۱۰۳۵۹۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دستمزد وینگادا را کمیته پرداخت نمی‌کند

رییس کمیته ملی المپیک درباره بودجه مورد نیاز برای اعزام ورزشکاران به بازی‌های آسیایی صحبت کرد.

خبرگزاری ایسنا: پس از بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی ووشو، کیومرث هاشمی در جمع خبرنگاران درباره بازدید از این اردو اظهار کرد: فدراسیون ووشو برنامه‌ریزی خوبی انجام داده و ما نیز با توجه به نگاهی که رشته‌های پر مدال داشتیم از این اردو بازدید کردیم. برنامه‌ریزی فدراسیون مناسب بوده و امیدواریم تا ورزشکاران حضوری موفق در بازی‌های آسیایی داشته باشند. ووشو نیز در گروه اول تقسیم بندی ما قرار دارد و به همین دلیل نگاه ما به این رشته‌ خاص است.

او ادامه داد: تمام تلاش ما نیز بر این است تا بتوانیم از رشته‌های مدال آور در بازی‌های آسیایی حمایت خوبی داشته باشیم، خدا را شکر ووشو با حمایت مسئولان فدراسیون رشد خوبی داشته که شما می‌بینید از ۱۴ استان نماینده در تیم ملی داریم.

کیومرث هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا بودجه مورد نیاز کمیته ملی المپیک تخصیص پیدا کرده یا نه، بیان کرد:‌ خیر، هنوز بودجه‌ای به ما نرسیده اما خوب در ابتدای سال هستیم و هنوز دستگاه‌های دولتی بودجه خود را دریافت نکرده‌اند، با این حال سعی کردیم مشکلاتمان را در حضور ورزشکاران مطرح نکنیم. مشکلاتی داریم که امیدوارم با حمایت دولت و وزارت ورزش حل شود.

رییس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که چه پیش بینی از رنگ مدال‌های رشته‌های مختلف دارید،‌ بیان کرد: زود است در این باره حرف بزنیم. هنوز نمی‌توان از رنگ مدال صحبت کرد. رشته‌های مختلف هنوز اردوهای متعددی پیش رو دارند که در روند آماده سازی آنها تاثیر می‌گذارد، به طور مثال رشته ووشو برنامه‌هایی پیش رو دارد که باعث می‌شود تا آمادگی ملی پوشان بیشتر شود. با این شرایط در ماه‌های آخر و بر مبنای ارزیابی خود فدراسیون‌ها می‌توانیم از رنگ مدال‌ها حرف بزنیم. مبنای کمیته ملی المپیک نیز مبنای خود فدراسیون‌ها خواهد بود. مرکز نظارت بر تیم‌های ملی نیز ارتباط تنگاتنگی با فدراسیون‌ها به خصوص رشته‌های امید به مدال طلا دارد که در این راه به ما کمک خواهد کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا تاخیر در گرفتن بودجه بر روند کاری تاثیر نمی‌گذارد، بیان کرد: امروز در مذاکره با آقای دکتر نوبخت درخواست کردیم تا ۷۰ درصد از اعتبارات ما را در سه ماه اول سال به کمیته بدهند چرا که بیشترین اردوهای ما در همین زمان است. اگر اعتبارات در شهریور به ما داده شود مفید نخواهد بود. پس به همین دلیل از دولت خواهش داریم تا به ما توجه کنند.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانید در بازی‌های آسیایی جایگاه چهارمی دوره گذشته را تکرار کنید، پاسخ داد: همانطور که گفتم زود است پیش‌بینی کنیم، تمام سعی ما این است تا بتوانیم رنگ مدال‌هایمان تا جایی که امکان دارد طلا باشد و باید با قدرت کارمان را ادامه دهیم.

رییس کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا کاروان ما کیفی خواهد بود یا کمی،‌ بیان کرد:‌ هنوز به جمع بندی نهایی نرسیدیم، وضعیت اعتباری در تصمیم‌گیری ما بسیار مهم است، مطمئنا اگر اعتبار بیشتر باشد نگاه‌ ما نیز عوض خواهد شد. تا امروز تاکید ما در گروه‌های اول و دوم است و خود فدراسیون‌ها نیز می‌دانند کدام رشته‌ها در گروه‌های اول و دوم قرار دارند.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا دستمزد وینگادا توسط کمیته ملی المپیک پرداخت خواهد شد یا نه، بیان کرد: خیر، فوتبال نیز همانند دیگر فدراسیون‌ها است و همان روالی که در دیگر رشته‌ها نیز حاکم است برای فوتبال نیز وجود دارد. حقوق وینگادا را خود فدراسیون پرداخت می‌کند. گویا زمانی که ما وارد کمیته شدیم پیش از آن فدراسیون با وینگادا تمام کرده بود و با توجه به اینکه ما معمولا نظری درباره مربیان و کادرهای فنی نداریم در مورد دستمزد نیز خود فدراسیون‌ها مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.

هاشمی در ادامه به احتمال جذب اسپانسر برای کاروان اعزامی به اینچئون اشاره کرد و گفت:‌ صحبت‌هایی مطرح بوده تا بتوانیم با جذب اسپانسر برخی مسائل را حل کنیم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم، البته فضای مناسب برای جذب اسپانسر وجود ندارد.

رییس کمیته ملی المپیک در پایان به مسئله ورودی ورزشکاران برای حضور در بازی‌های آسیایی اشاره کرد و گفت:‌ با کمک ستاد برگزاری بازی‌ها مشکل حل شده و از این بابت نگرانی نداریم. آن مشکل به دلیل بحث مسائل تحریم بوده که حل شده است. دغدغه ما برای بازی‌های آسیایی این چیزها نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج