۱۰۳۹۰۶
۱۰ نظر
۵۰۲۰
۱۰ نظر
۵۰۲۰
پ

آغاز ثبت‌نام افراد فاقد بیمه در bimehsalamat.ir

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی از آغازثبت نام از افراد فاقد بیمه از طریق سایت سازمان بیمه سلامت به آدرس www.bimehsalamat.ir از اول اردیبهشت خبر داد.

خبرگزاری فارس: سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی از آغازثبت نام از افراد فاقد بیمه از طریق سایت سازمان بیمه سلامت به آدرس www.bimehsalamat.ir از اول اردیبهشت خبر داد.

سیدمهدی میرشاه‌ولد اظهار داشت: افرادی که فاقد هرگونه پوشش بیمه سلامت یا بیمه درمان بوده و هویت ایرانی داشته باشند می‌توانند با مراجعه به سایت بیمه سلامت متقاضی بیمه باشند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند از اول اردیبهشت ماه به سامانه www.bimehsalamat.ir مراجعه نموده و ثبت نام اولیه را انجام دهند.

وی با بیان اینکه فرد پس از ورود به سامانه اطلاعات هویتی شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، جنسیت، تاریخ تولد، ‌وضعیت تاهل، موقعیت جغرافیایی استان یا شهر محل اقامت خود را ثبت می‌کند، گفت: پس از آن پنجره‌ای برای فرد گشوده می‌شود که فهرست دفاتر پیشخوان دولت و یا نمایندگی‌های سازمان بیمه سلامت در آن قرار دارد.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی گفت:ثبت نام اولیه از تاریخ اول تا ۳۱ اردیبهشت ماه تعیین شده است و کسانی که طی این یک ماه موفق به ثبت نام نشده‌اند می‌توانند پس از آن نیز مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند.

وی افزود: سرپرستان خانوار می‌توانند افراد تحت تکفل خود را نیز در همان مرحله اول ثبت نام نمایند.

میر شاه ولد در خضوص هزینه ثبت نام بیمه سلامت همگانی افزود: ثبت نام در سامانه به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود البته توصیه ما به افرادی که اینترنت شخصی در منزل ندارند این است که حتما به مراکز IT‌ دارای مجوز یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند. وزارت کشور تعرفه کارمزد ۲۰۰۰ تومانی برای ثبت نام هر خانوار مشخص کرده است که این هزینه ارتباطی با حق ثبت نام ندارد.

وی با بیان اینکه با کانون دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت نام بیمه سلامت همگانی هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم، گفت: ۷۰۰۰ دفتر پیشخوان دولت در سراسر کشور آماده ثبت نام از مردم هستند.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی ادامه داد: حق بیمه به طور کامل از طرف دولت و از محل هدفمندسازی یارانه‌ها تامین شده و دولت حق بیمه سالیانه تمام افرادی که تحت پوشش قرار خواهند گرفت را در این مقطع پرداخت خواهد کرد ضمن اینکه حق بیمه حدود ۲۵۸ هزار تومان برای یک سال است البته میزان حق بیمه در سال‌های آینده منوط به شرایط و تصمیمات دولت خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشته

      ضمن قدر دانی و سپاس فراوان از دولت محترم که بفکر افراد فاقد بیمه سلامت میباشند . 258هزار تومان را افراد بیمه شده خواهند پرداخت یا چه کسی؟ چون به وضوح توضیح داده نشده است

      پاسخ ها

      • فاطمه

        یک مقدار دقیق تر بخونید متوجه میشید نوشته این هزینه را دولت از محل یارانه های انضرافی پرداخت خواهد کرد بنابراین برای اینگونه افراد که تحت پوشش بیمه نیستند رایگان است. فاز دوم هدفمند کرده یارانه ها

    • حميد

      باسلام آيا كساني كه بيمه روستائي شده اند شامل اين طرح ميشوند وميتوانند ثبت نام بكنند

    • الی

      با سلام و تشکر /کسانی که ثبت نام دریافت یارانه کردند و تحت پوشش هیچ نوع بیمه ای نیستن درآمد بالای برای بیمه اختیاری تامین اجتماعی هم ندارن می تونن ثبت نام کنن؟

    • vis

      خیلی مسخره است

    • داریوش اقابابایی

      ایا از طریق بیمه سلامت هم حقوق بازنشستگی به بیمه شده تعلق میگیرد؟

    • غلام رضا سوری

      سلام.من یک ماه ثبت نام کردم .ولی میزنه تعریف نشده .یعنی چی

    • سيدجمال نوري

      باسلام من درارديبهشت ماه ثبت نام راازطريق اينترنت شخصي انجام دادم مدتي قبل براي تحويل دفترچه هابه يكي ازدفاترمربوط مراجعه نمودم ليكن تنهادفترچه براي خودم صادرشده وجهت همسرودوفرزندم صادرنشده به سايت مراجعه كردم پيام صادرشده اين است كه شماره تلفن همراه اشتباه است درصورتي كه فقط همين شماره راثبت نمودم راهنمايي فرماييد/ازاهواز

    • ناهید پرنا

      با سلام.من میخوام برا بیمه سلامت ثبت نام کنم.هیچ نوع دفترچه بیمه ی دیگر هم ندارم.اما وقتی به سایت مربوطه میرم فقط راهنما میاد ولی فرم های ثبت نام دربیمه بالا نمیاد.میخوام هرچه سریعتر برم دکتر و ضروریه.خواهشمندم بهم کمک کنین.باتشکر

    • علیرضا

      من در حدود یک سال است که بیکارم قبلا تحت بیمه تامین اجتماعی بودم اما یک سال است که بیمه ندارم مادرم هم تحت تکلف من می باشد در این مورد من چه کار باید بکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج