جاباما
۱۰۳۳۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رییس باشگاه فنرباغچه ترکیه ، کنار رفت

«عزیز ییلدریم» رییس باشگاه فوتبال فنرباغچه ترکیه در پی رد درخواست تجدیدنظرش از دادگاه عالی قضایی این کشور، روز جمعه از ریاست این باشگاه کناره گیری کرد.

خبرگزاری ایرنا: دادگاه عالی تجدیدنظر ترکیه روز پنجشنبه حکم مجازات حبس «عزیر ییلدریم» رییس باشگاه فوتبال فنرباغچه پر هوادارترین باشگاه در ترکیه را به اتهام تبانی تایید کرد.

ییلدریم ۶۱ ساله قرار است با ابلاغ این حکم بلافاصله برای پشت سر گذاشتن حبس دو سال و ۸ ماه راهی زندان شود.

وکیل مدافع ییلدریم در پی صدور این حکم گفت: دادگاه تجدیدنظر درخواست لغو حکم مجازات را رد کرده و اکنون فقط راه باقی مانده برای ییلدریم به منظور رهایی از مجازات زندان، مراجعه به دادگاه قانون اساسی با عنوان کردن این مساله که محاکمه وی عادلانه نبوده است، می باشد.

ییلدریم ژوئیه سال ۲۰۱۲ در دادگاه بدوی به اتهام تشکیل یک سازمان تبهکار به حبس دو سال و شش ماه و به اتهام مشارکت در تبانی در مسابقات فوتبال به حبس سه سال و نه ماه محکوم شد.

دادگاه عالی تجدیدنظر ترکیه، ماه ژانویه این حکم را تایید کرد اما رییس باشگاه فنرباغچه این حکم را سیاسی خواند و تجدیدنظر در آن را خواستار شد.

دادستان دادگاه عالی تجدیدنظر روز پنجشنبه این درخواست را رد کرد.

علاوه بر عزیز ییلدریم، حدود ۱۰۰ نفر دیگر در این پرونده محکوم شده اند.

ییلدریم امروز (جمعه) با حضور در باشگاه فنرباغچه و بر سر تمرین تیم فوتبال این باشگاه گفت: من تلاش بسیاری برای حل مشکلات این باشگاه انجام دادم.

وی با اعلام کناره گیری اش از ریاست این باشگاه افزود: امیدوارم هر کسی که به جای من عهده دار این پست خواهد بود، بتواند در روند پیشرفت این باشگاه گام های موثری بردارد.

ییلدریم خطاب به بازیکنان تیم فوتبال فنرباغچه گفت: من انتظار دارم همانگونه که در دوران ریاست من به خوبی فعالیت کردید، این امر تداوم داشته باشد و انتظار من آن است که شما حداقل یک جام قهرمانی باشگاه های اروپا را برای این باشگاه به ارمغان آورید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج