جاباما
۱۰۳۹۲۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عاليشاه: بی توقع خيلي چيزها را تحمل کرديم

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد او و ديگر بازيکنان اين تيم در فصلي که گذشت بدون چشمداشت خيلي از چيزها را تحمل کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: اميد عاليشاه که يک سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارد ابتدا در مورد وضعيتش براي فصل آينده گفت: در حال حاضر چيزي معلوم نيست و من هم فقط ۴۵ درصد از قراردادم را گرفته‌ام. ابتدا بايد تسويه حساب با بازيکنان صورت بگيرد و بعد هم منتظر برنامه‌ريزي کادرفني باشيم. فعلاً که چيزي در باشگاه مشخص نيست و ما نمي‌دانيم بايد از چه کسي طلب‌مان را بگيريم.

وي با بيان اينکه «هنوز منتظريم با ما تماس بگيرند و به باشگاه برويم تا پول‌هاي‌مان را بگيريم»،‌ ادامه داد: اين شرايط نگران‌کننده از نيم فصل دوم شروع شد ولي باز هم بچه‌ها تلاش کردند و سهميه آسيا را گرفتيم. شايد شما بگوييد که من با کلمات بازي مي‌‌کنم ولي اينطور نيست و بايد بگويم که در نيم فصل دوم فقط به خاطر هواداران بازي کرديم و بدون چشمداشت خيلي چيزها را تحمل کرديم.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش که «قبول داريد اگر اعتصاب نمي‌‌کرديد شايد قهرمان مي‌‌شديد؟»، گفت: ما در شرايط سختي قرار داشتيم و آن تصميم را گرفتيم تا تلنگري به مسئولان وارد شود، در ضمن با آن همه مشکل حداقل سهميه آسيا را گرفتيم. اين اواخر هم که ليست قراردادها را منتشر کردند که خيلي از آنها درست نبود و به عنوان مثال در آن ليست پولي که به من داده شده بود ۱۰۰ ميليون بيشتر بود.

عاليشاه همچنين در پاسخ به اين سؤال که «آيا حضور پروين توانست تغييري در مديريت پرسپوليس ايجاد کند؟»،‌ گفت: من نمي‌خواهم در اين مورد صحبت کنم و فقط اميدوارم تکليف باشگاه پرسپوليس مشخص شود. اگر قرار است باشگاه به بخش خصوصي واگذار شود، هر چه سريع‌تر بايد اين کار انجام بگيرد و اگر هم قرار است باشگاه زير نظر وزارت ورزش باشد، واقعاً بايد به پرسپوليس برسند. ما امسال بايد در آسيا بازي مي‌کنيم و هواداران از حالا نگران تيم هستند.

وي در مورد ليست علي دايي براي فصل بعد و اينکه چقدر احتمال دارد در پرسپوليس بماند، خاطرنشان کرد: من که گفتم فعلاً چيزي معلوم نيست، هر چند که خبري از ليست دايي ندارم. امسال نهايت تلاش خودم را انجام دادم هر چند که مصدوميت‌ها برايم مشکل‌ساز شد. با اين حال همه چيز را به حساب قسمت مي‌‌گذارم و اگر فصل بعد در پرسپوليس بودم تلاش مي‌‌کنم تا بهترين بازي ها انجام دهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج