جاباما
۱۰۳۰۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مارتینو: این باخت تاثیری در آینده‌ام ندارد

خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی تیم بارسلونا، پس از سومین شکست پیاپی آبی‌اناری‌ها که منجر به از دست دادن یک جام دیگر برای این تیم شد، معتقد است این شکست در آینده حضورش در بارسا تأثیری نخواهد داشت.

ایسنا: خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی تیم بارسلونا، پس از سومین شکست پیاپی آبی‌اناری‌ها که منجر به از دست دادن یک جام دیگر برای این تیم شد، معتقد است این شکست در آینده حضورش در بارسا تأثیری نخواهد داشت.

بارسلونا در لیگ قهرمانان ۱-۰ مغلوب اتلتیکو مادرید شد و از گردونه این مسابقات حذف شد، همچنین آن‌ها ابتدای هفته ۱-۰ نیز مغلوب گرانادا شدند و جایگاه دوم خود در لالیگا را از دست دادند.

اکنون شکست ۲-۱ مقابل رئال مادرید در فینال کوپا دل ری، تکمیل ناکامی‌های هفته های اخیر این تیم بوده است. امّا مارتینو پس از این شکست در جمع خبرنگاران گفت: بابت این شکست بسیار ناراحتم، از هواداران تیم تشکر می‌کنم که برای تشویق تیم به اینجا آمده بودند و از آن‌ها به خاطر نبردن بازی عذرخواهی می‌کنم. هفته تلخی را پشت سرگذاشتیم و دنباله این روند تلخ است. امّا اکنون تنها به هدفمان که در دسترس است، یعنی قهرمانی لالیگا فکر می‌کنیم و تا پایان خواهیم جنگید. "

مارتینو افزود:" تیم همیشه گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند، امّا ناگهان برای ما قحطی گل به وجود آمده است. چگونه نیمار و مسی بعضی توپ ها را امشب گل نکردند نشان دهنده این امر است. ما از ۲۵ متری دروازه رئال دیگر به مشکل می‌خوردیم و این برای طبیعت باشگاه بارسلونا، در تضاد کامل است. "

سرمربی بارسا در خصوص آینده اش در بارسلونا گفت: فکر نمی‌کنم این شکست تأثیری در حضورم در بارسلونا داشته باشد. این تیم آینده خوبی خواهد داشت. "
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج