جاباما
۱۰۴۰۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قرارداد بستن با بازیکنان مثل اجاره کردن خانه‌ است

پاشازاده: دستیار قلعه‌نویی شدن بد نیست!

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال تیم بزرگ و قلعه‌نویی موفق‌ترین مربی لیگ است و کار کردن کنار این مربی چیز بدی نیست.

تسنیم: بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال تیم بزرگ و قلعه‌نویی موفق‌ترین مربی لیگ است و کار کردن کنار این مربی چیز بدی نیست.

مهدی پاشازاده درباره شایعه مذاکره استقلال با او برای حضور در کادر فنی آینده این تیم اظهار داشت: کسی از باشگاه استقلال با من صحبتی انجام نداده است. در حال حاضر درگیر مسابقات باقیمانده شهرداری تبریز در لیگ دسته دوم هستم و حضورم در کادر فنی استقلال را تنها در رسانه‌ها شنیده‌ام.

وی در مورد اینکه حاضر است دستیار امیر قلعه‌نویی شود، عنوان کرد: وقتی پیشنهادی به من نشده، بهتر است در این خصوص صحبت نکنم. دستیاری قلعه‌نویی چیز بدی نیست. استقلال تیم بزرگ و قلعه‌نویی هم موفق‌ترین مربی لیگ است و اگر پیشنهادی هم به من داده شود باید دید باشگاه و قلعه‌نویی چه انتظاری از من دارند. حضور در استقلال همیشه برای من باعث افتخار بوده و جزو معدود بازیکنانی هستم که در ایران تنها برای استقلال بازی کرده‌ام.

بازیکن پیشین استقلال درباره اینکه برخی‌ها معتقدند که افرادی چون مهدی پاشازاده، علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی باید کادر فنی این تیم را تشکیل دهند، گفت: اینکه همیشه خون تازه‌ای به باشگاه ترزیق شود، خوب است اما باید کارشناسی شود که چه کسی به استقلال بیاید. باید دید کسی که به کادر فنی استقلال اضافه می‌شود، در ۳،۴ سال اخیر چه کارنامه‌ای داشته است.

پاشازاده تصریح کرد: باشگاه اگر کارش را درست انجام دهد، می‌تواند از سرمایه‌های استقلال استفاده کند. مگر نمی‌گفتند که بازیکنان تیم ملی ۹۸ فرانسه به درد مربیگری نمی‌خورند؟ پس چطور یحیی گل‌محمدی موفق بود؟ در لیگ‌های پایین همه چیز افتضاح و تاسف‌آور است. در فوتبال ما برخی از مربیان با وجود اینکه با چند تیم سقوط کرده‌اند، باز هم تیم دارند ولی مربیان جوان تیم ندارند.

وی در خصوص انتشار لیست قرارداهای بازیکنان استقلال خاطرنشان کرد: وزیر ورزش و جوانان که دستور داده این لیست‌ها منتشر شود خودش مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را برای ادامه همکاری تایید کرده و آنها بودند که چنین قراردادهایی با بازیکنان بستند.

پاشازاده ادامه داد: آندرانیک تیموریان پیشنهاد ۴،۵ میلیاردی از تیم‌های دیگر داشت و استقلال مجبور بود که چنین قراردادی با تیموریان ببندد. متاسفانه در ایران بودجه مشخصی وجود ندارد که بتوان از آن با برنامه استفاده کرد. بستن قرارداد با بازیکنان در ایران مثل اجازه کردن خانه است و هر مبلغی که صاحبخانه مشخص کند، باید پرداخت کرد وگرنه می‌گوید خانه را به تو نمی‌دهم! بازیکن هم وقتی با مبلغ پیشنهادی‌اش موافقت نشود، راحت می‌گوید به تیم شما نمی‌آیم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج