۱۰۲۵۳۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گزارش رسانه برزيلي از تيم ملي فوتبال

کارلوس کي‌روش با بيان اين که براي صعود به دور دوم جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل تمام تلاش خود را انجام خواهد داد مي‌گويد از همگروهي ايران با آرژانتين ناراحت نيست.

خبرگزاری ایسنا: کارلوس کي‌روش با بيان اين که براي صعود به دور دوم جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل تمام تلاش خود را انجام خواهد داد مي‌گويد از همگروهي ايران با آرژانتين ناراحت نيست.

جام‌جهاني ۲۰۱۴ برزيل کمتر از دو ماه ديگر آغاز مي‌شود و تيم ملي ايران در چهارمين حضور خود در اين رقابت‌ها بايد در گروه F با تيم‌هاي آرژانتين، نيجريه و بوسني و هرزگوين به ميدان برود.

روزنامه‌ برزيلي "OTEMPO" در گزارشي به بررسي تيم ملي فوتبال ايران پرداخت که در زير مي‌خوانيم:

ايران که هدايت آن را کارلوس کي‌روش، سرمربي بزرگ پرتغالي بر عهده دارد در جام‌جهاني ۲۰۱۴ برزيل مي‌خواهد براي اولين بار از گروه خود در اين رقابت‌ها صعود کند. کاري که کمي سخت به نظر مي‌رسد. ايراني‌ها تاکنون سه بار در جام جهاني حضور داشتند و هر سه بار در همان دور نخست با اين جام خداحافظي کردند. آنها اميدوارند در سال ۲۰۱۴ شرايط براي آنها فرق کند.

ايران با هدايت کارلوس کي‌روش پرتغالي توانست جواز حضور در جام جهاني را به عنوان تيم نخست آسيا از گروه يک به دست آورد تا اين مربي پرتغالي دومين حضور پياپي خودش را در جام جهاني تجربه کند. او در سال ۲۰۱۰ به همراه تيم ملي کشورش در جام جهاني آفريقاي جنوبي حضور داشت اما در دور دوم با شکست برابر اسپانيا از گردونه رقابت‌ها حذف شد. البته اين مربي پرتغالي در سال ۲۰۰۲ موفق شد آفريقاي جنوبي را به جام‌جهاني برساند اما در جام جهاني روي نيمکت "بافانا بافانا" ننشست.

اين مربي پرتغالي خود نيز معتقد است حضور با ايران در جام جهاني کار آساني نيست. او درباره شرايط ايران در جام جهاني مي‌گويد: خيلي‌ها از اين که ايران در جام جهاني با تيم‌هاي بزرگي همچون آرژانتين همگروه شده است، ناراحت هستند و اعتراض مي‌کنند ولي ما بايد از اين موضوع خوشحال باشيم که بازيکنان ايراني در جام جهاني برزيل اين فرصت را دارند تا برابر بزرگان فوتبال جهان صف‌آرايي کند. قطعا با آرژانتين در جام‌جهاني اتفاق خوب و بزرگي براي فوتبال ايران خواهد بود و بازيکنان ايران مي‌توانند رقابت برابر يکي از بهترين تيم‌هاي جهان را تجربه کند.

ايران غير از بازي با آرژانتين با تيم‌هاي نيجريه و بوسني‌وهرزگوين نيز بايد ديدار کند. سرمربي پرتغالي ايران درباره شانس صعود اين تيم به مرحله دوم جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل مي‌گويد: تيم ملي ايران در جام جهاني شانس صعود به مرحله بعد را دارد. ما مي‌توانيم نيجريه و بوسني و هرزگوين را شکست دهيم و به عنوان تيم دوم به مرحله بعد راه يابيم.

سرمربي پرتغالي تيم ملي ايران در ادامه گفت: از نظر ما حضور در جام جهاني شگفت انگيز است. به برزيل مي‌رويم تا با بهترين‌هاي جهان ديدار کنيم. براي صعود به مرحله دوم جام جهاني خواهيم جنگيد. مي‌دانيم که به هيچ وجه صعود به دور دوم جام جهاني آسان نيست اما به خودمان بستگي دارد که در جام جهاني بازي‌هاي زيبا و شايسته‌اي را به نمايش بگذاريم.

بازيکنان ايران هر چند تلاش زيادي خواهند کرد تا به عنوان تيم دوم به دور دوم جام‌جهاني راه يابند اما کار آنها با حضور دو تيم نيجريه و بوسني و هرزگوين کمي سخت به نظر مي‌رسد. نيجريه قهرمان جام ملت‌هاي آفريقا است و انگيزه زيادي براي موفقيت در جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل دارد. بوسني و هرزگوين نيز در جام جهاني اولين حضورش را تجربه مي‌کند و مي‌خواهد در اولين حضور خود بهترين نتيجه‌ را کسب کند.

تيم ملي ايران در جام جهاني ۱۹۹۸ فرانسه حضور داشت و توانست بهترين نتيجه‌ خود را به دست آورد. آنها در آن جام موفق شدند آمريکا را با نتيجه‌ دو بر يک شکست دهند که بهترين نتيجه‌ ايران در جام جهاني محسوب مي‌شود.

شاگردان کارلوس کي‌روش در اولين ديدار خود در جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل برابر نيجريه قرار خواهند گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج