۱۰۳۴۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رحمانی: فولاد آرزوی هر بازیکنی است

کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید بازی در این تیم آرزوی هر بازیکنی است.

ایسنا: کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید بازی در این تیم آرزوی هر بازیکنی است.

بختیار رحمانی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم که پس از یک سال و نیم زحمت و تلاش مدیریت، بازیکنان، کادر فنی و هواداران توانستیم به قهرمانی برسیم.

وی ادامه داد: به نظر من همه کمک کردند تا ما بتوانیم به این شرایط دست پیدا کنیم و قهرمان لیگ برتر ایران شویم. این موفقیت بسیار بزرگی برای خوزستان است.

بازیکن تیم فوتبال فولاد درباره نقش فرکی در این موفقیت گفت: صد درصد آقای فرکی در موفقیت تیم نقش داشته است. ما توانستیم با هدایت او سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم. فرکی فرد بسیار مهربانی است و امیدوارم برای سال آینده نیز در تیم ما بماند.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت پای فرکی به صورتی است که از این نظر دچار مشکل شده است. به هر حال امیدوارم هر چه خیر است، همان اتفاق بیفتد. من طی صحبت‌هایی که با فرکی داشتم او نیز بسیار دوست دارد در خوزستان بماند.

رحمانی با بیان اینکه در ایران هیچ تیمی بهتر از فولاد نیست، عنوان کرد: آرزوی هر کسی است که در فولاد بازی کند. من به کارهای فنی فرکی کاری ندارم ولی باید بگویم که به شخصه او توانست من را به هدفم برساند و به من کمک کند.

وی با بیان اینکه آرزویم این بود که امسال قهرمان لیگ شویم، گفت: عوامل بسیاری در این موفقیت نقش داشتند که می توان به دهکردی، مدیریت باشگاه و رفتار بسیار خوب فرکی با بازیکنان اشاره کرد. کادر فنی تیم واقعا به ما کمک کردند و بازیکنان‌مان نیز عملکرد خوبی داشتند.

کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به اینکه امسال تیم کم حاشیه‌ای بودیم، خاطر نشان کرد: همه ما را دوست داشتند، چرا که تیم کم ادعایی بودیم، وارد حاشیه نشدیم و کار خودمان را انجام دادیم.

وی همچنین درباره حضورش در اردوی آفریقای جنوبی تیم‌ملی عنوان کرد: خدا را شکر من به همراه سوشا مکانی و مهرداد جماعتی از فولاد در این اردو شرکت می‌کنیم و به نظرم این فرصت بسیار خوبی است و امیدواریم بتوانیم از آن استفاده کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج