۱۰۳۷۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تشنگان برزیل سر فوتبال ملی منت نگذارند

آقایان هنرمند! تیم ملی یار می‌خواهد نه بار

در حالی که فدراسیون فوتبال برای اردوهای آماده سازی تیم ملی هم مشکلات مالی را احساس می‌کند، عده‌ای بی‌ربط به فوتبال عطش حضور در برزیل را به تیم ملی پیوند زده‌اند.

تسنیم: در حالی که فدراسیون فوتبال برای اردوهای آماده سازی تیم ملی هم مشکلات مالی را احساس می‌کند، عده‌ای بی‌ربط به فوتبال عطش حضور در برزیل را به تیم ملی پیوند زده‌اند.

مدتی است جمعیتی تحت عنوان حامیان تیم ملی فوتبال فعالیت خود را آغاز کرده‌اند اما در این میان تنها نکته مغفول همان حمایت از تیم ملی است. در این جمع نه اثری از حمایت دیده می‌شود و نه فردی از خانواده فوتبالی در میانشان است.

حضور پر رنگ برخی اهالی هنر در این میان بسیار جالب توجه است و اینکه آنها سردمدار حرکتی شده‌اند که اهالی ورزش در میان آن جایی ندارند. همان اندازه که در عالم هنر فکر کردن به اینکه جمعیتی از خانواده فوتبال جمع شوند و بگویند برای حمایت از یک فیلم قصد دارند همراه با عوامل آن در سفر به جشنواره کن یا برلین همسفر شوند دور از ذهن و خنده‌دار است، این تلاش افراد بی ربط با فوتبال هم در جای خود سوال برانگیز است.

اصلی ترین سوال اینجاست که این گروه قرار است چگونه خود را به برزیل برسانند و هزینه های حضور خود را از کجا تامین خواهند کرد؟ آیا قرار است باری بر دوش فدراسیون فوتبال باشند؟ یا قرار است نام تیم ملی فوتبال ایران را دستمایه جمع آوری اعانه از ارگان‌های مختلف قرار داده و با این کار عطش مسافر جام جهانی شدن خود را برطرف کنند.

شاید بهتر است از برخی سوپراستارهای این جمع خواسته شود که اول نام بازیکنان تیم ملی فوتبال را بگویند تا حداقل متوجه شوند این جمله که برای سفر به برزیل با سعید معروف، محمد بنا و حمید سوریان هم صحبت کرده‌ایم، طنزآلود است. کدام یک از این افراد که البته قهرمانان پرافتخار ورزش کشور هستند ارتباطی به خانواده فوتبال دارند؟

از همه مهم‌تر این جمعیت مدعی حمایت از تیم ملی یکبار عنوان کنند دقیقا تاکنون چه حمایتی از تیم ملی انجام داده‌اند؟ به غیر از اجتماعات هر چند یکبار و سخنرانی افرادی که هر روز می‌گذرد بیشتر به دنبال گره زدن دامن خود به ردای تیم ملی هستند چه ارمغانی برای فوتبال ملی کشورمان داشته‌اند؟

این گروه که منت حمایت از تیم ملی را هم بر سر فوتبال ایران می‌گذارند، از هم اکنون به دنبال فیلم سازی در برزیل هستند که این هم در نوع خود جالب است، آیا هدف رفتن به جام جهانی و حمایت از تیم ملی است یا اینکه دوستان به اسم تیم ملی قصد سیاحت در برزیل و فیلم سازی دارند که پس از آن هم حساب تفریحات احتمالی در سرزمین قهوه را با سود فیلم بی دردسر خود جبران کنند.

فوتبال ملی ایران در این روزهای حساس به غنیمت گیران و سهم خواهان احتیاج ندارد، کسانی که واقعا عبارت یار دوازدهم به صورت، سیرت و نیتشان بخورد، تیم ملی یار می‌خواهد نه بار.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج