جاباما
۱۰۳۸۴۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

دکوراسیون آینه ای!

آینه در بازتاب زیبایی دکوراسیون خانه نقش مهمی دارد. می توانید با آینه بخش های متنوعی از خانه را تزئین و به زیبایی بیشتر آن بخش، کمک کنید.

دکوراسیون آینه ای!

برترین ها: آینه در بازتاب زیبایی دکوراسیون خانه نقش مهمی دارد. می توانید با آینه بخش های متنوعی از خانه را تزئین و به زیبایی بیشتر آن بخش، کمک کنید.

۱. پوشش پنجره ها

برای پنجره های اتاق نشمین می توانید از پنجره دوجداره آینه ای استفاده کنید. این آپارتمان در منهتن قرار دارد و طراح آن ترجیح داده است از چهارچوب فلزی گرد و زیبا در بخش داخلی پنجره استفاده کند که به تزئینات داخلی اتاق نمای بهتری ببخشد. این پنجره در کنار قالی گرد و رنگی و کاناپه ای کلاسیک با رنگ خنثی، ترکیب شیکی به وجود آورده اند.

دکوراسیون آینه ای!

۲. تاج تختخواب

در این اتاق خواب، از آینه در اندازه های برابر، پوشش دیواری درست شده است که در واقع تاج تختخواب نیز به شمار می رود. لوستر زیبایی که در این اتاق نصب شده است، در این آینه ها بازتاب دارد و چیدمان چند لایه آینه ها بر روی هم بر زیبایی بیشتر این طرح افزوده اند.

دکوراسیون آینه ای!
3. آینه حمام

در بالای وان حمام هم می توان یک آینه آنتیک و کلاسیک نصب کرد. البته باید باقی بخش های حمام را نیز به طرح کلاسیک انتخاب کنید.

دکوراسیون آینه ای!

۴. دود و آینه

در این آپارتمان که در منهتن قرار دارد، طراح یکی از دیوارها را به طور سراسری با آینه پوشانده است. البته به جای استفاده از آینه های براق و شفاف، از آینه هایی با طرح زنگار گرفته استفاده کرده است تا نمای روبه روی آینه همچون نقاشی های دهه ۱۹۵۰ میلادی به نظر برسند.

دکوراسیون آینه ای!

۵. آینه چندگانه

طراح این آپارتمان فرانسوی برای تزئین دیوارهای راه‌راه اتاق خواب، ترکیبی از چندین آینه گرد و بیضی با چیدمان زیبا استفاده کرده است.

دکوراسیون آینه ای!

۶. آینه خورشیدی

همان طور که تقریبا در همه خانه های سراسر دنیا می توان مشاهده کرد، آینه یکی از تزئیات دیوارهای داخلی خانه ها است که محدودیت زمانی نیز ندارد. آینه خورشیدی نیز از جمله مواردی است که در طراحی های خانه های مدرن بسیار آن را مشاهده می کنیم. می توانید رنگ طلایی آن را برای اتاق نشیمن استفاده کنید.

دکوراسیون آینه ای!

۷. آینه دیواری در قاب

یکی از ایده های بسیار ناب برای اتاق غذاخوری در خانه های بزرگ، استفاده از قاب آینه بسیار بزرگ - به اندازه میز ناهارخوری - اشاره کرد که نمای بسیار خوبی به اتاق می بخشد.

دکوراسیون آینه ای!

۸. تقارن آینه ای

در دو طرف شومینه می توانید از دو آینه یک شکل و یک اندازه استفاده کنید. این ایده به تقارن دیوارهای دو طرف شومینه کمک شایانی می کند و باعث جلوه بیشتر اتاق می شود.

دکوراسیون آینه ای!

۹. آینه شاخه ای

در اتاق خواب، در بالای تاج تخت می توانید از طراحی های خاص استفاده کنید. مثلا می توانید از قابی به شکل شاخه های درختان استفاده کنید تا این آینه بشود نقطه عطفی در اتاق و باعث جلب توجه نگاه افراد بشود.

دکوراسیون آینه ای!

۱۰. آینه برای بازتاب نور

یکی از کاربردهای آینه در اتاق های کوچک، بازتاب بیشتر نور و بزرگ تر نشان دادن فضا است. طراح این اتاق، از ۶ پانل افقی آینه در دیوارها اتاق استفاده کرده است تا نوری که از پنجره به داخل تابیده می شود را در سراسر اتاق پخش کنند.

دکوراسیون آینه ای!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج