۱۰۴۰۶۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

محاکمه مرد دوزنه به اتهام قتل پسر عمه

مرد دو زنه که پسر عمه خود را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود در جلسه محاکمه منکر اتهامات خود شد.

خبرگزاری مهر: مرد دو زنه که پسر عمه خود را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود در جلسه محاکمه منکر اتهامات خود شد.

در این پرونده جمشید ۳۳ ساله متهم است ۲۰ اردیبهشت سال ۹۱ پسر عمه خود به نام آرش را به قتل رسانده است. در حالیکه هیچ گاه جسد آرش کشف نشد بازپرس جنایی تهران جمشید را با توجه به دلایل موجود در پرونده مجرم شناخت و پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح امروز پسر جنایتکار به ریاست قاضی اصغرزاده پای میز محاکمه قرار گرفت. در ابتدای جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست، گفت: ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۹۱ فردی با مراجعه به دادسرای جنایی از ناپدید شدن پسرش به نام آرش خبر داد.

وی در شکایت خود اظهار داشت: آرش ۲۰ اردیبهشت با خودروی پروتون از خانه خارج و دیگر باز نگشته بود. پس از ناپدید شدن آرش فرد ناشناسی در تماس با خانواده وی مدعی شده بود آرش را به همراه دختر جوانی در شمال کشور دستگیر کرده است. پدر آرش در شکایت خود مدعی شد پسر دایی آرش به نام جمشید طی روزهای اخیر رفتار مشکوکی داشته و به وی مظنون است.

بررسی تماس های آرش نشان داد روز حادثه جمشید وی را به خانه اش در تهرانپارس دعوت کرده بود. یکی از دوستان جوان ناپدید شده نیز در جریان تحقیقات گفت: آرش روز حادثه با من تماس گرفت و گفت به دیدن جمشید می رود. در ادامه جمشید دستگیر و در تحقیقات اولیه منکر قتل شد.

پس از تحقیقات گسترده سرانجام متهم اعتراف کرد ۲۰ اردیبهشت مقتول را به خانه دعوت و پس از مصرف مواد مخدر او را با اسلحه به قتل رسانده و جسدش را پس از تکه تکه کردن در یک کانال آب حوالی حاده آبعلی رها کرده است

نماینده دادستان ادامه داد: متهم دارای دو همسر است که همسران وی مدعی شدند اسلحه کلت را نزد جمشید دیده اند. همچنین بر روی دیوار حمام خانه وی آثار خون و گلوله دیده می شود. با توجه به تحقیقات صورت گرفته جمشید متهم به مباشرت در قتل، سرقت مقرون به آزار و جنایت بر میت می باشد که برای وی تقاضای مجازات قانونی را دارم.

در ادامه اولیای دم مقتول با حضور در جایگاه برای قاتل پسرشان تقاضای قصاص کردند. متهم نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه گفت: فقط اتهام نگهداری اسلحه و سرقت گوشی تلفن همراه آرش را قبول دارم. من و آرش با هم رابطه دوستانه ای داشتیم و شب حادثه او برای اینکه یک مجسمه طلا را بفروشد نزد من آمد، من هم ماشین او را به مبلغ ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خریدم. قرار بود آرش دو روز بعد با من تماس بگیرد تا مجسمه را تبدیل به شمش کنیم و من بقیه پول خودرو را به او بدهم اما دیگر با من تماس نگرفت. آرش قبل از اینکه از خانه من خارج شود گفت به شمال کشور می رود.

رئیس دادگاه: در جریان تحقیقات به ارتکاب قتل اعتراف کردی در این خصوص چه توضیحی داری؟

متهم به قتل: برای اینکه بتوانم دختر یک ساله ام را ببینم به ارتکاب قتل اعتراف کردم.

رئیس دادگاه: چرا اسلحه نگهداری می کردی؟

متهم به قتل: یک نفر دخترم را تهدید کرده بود و من برای حفاظت از خانواده ام اسلحه خریدم.

پس از دفاعیات متهم و اظهارات همسران سابق وی، قضات داده برای صدور حکم وارد شور شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج