جاباما
۱۰۳۳۸۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پاسخ نبي به شکايت عليه کي‌روش در فيفا

مهدي محمد نبي مي‌گويد شکايت باشگاه استقلال از کارلوس کي‌روش به فيفا تنها هزينه وکيل را روي دست باشگاه تهراني مي‌گذارد.

ورزش سه: دبيرکل فدراسيون فوتبال و سرپرست تيم ملي درباره شکايت علي فتح‌الله‌زاده عليه کي‌روش به فيفا در پاسخ به اين سوال که آيا ۵۰ روز مانده تا شروع جام‌جهاني اين دعواها به ضرر فوتبال ملي ايران نمي‌شود، گفت: آقاي فتح‌الله‌زاده اگر مطلبي را مدنظر دارد مي‌تواند به فدراسيون فوتبال مراجعه کند و حرف‌هايش را بزند چرا که اساسا فيفا در اين جور موارد ورود نمي‌کند. با توجه به آيين‌نامه‌ها و قوانين فيفا، فدراسيون‌هاي داخلي مرجع رسيدگي به اين موارد هستند و طرح شکايت به فيفا تنها هزينه وکيل را روي دست باشگاه استقلال مي‌گذارد.

محمد نبي درباره وضعيت اعزام بازيکنان ملي‌پوش فولاد و تراکتورسازي به آفريقاي جنوبي هم گفت: بازيکنان ملي‌پوش اين دو تيم به همراه بيرانوند دروازه‌بان تيم نفت فردا ساعت ۵ بامداد عازم آفريقاي جنوبي مي‌شوند و از بعدازظهر فردا در کمپ تيم ملي حضور خواهند داشت.

وي با اعلام رضايت از شرايط اردويي تيم ملي در آفريقاي جنوبي گفت: با حضور ساير ملي‌پوشان در آفريقاي جنوبي کل تيم در اختيار کادرفني خواهد بود و فکر مي‌کنم با اين شرايط اردوي آفريقاي جنوبي در وضعيت خوبي برگزار شود.

سرپرست تيم ملي همچنين درباره وضعيت حضور جواد نکونام و پژمان منتظري در اردوي تيم ملي هم گفت: قرار است نکونام در اين يکي،دو روز به تهران بيايد و پس از انجام کارهاي اعزامش راهي آفريقاي جنوبي شود اما پژمان منتظري با وجود موافقت رييس فدراسيون فوتبال قطر و مسوولان باشگاه ام صلال با مخالفت سرمربي تيمش نمي‌تواند به آفريقاي جنوبي برود چرا که سرمربي اين تيم اعلام کرده در جام امير قطر به منتظري نياز دارد.

نبي درباره وضعيت بازيکنان ملي پوش سپاهان هم گفت: باشگاه سپاهان به دليل بازي حساسي که هفته‌ي پيش‌رو دارد تقاضا داشته که بازيکنانش در اين هفته هم در سپاهان باشند. قرار شده مديرعامل اين باشگاه فردا با حضور در فدراسيون فوتبال با آقاي کفاشيان و من تقاضايش را مطرح کند تا ببينيم به چه جمع‌بندي مي‌رسيم اما تلاش ما اين است که بازيکنان اين تيم نيز در اردوي تيم ملي حاضر شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج