۱۰۳۰۷۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

منچسترسیتی از شکست گریخت

منچستر‌سیتی در دیداری عقب افتاده در لیگ برتر انگلیس در خانه برابر ساندرلند متوقف شد.

خبرگزاری ایسنا: منچستر‌سیتی در دیداری عقب افتاده در لیگ برتر انگلیس در خانه برابر ساندرلند متوقف شد.

ساندرلند موفق شد با کسب یک امتیاز با ارزش از اتحاد، به لیورپول و چلسی کمک کرده و سیتی را از قهرمانی لیگ برتر دور کند. این بازی عقب افتاده از اهمیت ویژه ای برای دو تیم برخوردار بود؛ منچستر سیتی برای نزدیک تر کردن خود به صدر جدول به سه امتیاز بازی نیاز داشت؛ هم چنین ساندرلند که در منطقه سقوط قرار گرفته برای رهایی خود از این جایگاه نیاز به امتیاز داشت.

بازی با برتری کاملا آبی‌های شهر منچستر آغاز شد و در دقیقه ۲ فرناندینیو موفق شد با استفاده از پاس عمقی سرخیو آگوئرو با یک ضربه از سمت راست محوطه جریمه دروازه ساندرلند را باز کند. در ادامه همشهری‌ها که به دنبال زدن گل های بیشتری بودند شدت حملات خود را بیشتر کردند و در یکی از خطرناک ترین موقعیت‌های این تیم چند ضربه پیاپی توسط آگوئرو، زابالتا و فرناندینیو به گل تبدیل نشد. به طور کلی نیمه اول با برتری کامل شاگردان مانوئل پیگیرینی دنبال شد و با نتیجه ۱-۰ به سود منچستر سیتی به پایان رسید.

نیمه دوم نیز مانند نیمه اول با فشار و حملات بازیکنان منچستر سیتی پیگیری می‌شد؛ اما بر خلاف جریان بازی در دقیقه ۷۳ و روی یک ضد حمله ویکهم موفق شد با استفاده از ارسال گیاسچرینی دروازه خالی جو هارت را باز کند و کار را به تساوی بکشاند. انتظار می رفت پس از این گل آبی پوشان منچستر سیتی به گل برسند اما تنها ۱۰ دقیقه بعد باز هم دروازه جوهارت توسط ویکهم باز شد تا ساندرلند در آستانه پیروزی قرار بگیرد.

اما پس از گل دوم ساندرلند بازیکنان سیتی به شکل مداوم حملاتی را روی دروازه ساندرلند ترتیب دادند و سمیر نصری بالاخره موفق شد بازی را پس از ۵ دقیقه به تساوی بکشاند. ضربه نصری از وسط محوطه جریمه با اشتباه فاحش مانونه وارد دروازه شد تا سهم هر دو تیم از این بازی ۱ امتیاز باشد.

در دقایق پایانی یک فرصت خوب گلزنی دیگر توسط سمیر نصری از دست رفت؛ با این نتیجه منچستر سیتی با یک بازی کمتر نسبت به لیورپول و چلسی با ۷۱ امتیاز در رده سوم باقی ماند.

در دیگر دیدار اروتون برابر کریستال‌پالاس با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج