نقد نشود راه خود را اشتباه می رود ولی رعایت انصاف هم خوب است. بگوییم با کدام امکانات و با کدام ابزار و ادوات و درآمد و با کدام پول تا اینجا کشور را پیش بردیم؟ اینها را باید کنار هم گذاشت بعد کارنامه بدهیم.

او در پایان تاکید کرد: کارنامه دادن بدون در نظر گرفتن شرایط منطقی نیست. هیچوقت بچه ای که در سیستان و بلوچستان در کپر درس می خواند با بچه ای که در شمال تهران در یک مدرسه لاکچری درس می خواند با هم قابل قیاس نیستند، هر کدام ابزار و امکاناتی متفاوت در اختیار دارند. دولت با همه امکانات با همه کم لطفی های داخلی و نامردی های خارجی، خوب توانسته کشور را اداره کند. از همین جا یک خسته نباشید به همه دولتی ها، مجلسی ها و قوه قضاییه می‌گویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا رییس جمهور کنونی پول بین مردم پخش نمیکند در عوض بین آقا زاده ها پخش میکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگراین همه مشکل که جنابعالی میگی هست چرا رییس جمهورتون میخنده ومیگه همه چی عالیه مردم در رفاه غرق شدن.دروغگوها

    • ؟؟؟

      اینجوری من صدتاکشورااداره میکنم.پس مردم حق زندگی ندارن

    • جواد

      اگه بجای اعتمادبه غرب به دانشمندان ایرانی اعتمادمیکردیم بهتربود

    • جواد

      الان منتظریم که غربیا به ماکمک کنندتاوضع بهتربشه که وقت اینطوری نخواهدشد باید خودمان پیشرفت کنیم نه منتظرغرب باشیم

    • جواد

      غرب هیچ وقت بمارحم نخواهد کرد

    • جواد

      بجای خرید امکانات ازغرب خودمان بسازیم .اگه نفت وگازنداشتیم چیکارمیکردیم

    • جواد

      البته اگه پول نفتوگازوبمردم بدهند تا خودشان ازفقرنجات پیداکنندچون دولت نمی‌تواند مدیریت کندمثل کشورهای عربی چراپول نفت روبمردم نمیدندماهمه چی داریم ولی گرسنه موندیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج