جاباما
۱۰۳۶۷۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هدیه نمایندگان مجلس به همسرانشان

روز زن فرصت مناسبی برای عرض ارادت مادی و معنوی مردان به همسران و مادرانشان است.

خبرگزاری ایسنا: روز زن فرصت مناسبی برای عرض ارادت مادی و معنوی مردان به همسران و مادرانشان است.

سایت دانا گزارش داد: امروز سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن است و این روز در بین ایرانیان، روز ارج نهادن به مقام والای زن نام دارد و مرسوم است که در این روز مردان به همسران و مادرانشان برای قدردانی زحماتی که کشیده‌اند، هدیه می‌دهند و از آنان تشکر می‌کنند.

در همین رابطه خبرنگار ما به مناسبت این روز با تنی چند از نمایندگان مجلس گفت‌وگو کرده و از آنها سوال کرده که برای روز زن چه کادویی خریده‌اید و برنامه‌تان برای این روز چیست؟

عباس فلاح باباجان نماینده اهر با قطعیت می‌گوید: هیچ کاری نکرده‌ام و هیچ کادویی تا کنون نخریده‌ام. با توجه به برنامه‌هایی هم که دارم بعید می‌دانم بتوانم کار خاصی انجام بدهم. فعلا که اوضاع این‌گونه است تا ببینم فردا چه اتفاقی می‌افتد.

وی همچنین می‌گوید: فکر می کنم فعلا به یک تماس تلفنی و تبریک این روز باید بسنده کنم.

جلیل جعفری نماینده خلخال هم که در زمان مصاحبه در یکی از روستاهای حوزه انتخابیه خود است، با خنده‌ای معنی‌دار می‌گوید: اصلا حواسم نبود که روز زن است. خبر نداشتم. تا الان کادوی خاصی نخریده‌ام، بعید هم می‌دانم چیزی بخرم. اما سعی می‌کنم با یک شاخه گل جبران کنم.

جعفری همچنین می‌گوید: خدا واقعا به همه همسران نماینده‌های مجلس صبر بده که این همه مشکل و دغدغه را تحمل می‌کنند. من واقعا از همه خانم‌های نمایندگان مجلس سپاسگزارم و قدردانشان هستم.

علی عبدالله‌زاده نماینده فردوس و طبس هم می‌گوید: عمدتا یک شاخه گل می‌خرم و کادویی که خیلی گران نیست.

وی این را هم می‌گوید که تاکنون سعی کرده است کادوی مادر و خانمش در یک سطح باشند.

جواد هروی نماینده قائن در مجلس هم این سوال را بسیار غافلگیرکننده توصیف کرده و می‌گوید: فکر کنم یه دسته گل، بهترین هدیه باشد یا لا اقل تا الان همین موضوع به ذهنم می‌رسد.

وی ادامه می‌دهد: من خیلی در گیر‌ و دار هدیه گرانقیمت نیستم اما واقعا زنان ما شایسته تکریم هر چه بیشترند و همیشه باید آنها را عزیز و گرامی بداریم.

قاسم جعفری نماینده بجنورد نیز که بیش از سایرین از این سوال غافلگیر شده است و با خنده می‌گوید: خوب شد یادم انداختید. اصلا حواسم نبود. سوال سختی پرسیدی اما بالاخره با این یادآوری مجبورم کردید حتما برای فردا کادویی را تدارک ببینم.

عیسی دارایی نماینده اندیمشک هم با تقدیر از این سوژه‌، می‌گوید: هر سال کادویی را برای خانمم تدارک می‌بینم که ممکن است یک انگشتر، سکه، ساعت و یا چیزی در این سطح باشد.

وی با تقدیر ویژه از همسرش به خاطر همه سال‌هایی که او را در مسئولیت‌های متعدد همراهی کرده است، می‌گوید: باور کنید در این سی و چهار سال خدمت، همه امور خانه و تربیت بچه‌ها بر عهده خانمم بوده و من باید همواره قدردان ایشان باشم.

دارایی همچنین می‌گوید: همین که ایشان ما را تحمل می‌کنند، واقعا جای بسی سپاس و قدردانی است.

فرهاد بشیری نماینده پاکدشت در مجلس هم در مواجهه با این سوال، به مشکلات موجود در زندگی بسیاری از نماینده‌ها اشاره می‌کند و می‌گوید: واقعا بازتابی که از زندگی نمایندگان داده می‌شود، بازتاب درستی نیست و نمایندگانی را در مجلس داریم که به لحاظ مادی دارای مشکلات زیادی هستند.

وی از رسانه‌ها می‌خواهد تا به صورت منصفانه با نمایندگان و مجلس برخورد کرده و از انعکاس موضوعات غیر واقعی پرهیز کنند.

به گفته بشیری، همسران نمایندگان مجلس در موارد زیادی با شوهران خود همراهند و مشکلات زیادی را تحمل می‌کنند ولی در برابر آن توقع زیادی ندارند.

وی ابراز امیدواری می‌کند که امروز وقتی داشته باشد تا سری به بازار زده و کادویی برای همسرش تدارک ببیند، هر چند که می‌گویدکه امروز و فردا برنامه‌هایش طوری است که بعید است وقت بازار رفتن داشته باشد.

اما در این میان محسن بیگلری نماینده سقز و بانه با اعلام اینکه هنوز چیزی برای همسرش نگرفته، می‌گوید: برنامه‌ام این است که با خود همسرم بروم بازار و خودش هر چه دلش خواست بگیرد.

وی می‌گوید: ترجیح من این است که کادو را با خودش بگیرم تا اینکه یک چیزی من بگیرم و ایشان خوشش نیاید.

محمد رحمانی نیز عنوان می‌کند: این روز بسیار دارای اهمیت است چراکه زنان نقش مهمی در جامعه و خانواده دارند. من نیز به همین دلیل به پاس زحماتی که همسرم برای من کشیده و همراهی‌هایی که داشته از وی تقدیر و تشکر لسانی می‌کنم و هدیه‌ای نیز در حد توانم به وی می‌دهم.

همچنین نبی‌الله احمدی نماینده مردم داراب و زرین‌دشت با اشاره به مقام حضرت زهرا (س) و جایگاه مادران و همسران به‌ویژه مادران شهدا، در خصوص برنامه‌اش برای روز زن می‌گوید: من هم در این روز از همسرم قدردانی خواهم کرد و حتما هدیه‌ای برای سپاس از محبت‌هایش به وی خواهم داد.

محمد سلیمانی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز در همین رابطه می‌گوید: من هم طبق روال هرساله و رویه معمول در جامعه برای قدردانی از زحمات همسرم یک شاخه گل و هدیه‌ به وی می‌دهم.

وی می‌افزاید: مقام و جایگاه زن در انقلاب اسلامی بسیار پررنگ است و نمود آن هم مادران و همسران شهدا هستند که انسان‌هایی آزاده را تربیت کردند و قطعا دارای مقامی بی‌بدیل هستند.

سید محمدحسین محمدی نماینده گلپایگان نیز در همین خصوص خاطرنشان می‌کند: من برای این روز ضمن گفتن تبریک به همسرم با دادن هدیه‌ای از زحمات وی تقدیر می‌کنم ولی هنوز به طور مشخص کادوی خاصی نخریده‌ام.

علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه نیز با اشاره به این مسئله که ما در زمینه قدردانی از زنان و همسران همیشه کوتاهی می‌کنیم، تصریح می‌کند: فردا هم سالروز تولد دخترم هست و هم روز زن که من برای این مناسبت برنامه ویژه‌ای خواهم داشت و هم‌اکنون که با شما صحبت می‌کنم آمده‌ام تا کادویی برای همسرم بخرم ولی هنوز انتخاب نکرده‌ام که بگویم.

وی در ادامه می‌گوید: زنان ما بار مسئولیت سنگینی دارند و زحمات زیادی می‌کشند که باید از آنها همیشه تقدیر و تشکر شود و این امر هم نباید در یک روز خلاصه شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج