۱۰۴۳۳۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

قیمت جدید بلیت اعتباری یک ساله مترو

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از ورود کارت‌های اعتباری یک ساله به قیمت ۸۰ هزار تومان با اعتبار ۱۲۰ هزار تومان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از ورود کارت‌های اعتباری یک ساله به قیمت ۸۰ هزار تومان با اعتبار ۱۲۰ هزار تومان خبر داد.

محسن نایبی صبح امروز در حاشیه افتتاح نیمه‌جنوبی خط سه مترو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افزایش قیمت بلیت توسط شورای شهر به تصویب رسیده است، گفت: قرار بود امسال افزایش بهای بلیت مترو از ابتدای سال اجرایی شود، اما با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد که همزمان با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها،‌ افزایش قیمت بلیت مترو نیز صورت گیرد.

وی با بیان اینکه شاهد افزایش ۱۰ الی ۱۵ درصدی قیمت بلیت مترو هستیم، در مورد کارت‌های اعتباری یک ساله نیز گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کارت‌های اعتباری یکساله ۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و این در حالی است که درون این کارت‌ها ۱۲۰هزار تومان اعتبار وجود دارد.

نایبی همچنین در مورد وضعیت دستفروش‌ها در داخل قطارهای مترو نیز گفت: این مسئله یک کار همگانی است و باید کارکنان مترو، پلیس، شهرداری و ... دست به دست هم دهند تا این مسئله رفع شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهره

      با سلام پس اين بليط ها از کي توزيع ميشود و آيا مي توان با اين بليط هم از اتوبوس و هم مترو استفاده کرد. لطفاً اينقدر به دستفروشها گير ندهيد چيزي که خيلي مهم است تفکيک واگنهاي بانوان و آقايان است که همچنان آقايان به حق خود قانع نيستند و هر روز خانمها را اسير کرده و بايد هر روز صبح شاهد دعوا، فحش و حرکات زشت و زننده باشيم واقعاً فکري کنيد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج