۱۰۲۷۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قرار نیست سپاهان به تیم ملی بازیکن بدهد

سرمربی تیم سپاهان اصفهان با بیان اینکه قرار نیست سپاهان فعلاً به تیم ملی بازیکن بدهد، گفت: اردوی تیم ملی در روزهای فیفا نیست و ما بر اساس قوانین عمل می‌کنیم.

خبرگزاری مهر: زلاتکو کرانچار پس از پیروزی تیمش مقابل السد قطر در نشست خبری ضمن بیان مطلب فو.ق اظهار کرد:بازیکنان من کاملاً دستورالعمل‌هایی که به آنها داده بودیم را اجرا کرده و سازماندهی تیم ما اجازه کار به تیم السد را نداد و هافبک‌های ما به خوبی توپ را دریافت کرده و برای بازیکنان خط حمله ساختند و کیفیت این بازی به میزان قابل توجهی بالا بود.

وی افزود: بالاخره ما توانستیم یک ترکیب جوان از آکادمی سپاهان ایجاد کرده و نباید فراموش کنیم که این کار بزرگی است و ما روی بال خیال‌پرداز تماشاگران به پرواز آمدیم و آنها همیشه ما را یاری کردند.

سرمربی سپاهان بیان داشت: پیش‌بینی می‌کردیم که امروز السد نتواند خوب بازی کند اما در رده نخست، کسب سه امتیاز برای ما اهمیت بسیاری داشت و به همین دلیل ما خیلی برای این بازی و کسب سه امتیاز آن برنامه‌ریزی کرده‌ بودیم اما فشار این مسابقه به میزان قابل توجهی بالا بود و ما نیز باید تلاش می‌کردیم.

وی ادامه داد: برای حفظ آمادگی بازیکنان فردا با از سر گیری تمرینات خود، به مسابقه با الهلال در عربستان فکر می‌کنیم و مسابقه امروز پرفشار بوده و بازیکنان از آن خسته شدند اما به بازیکنان تاکید کردم که تمهیداتی بیاندیشیند تا از تهاجم السد به دروازه ما جلوگیری کنند.

کرانچار گفت: بعضی بازیکنان با وجود اینکه ملی‌پوش بودند، نشان دادند که از نظر اراده در تیم بسیار قدرتمند بوده و توانستند دوام بیاورند و من از همه بازیکنان خود رضایت داشته و مطمئن هستم آنها مرا مأیوس نمی‌کردند.

وی در پاسخ به اینکه آیا پیش‌بینی این پیروزی پرگل را می‌کردید یا خیر، بیان داشت: می‌دانستیم که باید برای پیروزی به میدان برویم و این را در جلسات خصوصی به بازیکنان القا کرده و امروز کسب سه امتیاز برای ما مهم بود و در کنار آن باید با اختلاف دو گل از بازی خارج می‌شدیم تا تفاضل گل خود را در جدول بهبود ببخشیم و خوشحالم که موقعیت‌های بسیاری ایجاد کرده و ۴ گل بزنیم.

سرمربی سپاهان درباره افزایش شوتزنی تیمش در این بازی گفت: شاید پاسخ من کلی باشد اما من از آغاز سعی در تقویت روحیه شوتزنی بازیکنان داشتم، هرچند که در فوتبال ایران کم شوت می‌زنند و من تلاش کردم و به سوکای که شوت‌های پای چپ خوبی دارد، توجه کرده و به شریفی با اعتماد به نفس توجه کردم تا شریفی به یکی از بازیکنان لیگ تبدیل شده و با شایستگی تمام به تیم ملی دعوت شد .

وی پیرامون حضور بازیکنان ملی‌پوش در اردوی تیم ملی گفت: تا جایی که ملی‌پوشان از موضع تیم سپاهان و مدیریت این تیم قاطعانه تا لحظات آخری که تیم در جام باشگاه‌های آسیا حضور دارد، بازیکنان در اختیار ما هستند و من از سه ماه پیش هشدار دادم که احتمال این وجود دارد که ۴ تیم ایران در مسابقات آسیا گرفتار برنامه‌ریزی غلط شده و سبب ضربه زدن به کیفیت فوتبال ایران شوند .

کرانچار اضافه کرد: حضور بازیکنان در تیم ملی تخطی از قوانین فیفا به ای‌اف‌سی و یوفا بوده و نباید در تاریخ‌هایی به جز روزهای فیفا، بازیکن به تیم ملی بدهند و این اردو در تاریخ روزهای فیفا گنجانده نشده، قرار نیست بازیکن به تیم ملی بدهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج