جاباما
۱۰۴۱۲۴
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

بازگشت احمدی‌نژاد به نفع روحانی است!

پایگاه خبری المانیتور در گزارشی تحلیلی با موضوع بازگشت محمود احمدی‌نژاد به عرصه سیاست نوشت: اگرچه حسن روحانی و محمود احمدی‌نژاد از دو حزب مختلف هستند اما بازگشت احمدی‌نژاد به نفع رییس‌جمهور کنونی ایران است.

خبرگزاری ایسنا: المانیتور به نقل از رسانه‌های داخلی ایران نوشت: حامیان محمود احمدی‌نژاد تلاش می‌کنند که راه را برای بازگشت وی به عرصه سیاست این کشور باز کنند که یکی از این اقدامات راه‌اندازی یک گروه رسانه‌ای است. این گروه متشکل از وبلاگ‌نویسان و سایت‌های خبری است که همگی از حامیان محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور پیشین ایران هستند.

حامیان احمدی‌نژاد هم‌چنین در این راستا تلاش می‌کنند تا احمدی‌نژاد را نزد رهبر ایران عزیزتر کنند.

این پایگاه خبری در ادامه می‌نویسد: با توجه به محتوای اظهارات حامیان احمدی‌نژاد در خصوص حسن روحانی، به نظر می‌آید که احمدی‌نژاد قصد دارد عواقب به وجود آمده از دور دوم اجرای برنامه هدفمندسازی یارانه‌ها در این کشور را بزرگ جلوه دهد. قیمت‌های برق، محصولات غذایی و سوخت افزایش می‌یابد. از این رو احمدی‌نژاد امیدوار است که مردم برای این شرایط روحانی را سرزنش کنند و خواستار بازگشت وی به سیاست باشند.

هم‌چنین بر اساس این گزارش احمدی‌نژاد امیدوار است که بتواند از ناامیدی و نارضایتی محافظه‌کاران به دلیل کنار گذاشته شدن از مذاکرات هسته‌ای استفاده کند و آن را بزرگ جلوه دهد. وی انتظار دارد که محافظه‌کاران در این شرایط به وی روی بیاورند و در صورت شکست خوردن مذاکرات و یا نارضایتی‌شان از احتمال به دست آمدن توافق نهایی میان ایران و گروه ۱+۵ به حسن روحانی حمله و از وی انتقاد کنند.

در حال حاضر وب سایت حامی محمود احمدی‌نژاد که با نام رییس‌جمهور ما شناخته می‌شود به دلیل توافقات میان ایران و گروه ۱+۵ در خصوص راکتور آب سنگین اراک از حسن روحانی انتقاد می‌کند.

المانیتور در ادامه گزارشش آورده است: با وجود چنین شرایطی احمدی‌نژاد برای بازگشت به عرصه سیاست راه آسانی در پیش ندارد و بسیاری از مردم این کشور به دلیل هشت سال ریاست‌جمهوری وی با او مخالف هستند.

در حقیقت بازگشت وی ممکن است به نفع حسن روحانی، رییس‌جمهور کنونی ایران تمام شود.

ممکن است چنین نظریه‌ای دور از ذهن به نظر برسد چون این دو سیاستمدار از دو قطب مختلف در ایران هستند. احمدی‌نژاد یک محافظه‌کار تندروست در حالی که روحانی یک میانه‌رو است از این رو میان دیدگاه‌های این دو نفر در عرصه سیاست داخلی و خارجی تفاوت‌های زیادی وجود دارد.

بر اساس این گزارش، زمانی که یک آتش‌افروز ساختمان‌های زیادی را به آتش می‌کشد مردم به هر آتش‌نشانی به عنوان یک قهرمان نگاه می‌کنند و احمدی‌نژاد در این میان نقش این آتش‌افروز را بازی کرده و روحانی کسی است که به وی به عنوان قهرمان نگاه می‌شود.

محمود احمدی‌نژاد از زمان اتمام دوران ریاست‌جمهوری‌اش در ماه اوت سال ۲۰۱۳ تاکنون سکوت اختیار کرده اما به نظر می‌آید که این سکوت به پایان رسیده است و او قصد بازگشت را دارد. یکی از درس‌هایی که از هشت سال فعالیت وی به عنوان رییس‌جمهور گرفته می‌شود این است که احمدی‌نژاد دوست دارد مورد توجه مردم باشد.

المانیتور در پایان آورده است که هشت سال ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد نشان داد که وی به هر چیز دست می‌زند یک مشکلی در آن به وجود می‌آید بنابراین حسن روحانی از بازگشت احمدی‌نژاد به عرصه سیاست می‌تواند خرسند باشد چون در صورتی که احمدی‌نژاد در کنار وی بایستد روحانی بهتر به نظر می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی جعفری پور

      حالا چهار سال صبر کنیم ببینیم چی میشه الان یکسال هم نشده

    • مجتبی

      بابا احمدی نژاد عالی بود

    • حسین

      ما که بی صبرانه منتظرش هستیم

    • shaghayegheghahreman

      همه منتظریم تا بار دیگر آن مرد ( احمدی نژاد) بیاید و ما را از دست بی تدبیریهای دولت امید نجات دهد.

    • reza

      محمود کجایی که یادت بخیر

    • آرش

      صد رحمت به احمدی نژاد

    • مسلم

      یادتون نره که هدفمندی یارانه ها گه اینقد تورم زایی کردو مردم رو به این فقر کشید نتیجه تدبیر اقا محمود که بی صبرانه منتظر بازگشتش هستید.هدفمندی یارانه های از اول اشتباه بود

      پاسخ ها

      • هادی

        اگه کمی اقتصاد بلد باشی و کمی هم از سیاست سر دربیاری هیچ وقت اینو نمگی
        البته بهتر که نمیدونی

    • ایسان

      هیچکی احمدی نزاد نمیشه جاش خیلی خالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج