۱۰۳۰۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گل‌محمدي: گرفتن سهميه هم خوب است

سرمربي تيم فوتبال نفت ‌تهران گفت: ما به دنبال قهرماني ليگ برتر بوديم که البته گرفتن سهميه هم ما را راضي مي‌کند.

خبرگزاری فارس: سرمربي تيم فوتبال نفت ‌تهران گفت: ما به دنبال قهرماني ليگ برتر بوديم که البته گرفتن سهميه هم ما را راضي مي‌کند.

يحيي گل‌محمدي در خصوص بنري که گفته مي‌شود بعد از بازي نفت و سپاهان در ورزشگاه فولاد شهر رونمايي شده و باعث ناراحتي او و بازيکنان نفت شده گفت: اين حرف‌ها چيست که مي‌زنند؟ اگر پلاکارد يا بنري به ورزشگاه آوردند و در آن از وزير نفت تشکر کرده‌اند که مشکل خاصي نيست چرا که اگر وزير نفت نباشد ما هم نيستيم پس چرا بايد از اين موضوع ناراحت شوم؟ من بعد از آن بازي هم به کرمانشاه رفتم تا به خانواده‌ام سر بزنم چرا که يک‌سال سخت کاري اما بي‌حاشيه را پشت‌ سر گذاشتم و الان هم به حرف کسي کاري ندارم و نمي‌دانم اين شايعه قهر من زائيده فکر چه کسي بوده است.

وي ادامه داد: نفت تهران تيم بي‌حاشيه‌اي است که روي پاي خودش ايستاده و باز هم تأکيد مي‌کنم که اگر وزير نفت نباشد ما هم نيستيم. بازيکنان من در طول ليگ سيزدهم مردانه و شجاعانه جنگيدند و با يکدلي موفق شدند سهميه آسيايي بگيرند. حال من نمي‌دانم اين شايعات براي چه ساخته شده و هدف‌شان از اين حرف‌ها چيست. ما کار خودمان را مي‌کنيم و اين مردم هستند که بايد به ما نمره بدهند و من به حرف مغرضان کاري ندارم.

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران افزود: هيچ قهري در کار نيست و من هم هيچ واکنشي به آن بنر نداشتم چرا که در طول بازي همه حواسم به بازي بود و پس از آن هم از نتيجه نگرفتن تيمم ناراحت بودم اما جا دارد که از مسئولان باشگاه نفت تشکر کنم که شرايط خوبي براي ما در ليگ امسال به وجود آوردند.

گل‌محمدي در پاسخ به اين سؤال که گفته مي‌شود او پس از بازي با سپاهان با لباسي قرمز رنگ که به پيراهن پرسپوليس شبيه بوده ورزشگاه فولاد شهر را ترک کرده، اظهار داشت: من براي هر بازي لباس جدايي مي‌پوشم و دليلي ندارد که کسي بخواهد روي اين موارد مانور دهد، اين موضوع کاملاً بي‌ربط است و چيز خاصي نيست که بخواهم ذهنم را درگير آن کنم. ما به دنبال قهرماني ليگ برتر بوديم که البته گرفتن سهميه هم ما را راضي مي‌کند.

وي در پايان افزود: متأسفانه شايعه کردند که من خداحافظي کردم و از نفت رفتم اما بايد بگويم که اين طور نبوده و من پس از بازي با بازيکنان روبوسي کردم و به ديدار خانواده‌ام رفتم اما نمي‌دانم منظور آقايان از اين مسائل چه بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج