۱۰۳۲۱۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جنایت در اتوبوس

نوجوان ۱۴ ساله با سلاح غیرمجاز فاجعه آفرید

جام جم آنلاین: نوجوانی چهارده ساله در نیویورک متهم به قتل مسافر یک اتوبوس شد. مقتول که «آنجل روژاس» نام داشت، در دو شغل نیمه‌وقت کم‌درآمد در نیویورک مشغول کار بود. او هر روز پس از اتمام کار اولش، با اتوبوس به محل کار دیگرش می‌رفت تا مخارج خانواده‌اش یعنی همسر و دو فرزندش را تامین کند.

با این حال روژاس از زندگی اش راضی بود. دوست خانوادگی این مرد می گوید: «وقتی این اتفاق افتاد، زمان استراحت روژاس بود. در این مدت او ​ به موسیقی گوش می داد یا با تلفن صحبت می کرد. در واقع چند دقیقه ای را به خودش اختصاص می داد. بعد سوار اتوبوس می شد و به محل کارش می رفت. آن روز تصمیم گرفته بود وسط راه به خانه هم سر بزند.»

عصر پنجشنبه بود و روژاس امیدوار بود اتوبوس سریع تر برود و او بتواند در این فرصت همسر و دو فرزندش را ببیند، اما این آخرین باری بود که روژاس سوار اتوبوس می شد.

پسر نوجوانی در همین حین سوار اتوبوس شد. به گفته پلیس، این نوجوان که عضو گروه تبهکار خیابانی موسوم به «آدمکش های پول پرست» بود، سلاح کالیبر ۳۵۷ خود را درآورد و به سمت شخصی که از اعضای گروه رقیب بود، نشانه رفت و گلوله ای شلیک کرد، اما تیر به شخص مورد نظر اصابت نکرد، بلکه به سر روژاس خورد.

روژاس سی و نه ساله، بشدت زخمی و به بیمارستانی در نزدیکی محل، منتقل شد و در​ همان بیمارستان جان خود را از دست داد. رئیس پلیس، ویلیام براتون درباره متهم به قتل می گوید: «سلاحی کاملا بزرگ در دست مردی کاملا کوچک بود.»

این مرد کوچک، کیتون اندرسون چهارده ساله بود که روز بعد به اتهام قتل درجه دوم و در اختیار داشتن سلاح بدون مجوز دستگیر شد. گفته شده او در دادگاه بزرگسالان محاکمه خواهد شد.

وکیل اندرسون گفته است: «همه از اتفاقی که افتاده، وحشت زده و بسیار ناراحت هستند، اما نباید فراموش کنیم که موکل من فقط ۱۴ سال دارد و محاکمه شدنش به عنوان یک بزرگسال ناعادلانه است. من از همه می خواهم تلاش کنند این اتفاق نیفتد و او در دادگاه اطفال محاکمه شود.»

پلیس می گوید حمله مسلحانه اندرسون در پی انتقام جویی از یک گروه خیابانی رقیب بوده و انگیزه دیگری وجود نداشته است.

رئیس پلیس گفته است: «باعث تاسف است که نوجوانان ما با این حماقت دست به کاری این چنینی می زنند. آنها بر سر هیچ به یکدیگر حمله و قصد قتل یکدیگر را می کنند و دراین میان جان فرد بی گناهی را می گیرند که برای تامین مخارج خانواده اش بسختی کار می کرد. در این پرونده، مردی جان خود را از دست داده، آن هم توسط پسربچه ای چهارده ساله که سلاحی هم قد خودش را به اتوبوس برده و کورکورانه آتش گشوده است.»

همسر روژاس مشغول جمع آوری پول برای انتقال جسد شوهرش به زادگاهش جمهوری دومنیکن و برگزاری مراسم تدفین در آنجاست. آنجل روژاس و همسرش پنج سال قبل از جمهوری دومنیکن به نیویورک مهاجرت کرده بودند.

دوست خانوادگی آنها می گوید: «همسر او هرگز فکر نمی کرد روزی مجبور باشد جنازه شوهرش را به دوش بکشد و بچه هایش را تنها بزرگ کند. روژاس مردی مسئولیت پذیرو عاشق زندگی بود.»

مقتول یک پسر دوازده ساله و یک دختر هشت ساله دارد. پسرش به خبرنگاران گفته است: «می خواهم بدانم متهم چرا با پدرم چنین کاری کرده است؟ پدرم به هیچ کس آسیب نمی رساند. مهربان بود و کاری به کسی نداشت. او فقط در اتوبوس نشسته بود و کاری به درگیری نداشت.»

همسر مقتول نیز درباره او گفته است: «او مردی سختکوش بود که همه وجود خود را وقف خانواده اش کرده بود. همه او را دوست داشتند. او مردی شاد و خنده هایش معروف بود. یاد او همیشه با ما خواهد ماند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از امشب تا 30 روز آینده هر شب این خبر تیتر خبرای ایرانه !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج