۱۰۳۶۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۵ گوشي که به تسلط بر بازار مي انديشند

خراسان: مرکز Geek در تازه ترين گزارش خود فهرست ۵ گوشي هوشمند اندرويدي را که قرار است در آينده نزديک وارد بازار جهاني شود، اعلام کرد.علاقه مندان به اندرويد به خوبي مي دانند که HTC One M۸ و Galaxy S۵ سامسونگ بهترين گوشي هاي اندرويدي موجود در بازار جهاني محسوب مي شوند و درحالي که هنوز مدت زيادي از عرضه آن ها نگذشته است، مورد استقبال گسترده کاربران قرار گرفته اند.به گزارش ايتنا، اگرچه اين گوشي هاي اندرويدي توجه بازار جهاني را به خود جلب کرده اند، اما بسياري از کاربران همچنان در انتظار نسل جديدتر اين محصولات به سر مي برند و براي خريد گوشي جديد صبر کرده اند.مرکز Geek در تازه ترين گزارش خود فهرست ۵ گوشي هوشمند اندرويدي را که قرار است در آينده نزديک وارد بازار جهاني شوند، اعلام کرده است. از اين محصولات به عنوان بهترين گوشي هاي بازار جهاني هم ياد مي شود.

گوشي هوشمند Galaxy Note ۴ سامسونگ: سامسونگ همه ساله سري محصولات Galaxy S خود را به روز مي کند اما بايد گفت که خانواده محصولات Note اهميت بيشتري براي اين شرکت کره اي دارد. سامسونگ جديدترين توليد خود در اين زمينه را با نام Note ۴ پاييز امسال روانه بازارمي کند.اين محصول که در خانواده فبلت ها نيز طبقه بندي مي شود به قلم هوشمند S Pen مجهز است و پيش بيني مي شود که ضمن برخورداري از قابليت هاي فراوان، قيمت ارزاني داشته باشد. سامسونگ براي Galaxy Note ۴ نمايشگر لمسي ۶ اينچي از نوع Super AMOLED در نظر گرفته است که تصاوير در آن با کيفيت ۱۰۸۰ پيکسل به نمايش درمي آيد. اين محصول از نظر امکانات داخلي شبيه Galaxy S۵ است.

گوشي هوشمند LG G۳ : علاقه مندان به محصولات ال جي بهترين گوشي اندرويدي را که قرار است وارد بازار شود ، G۳ مي دانند. قرار است اين محصول همراه با نمايشگر لمسي ۵.۵ با کيفيت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پيکسل روانه بازار شود و شايعات منتشر شده، حاکي از آن است که امکانات داخلي اين گوشي هوشمند شبيه Galaxy S۵ سامسونگ طراحي شده است.اين گوشي هوشمند کره اي رم ۳ گيگابايتي دارد و از ديگر امکانات قابل ملاحظه به کار رفته در آن مي توان به پردازنده ۸ هسته اي Odin ساخت شرکت ARM اشاره کرد. اين پردازنده هنوز به صورت رسمي معرفي نشده است و به همين دليل نمي توان گفت که در مقايسه با سري پردازنده هاي Snapdragon و Exynos چه توانايي و قابليت هايي دارد.گوشي هوشمند G۳ همچنين شامل دوربين ديجيتالي ۱۶ مگاپيکسلي مي شود و به گفته منابع آگاه، اين دوربين مي تواند تصاوير را با کيفيت ۴ هزار پيکسل تهيه کند.

گوشي هوشمند Moto X+/Moto X۲ : با واگذاري شرکت موتورولا به لنوو بايد اين محصول را يک گوشي هوشمند چيني خواند. مراحل ساخت و تکميل اين گوشي هوشمند اندرويدي در حال تکميل است و پيش بيني مي شود که اين محصول با نام Moto X۲ يا+ Moto X وارد بازار جهاني شود.موتورولا چندي پيش اعلام کرد که دوره فروش گوشي هاي هوشمند ۶۰۰ دلاري به سر رسيده است و به همين دليل مي توان پيش بيني کرد که اين محصول با قيمت ارزان عرضه شود. اين گوشي هوشمند که اوايل پاييز امسال به دست کاربران جهاني مي رسد پردازنده چهار هسته اي دارد و نمايشگر آن تصاوير را با کيفيت ۱۰۸۰ پيکسل به نمايش مي گذارد. موتورولا براي اين محصول سيستم کنترلي غيرلمسي نيز درنظر گرفته است.

گوشي هوشمند One Plus One :شرکت چيني که اين گوشي را توليد مي کند توسط يکي از مهندسان اسبق شرکت Oppo راه اندازي شده است تا نسل جديد گوشي هاي هوشمند در آن توليد شود. براي اين گوشي هوشمند پيشرفته پردازنده Snapdragon ۸۰۱ با توان ۲.۵ گيگاهرتز براي هر هسته پردازشگر در نظر گرفته شده است.از ديگر امکانات اين محصول مي توان به رم ۳ گيگابايتي، باتري ۳۱۰۰mAh، نمايشگر لمسي ۵.۵ اينچي با کيفيت ۱۰۸۰ پيکسل مجهز به سيستم ضدخش و ... اشاره کرد.اين گوشي هوشمند رابط کاربري CyanogenMod را در خود جا داده است و به همين دليل مي توان پيش بيني کرد که کاربران از تجربه فعاليت هاي مختلف در آن راضي خواهند بود. اين گوشي هوشمند که بدون هرگونه قرارداد مخابراتي با قيمت ۴۰۰ دلار فروخته مي شود، ۲۳ آوريل به صورت رسمي معرفي خواهد شد.

مدل جديد گوشي هوشمند Nexus گوگل:گوشي هوشمند Nexus ۵ آخرين محصولي بود که گوگل روانه بازار کرد و در حالي که اين محصول پنجمين سري از گوشي هاي Nexus بود، نمايشگر لمسي ۵ اينچي را نيز شامل مي شد اما منابع آگاه مي گويند که گوشي هوشمند Nexus ۶ شباهت زيادي به تبلت Nexus ۷ دارد و گوگل هر نامي که براي آن در نظر بگيرد، قرار است که قابليت هاي جديد اندرويد را با آن معرفي کند.۲ مدل اخير گوشي هوشمند Nexus در شرکت ال جي ساخته شد و فرآيند دنبال شده شبيه مدلي بود که پيشتر سامسونگ آن را براي گوگل ساخت.بر اين اساس برخي کارشناسان مي گويند که احتمالا ال جي مدل جديد گوشي هوشمند Nexus را توليد کند.از آنجا که نسخه جديد سيستم عامل اندرويد تابستان امسال عرضه مي شود، احتمال مي رود که مدل جديد گوشي هوشمند Nexus هم در همين دوره زماني معرفي شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج