۱۰۳۴۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محبوب‌ترين گزينه‌ براي هدايت بارسلونا

در نظرسنجي يک نشريه اسپانيايي محبوب‌ترين گزينه هواداران بارسلونا براي گرفتن جاي خراردو مارتينو روي نيمکت آبي‌واناري‌پوشان مشخص شد.

ورزش سه: در نظرسنجي يک نشريه اسپانيايي محبوب‌ترين گزينه هواداران بارسلونا براي گرفتن جاي خراردو مارتينو روي نيمکت آبي‌واناري‌پوشان مشخص شد.

نشريه مارکا چاپ مادريد با استناد به نتايج يک نظرسنجي از کاربران سايت اينترنتي خود، يورگن کلوپ، سرمربي تيم بورسيا دورتموند آلمان را به عنوان محبوب‌ترين گزينه براي هدايت بارسلونا در فصل آينده معرفي کرد.

ناکامي‌هاي پي‌درپي بارسلونا در سال ۲۰۱۴ که دست اين تيم را از همه جام‌هاي اين فصل کوتاه کرده است، شمارش معکوس را براي برکناري خرارد مارتينو، سرمربي آرژانتيني آبي‌واناري‌پوشان کاتالونيا آغاز کرده است و طبق نظرسنجي نشريه مارکا، کلوپ که دو قهرماني پي‌درپي در بوندس‌ليگا (سال‌هاي ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲) را براي بورسيا دورتموند به ارمغان آورد و اين تيم را فصل گذشته به فينال ليگ قهرمانان اروپا رساند،‌ بهترين گزينه براي گرفتن جاي مارتينو است.

در نظرسنجي مارکا، کلوپ از سوي ۳۱.۳ درصد کاربران سايت مارکا به عنوان بهترين گزينه هدايت بارسا در فصل آينده انتخاب شده است. اين در حالي است که ۲۱.۴ درصد از کاربران معتقد بودند، پپ گوارديولا، سرمربي پيشين کاتالان‌ها که اکنون هدايت بايرن مونيخ را بر عهده دارد بايد به نيوکمپ برگردد. لوئيس انريکه، سرمربي پيشين تيم بارسلونا B با ۱۶ درصد آراي شرکت‌کنندگان در اين نظرسنجي سومين گزينه است و در کمال تعجب ۱۳.۴ درصد کاربران هم خواهان ماندن تاتا مارتينو در بارسلونا بودند.

در اين نظرسنجي گزينه‌هاي ديگري هم وجود داشتند که اين افراد به ترتيب ارنستو والورده، سرمربي والنسيا با ۶ درصد، ميشل لادروپ (سرمربي اسپانيايي پيشين سوانزي) با ۴.۸ درصد، فرانک دي‌بوئر (سرمربي هلندي آژاکس) با ۳.۶ درصد و روبرتو مارتينس (سرمربي اسپانيايي اورتون) با ۳.۵ درصد آراي کاربران به عنوان بهترين گزينه‌ها براي هدايت بارسلونا در فصل آينده معرفي شده‌اند.

صرفنظر از پپ گوارديولا، يورگن کلوپ در ميان ساير گزينه‌ها تجربه بيشتري براي هدايت بارسلونا دارد. او فصل پيش يکي از گزينه‌هاي اصلي رئال مادريد برابر پر کردن جاي ژوزه مورينيو بود اما در نهايت کارلو آنچلوتي به عنوان سرمربي کهکشاني‌ها انتخاب شد. کلوپ تا ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ با دورتموند قرارداد دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج