جاباما
۱۰۳۲۸۵
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

اطلاعیه مهم درباره ثبت نام یارانه نقدی

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به متقاضیان دریافت یارانه نقدی توصیه کرد که فرم‌ها را با دقت و حوصله پر کنند تا اشتباهی رخ ندهد، زیرا در حال حاضر امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به متقاضیان دریافت یارانه نقدی توصیه کرد که فرم‌ها را با دقت و حوصله پر کنند تا اشتباهی رخ ندهد، زیرا در حال حاضر امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.

نرگس نجفی در مورد افرادی که پیامک کدشناسه ثبت نام یارانه نقدی را دریافت نکرده اند، گفت: چنانچه ثبت نام کنندگان تمامی مراحل نام نویسی را به درستی طی کرده و در نهایت با تائید دکمه نهایی این پیغام را دریافت می کنند که ثبت نام شما با موفقیت انجام شده است، می توانند مطمئن شوند که ثبت نام آنها به درستی صورت گرفته و نهایی شده است.

مدیرکل بانک اطلاعات سازمان هدفمندی یارانه ها با اعلام اینکه برای این عده از ثبت نام کنندگان قطعا پیامک شناسه ارسال خواهد شد، تصریح کرد: اما این امر مشروط به این است که تلفن همراهی که در سامانه وارد کرده اند، شماره صحیحی باشد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر هیچگونه امکان ویرایشی برای افرادی که اطلاعات صحیح به سامانه ثبت نام رفاهی وارد کرده اند، وجود ندارد، بر این اساس به افراد توصیه می کنم که با دقت و حوصله فرم ها را پر کنند تا اشتباهی رخ ندهد.

نجفی در مورد افرادی که می خواهند به صورت جداگانه از خانوار قبلی خود یارانه نقدی دریافت کنند، عنوان کرد: اگر افرادی که به تازگی ازدواج کرده اند، همچنان متقاضی دریافت یارانه نقدی هستند، فعلا در همان زیر مجموعه خانوار قبلی ثبت نام کنند تا بتوانند یارانه خود را دریافت نمایند.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها تصریح کرد: در مراحل بعدی پس از پایان این مهلت ۱۰ روزه، زمینه ای فراهم خواهد شد که تغییرات بعد خانوار در نتیجه ۴ واقعه حیاتی ( ازدواج، فوت، تولد و طلاق) اعمال شود تا افراد بتوانند براساس آن یارانه بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      در روز های اول ثبت نام با توجه به عدم آگاهی برخی از افراد عده ای از سرپرستان دختران ازدواج کرده خود را حذف کرده اند و به خانوار جدید هم اضافه نمی گردد و عملا دختر ازدواج کرده علی رغم میل خود حذف شده یابلا تکلیف مانده اند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول منم همینطور شدم حالا باید چیکار کنیم

    • reza

      سلام من سرپرست خانوارم یکی از اعضای خانوارم ثبت نشده باید چطوری ثبت نامش کنم؟

    • فريبا

      سلام ما خانواده چهار نفري هستيم كه يكي از ما انصراف داده شرايط سه نفر باقيمانده چه طور است و ما سه نفر ثبت نام كرديم و واجد شرايط هستيم لطفا در برنامه ها تو ض

    • آریانا

      سلام زن و شوهری از هم جدا شده اند ، از روی لجبازی شوهر که سرپرست حساب می شده زن و بچه ها را ثبت نام نکرده، همسر و بچه ها چه کنند؟

    • بدون نام

      آقا من اشتباها خودم رو خونه دار زدم، به خدا من خونه ندارم ! چکار کنم؟

    • نرگس

      من وهمسرم طلاق گرفتیم شوهرم خودشو ثبت نام کرد ولی من بادوبچه نتوانستیم ثبت نام کنیم این یارانه فعلاتنها منبع درامد من وبچه هامه شدیدن به این یارانه نیاز مندیم توروخدا یه کاری بکنید گناه من وامثال من چیه که اینجوری حذف بشیم .

    • فريبا

      سلام لطفا جواب سوالاي ما در چه برنامه اي داده ميشود متشكرم لطفا يا ايميل كنيد يا در برنامه اي جوابگو باشيد

    • فريبا

      سلام و عرض ادب دارم خدمت شما لطفا براي دريافت جواب سوالامون به كجا بايد مراجعه كنيم راهنمايي كنيد متشكرم پس چرا هيچ جوابي به ما داده نشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج