۱۰۲۸۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش عراقچی به انتشار فایل صوتی جنجالی

سید عباس عراقچی با انتقاد از انتشار فایل صوتی منتسب به وی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، گفت پخش ناقص و تحریف شده این سخنان در یک جلسه خصوصی تعجب آور است و نگرانم که این‌طور بازی با منافع ملی تا کجا می‌خواهد پیش برود؟!

خبرگزاری ایسنا: سید عباس عراقچی با انتقاد از انتشار فایل صوتی منتسب به وی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، گفت پخش ناقص و تحریف شده این سخنان در یک جلسه خصوصی تعجب آور است و نگرانم که این‌طور بازی با منافع ملی تا کجا می‌خواهد پیش برود؟!

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با ۱+۵ در پاسخ به پرسشی از رسانه‌ها خواست در شرایطی که مذاکرات به مراحل حساس و پیچیده کنونی رسیده، از اظهارات و ادعاهای بی پایه‌ و اساسی که مغایر با منافع ملی و در راستای اهداف بیگانگان و دشمنان ایران اسلامی است خودداری کنند.

عراقچی به رسانه‌ها توصیه کرد که منافع ملی کشور و احقاق حقوق هسته‌ای ملت بزرگ ایران را قربانی اهداف کوتاه مدت سیاسی خود نکنند.

وی تاکید کرد: همان طور که رئیس‌جمهور محترم در نامه خود به مقام معظم رهبری نیز اشاره فرموده‌اند توافق ژنو صراحتا حقوق هسته‌ای کشورمان را به رسمیت شناخته و با پذیرش ادامه غنی سازی در ایران، حق غنی سازی جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرده است.

لازم به ذکر است برخی رسانه‌ها مطالبی منتسب به سید عباس عراقچی درباره شناسایی حق غنی‌سازی ایران را منتشر کرده و مدعی شده‌اند که نظر عراقچی با نظر رئیس جمهور در این خصوص مغایرت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج