جاباما
۱۰۳۲۱۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

باند جعل دلار در مشهد متلاشی شد

سرپرست فرماندهی انتظامی مشهد از دستگیری فردی که با دلارهای جعلی در مشهد اقدام به خرید کالا می‌کرد، خبر داد.

خبرگزاری فارس: از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت نیک‌مرام در تشریح این پرونده اظهار کرد: از چندی قبل گزارش‌هایی مبنی بر خرید کالا با دلارهای جعلی به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام مجرمانه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع هماهنگی‌های لازم از طریق مرکز فرماندهی و کنترل پلیس با سرکلانتری‌های مشهد به عمل آمد و تحقیقات گسترده پلیس در این زمینه آغاز و همچنین موارد ضروری از طریق مسئولان اتحادیه اصناف اطلاع‌رسانی شد.

نیک‌مرام خاطرنشان کرد: افسران آگاهی کلانتری شهید هاشمی‌نژاد مشهد در این مأموریت ضربتی توانستند با همکاری هوشمندانه مدیر یکی از فروشگاه‌های بزرگ، زمانی که فردی در قبال خرید کالا قصد پرداخت دلار به جای وجه نقد داشت او را به عنوان مظنون دستگیر کنند.

وی گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که دلارهای همراه این فرد جعلی هستند لذا متهم دستگیر و در بازرسی بدنی از او ۸ قطعه دلار جعلی کشف شد.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه با معرفی همدست خود که گرداننده باند است اعتراف کرد که از اهواز به مشهد آمده و در اینجا با همدستی فرد دیگری اقدام به جعل دلار و کلاهبرداری کرده‌اند.

سرپرست فرماندهی انتظامی مشهد گفت: جستجوهای گسترده پلیسی با توجه به سرنخ‌های موجود برای دستگیری اعضاء باند و کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج