۱۰۳۵۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

در پرسپولیس هیچ چیز سر جایش نیست

محمد نوری: حالا که جباری نیست ...

کاپیتان پرسپولیس گفت: درست است که در زمان بدی نیمکت نشین شدم ولی برای رفتن به جام جهانی ناامید نیستم.

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان پرسپولیس گفت: درست است که در زمان بدی نیمکت نشین شدم ولی برای رفتن به جام جهانی ناامید نیستم.

محمد نوری در مورد دعوت نشدن به تیم ملی گفت: بازی در جام‌جهانی آرزوی من بوده و هست ولی تا الان این شانس را نداشتم که در اردوی تیم‌ ملی‌ باشم. با این حال ناامید نیستم و سعی می‌ کنم آمادگی ام را حفظ کنم تا شاید در اردوی اتریش به جمع ملی پوشان اضافه شوم.

وی افزود: در ۸ سال گذشته معمولا در اکثر اردوها حاضر بودم و حالا که مجتبی جباری هم نیست فکر می‌ کنم فضا برای من بازتر شده و بیشتر می‌ توانم به تیم‌ملی‌ کمک کنم. با این حال در دو، سه بازی پایانی نیمکت نشین شدم و همین موضوع باعث شد کی‌ر‌وش دعوتم نکند.

نوری اظهار داشت: کی‌روش مدت ها قبل به من گفت که سبک بازی ات را دوست دارم و فکر می‌ کردم دعوت شوم. به هر حال حق انتخاب با او است و من برای موفقیت تیم‌ملی‌ دعا می‌ کنم. هنوز برای رفتن به جام‌جهانی ناامید نیستم و اگر به اردوی اتریش دعوت شوم خودم را نشان خواهم داد. فقط یک فرصت می‌خواهم تا خودم را به کی روش ثابت کنم.

او در پاسخ به این سوال که از علی دایی بابت نیمکت نشینی ناراحت نیستی گفت: در بدترین زمان ممکن نیمکت نشین شدم و در ۳ بازی آخر فقط ۲۰ دقیقه بازی کردم. دایی دوست من است و من هیچ وقت درباره نیمکت نشینی با او حرفی نزدم. شاید خیلی مواقع در مورد مشکل بازیکنان با دایی و باشگاه حرف زدم ولی در مورد خودم هیچ وقت صحبت نکردم. به هر حال نیمکت نشینی جزیی از فوتبال است ولی متاسفانه در بدترین زمان نیمکت نشین شدم.

نوری در مورد آینده اش در پرسپولیس تصریح کرد: اصلا نمی‌ دانیم در باشگاه با چه کسی صحبت کنیم. الان دو پیشنهاد خوب خارجی دارم اما منتظر مشخص شدن وضعیت پرسپولیس هستم. بچه ها به عنوان کاپیتان در مورد شرایط باشگاه با من حرف می‌ زنند ولی من هم خبری ندارم. پرسپولیس می‌ خواهد به آسیا برود و ما نباید زنگ تفریح باشیم. متاسفانه الان در باشگاه هیچ چیز سر جایش نیست.

هافبک پرسپولیس در پایان گفت: من ۵ سال در این تیم بودم و بالا و پایین زیاد داشتیم. ما این تیم را دوست داریم، فقط امیدوارم تکلیف باشگاه دیر مشخص نشود تا بازیکنان جدا شوند و پرسپولیس دوباره عقبگرد داشته باشد. خواهش من از وزارت ورزش این است که تکلیف بازیکنان، کادرفنی و مدیریت را مشخص کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج