۱۰۲۷۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی: استرس باید به تیم منتقل شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد در بازی فردا (چهارشنبه) استرس به صورت مثبت به تیمش منتقل شود.

خبرگزاری تسنیم: و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل الشباب عربستان اظهار داشت:‌ بازی فردا (چهارشنبه) برای ما مرگ و زندگی است و حتماً باید در این دیدار به پیروزی برسیم. ما در دور رفت امتیازات زیادی را از دست دادیم و پیروزی در این دیدار می‌تواند ما را به جدول برگرداند. بازیکنان ما این مسئله را درک کرده‌اند و با همان انگیزه که مقابل الجزیره امارات بازی کردند در بازی فردا ظاهر خواهند شد.

وی ادامه داد: مهم این است که داور مسابقه اشتباهات بازی رفت را انجام ندهد، چرا که ما در بازی رفت به اشتباهات داوری بازی را واگذار کردیم و امیدوارم این اتفاق در دیدار فردا تکرار نشود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه الشباب در دفاع و حمله بسیار خوب عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: الشبابی‌ها خیلی سریع از دفاع به حمله اضافه می‌شوند و بازی این تیم مقابل الهلال را به طور مستقیم تماشا کردیم. فردا باید با ارائه یک بازی منطقی و تاکتیکی ارتباط هافبک و مهاجمان این تیم را قطع کنیم چون آنها در ۵۰متر رو به جلو بسیار خطرناک هستند. بازهم تاکید می‌کنم امیدوارم اشتباهات داوری فردا به ضرر ما نباشد.

«استقلال فصل گذشته در لیگ‌ قهرمانان آسیا نتایج خوبی گرفت اما امسال نتوانسته این نتایج را تکرار کند. این مسئله فشار را روی شما بیشتر نمی‌کند؟» قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال گفت: ما سال گذشته جزء ۴ تیم پایانی بودیم اما از فصل گذشته تا کنون یاران کلیدی و خوب خود را از دست داده‌ایم و یکی از دلایل افت ما همین مسئله است.

وی تصریح کرد: این فصل ناخواسته تغییرات زیادی داشتیم اما دنبال این هستیم که در بازی فردا پیروز شویم و این بردن باید با برنامه باشد. استرس باید به صورت مثبت و مانند بازی با الجزیره که باعث پیروزی ما شد به تیم منتقل شود. اگر این استرس منفی به تیم منتقل شود روی کار تاکتیکی ما تاثیر می‌گذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج