جاباما
۱۰۳۷۶۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

آماده‌ باش دولت برای عرضه بنزین با نرخ جدید

معاون وزیر نفت با اشاره به آمادگی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای عرضه بنزین با قیمت‌های جدید با تاکید بر اینکه تاکنون ابلاغ رسمی برای افزایش قیمت بنزین مطرح نشده است، اعلام کرد: ذخیره بنزین ۴۰۰ تومانی کارت سوخت خودروهای شخصی نمی‌سوزد.

خبرگزاری مهر: معاون وزیر نفت با اشاره به آمادگی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای عرضه بنزین با قیمت‌های جدید با تاکید بر اینکه تاکنون ابلاغ رسمی برای افزایش قیمت بنزین مطرح نشده است، اعلام کرد: ذخیره بنزین ۴۰۰ تومانی کارت سوخت خودروهای شخصی نمی‌سوزد.

عباس کاظمی امروز درباره احتمال افزایش قیمت بنزین و گازوئیل از ساعت ۲۴ امشب یکشنبه ۳۱ فروردین ماه، گفت: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران برای عرضه بنزین با قیمت های جدید آماده است و در صورت ابلاغ و یا صدور مصوبه دولت، امکان عرضه بنزین و گازوئیل با قیمت های جدید وجود دارد.

معاون وزیر نفت با تاکید بر اینکه تاکنون مصوبه ای برای افزایش قیمت بنزین و گازوئیل به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ابلاغ نشده است، تصریح کرد: ستاد هدفمندی یارانه ها و دولت مسئول اصلی تعیین قیمت های جدید برای بنزین و گازوئیل و شرکت پالایش و پخش مجری اجرای مصوبات دولت هستند.

مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران همچنین در خصوص سرنوشت بنزین ۴۰۰ تومانی ذخیره شده در کارت های سوخت خودروهای شخصی، توضیح داد: در صورت هر گونه تغییر بنزین، اما ذخیره بنزین ۴۰۰ تومانی کارت سوخت خودروهای شخصی نمی سوزد.
با نهایی شدن قیمت جدید بنزین و گازوئیل، عرضه دو نرخی این فرآورده‌ای نفتی با حفظ نظام سهمیه‌بندی ادامه می‌یابد و در این بین یک مقام مسئول در وزارت نفت، اعلام کرد: اگر امشب قیمت‌های جدید اعلام رسمی نشد، از فردا مردم می‌توانند بنزین را کماکان با بنزین آزاد 700 تومان و بنزین 400 تومانی ذخیره شده در کارت‌ها خریداری کنند.

آمارهای رسمی منتشر شده توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران حاکی از آن است که با فروکش کردن مسافرت‌های نوروزی بیش از دو میلیارد و 700 میلیون لیتر بنزین با قیمت 400 تومان در کارت‌های سوخت ذخیره سازی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی علاقبند

      سلام از ریاست جمهور خواستارم قیمتهای بنزین و فراوردهای ضروری افزایش ندهد

    • بدون نام

      هردم از این باغ بری می رسد......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج