جاباما
۱۰۴۰۰۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

این روزها هر کس درباره فوتبال نظر می‌دهد

حسینی: کسی به پرسپولیس توجه نمی‌کند

بازیکن تیم‌ملی فوتبال کشورمان گفت:هر کس درباره فوتبال نظر می‌دهد که این اصلا درست نیست و درباره فوتبال باید خود فوتبالی‌ها صحبت کنند و امیدوارم روزی برسد که فوتبال را خود فوتبالی‌ها هدایت کنند.

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم‌ملی فوتبال کشورمان گفت:هر کس درباره فوتبال نظر می‌دهد که این اصلا درست نیست و درباره فوتبال باید خود فوتبالی‌ها صحبت کنند و امیدوارم روزی برسد که فوتبال را خود فوتبالی‌ها هدایت کنند.

سیدجلال حسینی در خصوص اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در آفریقای جنوبی، حاشیه‌های به وجود آمده برای این اردو و همچنین ذهنیت مردم کشورمان نسبت به فوتبالیست‌ها صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

* از پرسپولیس چه خبر؟ از شرایط این تیم خبر داری؟

من درباره پرسپولیس به اندازه کافی حرف زده‌ام و فقط امیدوارم دلشان برای این تیم بسوزد. من اگر حرفی می‌زنم فقط به خاطر پرسپولیس و نگران این تیم برای فصل آینده هستم. به همین دلیل می‌خواهم صدایم را مسئولین بشنوند اما دریغ از اینکه هیچ کس به این باشگاه توجه نمی‌کند و همه به دنبال این هستند تا یک طوری از زیر بار مسئولیت فرار کنند. نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد اما امیدوارم پرسپولیس هر چه سریع‌تر سروسامان داده شود. من این حرف‌ها را الان می‌زنم که اگر بعدا اتفاقی افتاد نگویند بازیکنان بی‌معرفت و به خاطر پول تصمیم‌های جدید گرفته‌اند.

در خصوص حضور تیم ملی کشورمان در اردوی آفریقای جنوبی صحبت کن و اینکه فکر می‌کنی این اردو می‌تواند به نفع فوتبال کشورمان باشد؟

فکر می‌کنم هر اردویی برای تیم ملی مفید است و حالا هم که ما به اردوی آفریقای جنوبی رفتیم امیدوارم که سایر بازیکنان هم به زودی به تیم ملی اضافه شوند تا اردوی خیلی خوبی را پشت‌سر بگذاریم.

* فکر می کنی اردوی آفریقای جنوبی برای فوتبال ما مفید است؟

بالاخره این بچه‌ها باید دور هم باشند هر چه بیشتر این اتفاق بیفتد برای تیم ملی ما بهتر است. قطعا اردوی آفریقا نیز می‌تواند در بازی با نیجریه به ما کمک کند چون ما باید بازی‌های تدارکاتی انجام دهیم. فقط امیدوارم هر چه زودتر مشکلات تیم ملی حل شود.

به نظرت با این تعداد نفرات که به اردو رفته‌اند اتفاق مثبتی برای فوتبال کشورمان می‌افتد؟

این موضوعی نیست که من بتوانم درباره‌اش صحبت کنم چون من بازیکن هستم و در مورد این مسائل حق اظهارنظر ندارم من فقط وظیفه‌ دارم که در خدمت تیم ملی باشد و پاسخ این سؤال را باید دیگران بدهند اما امیدوارم که در نهایت همه چیز درست شود و اتفاقی بیفتد که به نفع فوتبال کشورمان باشد.

* درباره اردوی تیم ملی هم صحبت کن.

همه می‌دانند ما عقب هستیم. چشم به هم بزنیم جام جهانی و دیدارهای بسیار حساس پیش روی ماست. از طرف دیگر بازی اول ما شاید تکلیف خیلی از مسائل را روشن کند و به همین دلیل کی‌روش اعتقاد دارد که بازی با نیجریه برای ما اهمیت ۱۰چندان دارد. البته با این حرف‌هایم نمی‌خواهم بگویم بازی‌های بعدی ما ساده و آسان است. امیدوارم هر اتفاقی که از امروز به بعد می‌افتد در آن بحث ملی در اولویت قرار داده شود. ما همیشه ثابت کرده‌ایم اگر با هم باشیم تفکرات‌مان فقط برای کمک به تیم ملی باشد اتفاقات خوب برای ورزش ما می‌افتد و اگر همین طور نباشد که دیگر همه چیز مشخص است. ما کار بسیار سختی در جام جهانی داریم و فقط نباید ترس از رویارویی با یک یا دو بازیکن داشته باشیم. بلکه همه تیم‌ها سرسخت هستند و ما باید در این ۵۰ روز به خوبی تمرینات کی‌روش را اجرایی کنیم تا انشاءالله به نتایج خوبی در جام جهانی برسیم. من هم مثل همه بچه‌ها انگیزه زیادی دارم تا انشاءالله بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم.

برای حضور تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی حاشیه‌های زیادی هم میان باشگاه‌ها، فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی رخ داد خودت به عنوان بازیکنی که در تیم ملی حضور داری فکر می‌کنی حق با کدام یک از طرفین بود؟

من درباره این مسائل صحبت نمی‌کنم.

اما تیم ملی با ۱۰ نفر عازم یک اردوی خارجی شد.

این نظر سرمربی تیم ملی است و من امیدوارم که همه چیز درست شود چون من بازیکنیم و وظیفه‌ام فقط بازی کردن است اما ما مشکلات بیشتر از اینها داریم که این مسائل در مقایسه با آن اصلاً مشکلی نیست ما باید به دنبال حل آن مشکلات باشیم نه این مسائل پیش پا افتاده.

با این شرایطی که در حال حاضر بر تیم ملی حاکم است فکر می‌کنی عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل چگونه خواهد بود؟

بحث من الان این نیست صحبت من این است که الان همه چیز علیه فوتبال و فوتبالیست‌هاست و تا وقتی که شرایط این گونه باشد هیچ راهی برای موفقیت پیش‌روی فوتبال ایران نیست. این روزها همه چیز بر علیه فوتبال است و همه علیه آن صحبت می‌کنند. من واقعاً از خبرنگاران ورزشی هم گله دارم چرا که الان فوتبال ما در خطر است اما می‌بینیم که سیاستمداران درباره فوتبال صحبت می‌کنند. به خدا بحث ورزش از این مسائل جداست من فقط می‌توانم امیدوارم باشم که فوتبالی‌ها بتوانند بر این شرایط غلبه کنند و آنها درباره فوتبال حرف بزنند.

حسینی: کسی به پرسپولیس توجه نمی‌کند

در همین راستا وزیر ورزش و جوانان چند روز پیش در صحبت‌هایی اعلام کرده بود که مردم از فوتبال منزجر شدند در این باره چه صحبتی داری؟

باز هم صحبت‌هایم را تکرار می‌کنم که امیدوارم این شرایط بر فوتبال حاکم نباشد. باید خبرنگاران ورزشی بر این شرایط غلبه کنند و البته برنامه‌های ورزشی هم که مختص فوتبال هستند باید در این شرایط از فوتبال و فوتبالیست‌ها حمایت کنند چرا که الان وقت حمایت از فوتبال است. خیلی وقت‌ها آنها از فوتبال انتقاد کردند اما الان زمان حمایت از فوتبال است چون احتیاج به آن داریم.

فکر می‌کنی چرا شرایط به گونه‌ای شده که همه قصد دارند فوتبال را بکوبند؟

فکر می‌کنم به خاطر این است که خود فوتبالی‌ها هم فوتبال و فوتبالیست را می‌زنند و الان شرایط طوری شده که همه از ما انتقاد و از این شرایط سوءاستفاده می‌کنند. حالا می‌بینیم که هر کس درباره فوتبال نظر می‌دهد که این اصلا درست نیست و درباره فوتبال باید خود فوتبالی‌ها صحبت کنند و امیدوارم روزی برسد که فوتبال را خود فوتبالی‌ها هدایت کنند.

در این شرایط حساسی که فوتبال ایران قرار دارد فکر می‌کنی این برخوردها چه بازخوردی خواهد داشت؟

فقط می‌توانم بگویم که امیدوارم این فشارها کم شود و توقعات از ما زیاد نباشد. ای کاش شرایط به گونه‌ای باشد که همه چیز برای پیشرفت فوتبال مهیا باشد.

اگر صحبت خاصی در پایان داری بیان کن!

فقط از مردم می‌خواهم برای ما دعا کنند و امیدوارم هر چه زودتر سایر ملی‌پوشان هم به ما اضافه شوند تا با آمادگی کامل بتوانیم برای حضور در جام جهانی آماده شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج