۱۰۴۴۶۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ماتزاری قطعاً سرمربی اینتر می‌ماند

مالک اندونزیایی نراتزوری قصد دارد یک فصل دیگر به سرمربی تیمش برای بازگرداندن آبی‌ومشکی‌پوشان شهر میلان به جمع قدرت‌های فوتبال ایتالیا فرصت بدهد.

تسنیم: مالک اندونزیایی نراتزوری قصد دارد یک فصل دیگر به سرمربی تیمش برای بازگرداندن آبی‌ومشکی‌پوشان شهر میلان به جمع قدرت‌های فوتبال ایتالیا فرصت بدهد.

با وجود ثبت نتایج ضعیف در کارنامه فصل جاری اینتر، دور ماندن این تیم از جمع صدرنشینان جدول و تقاضای گروهی از هواداران برای تغییر در کادر فنی تیم، اریک توهیر، مالک اندونزیایی نراتزوری به ابقای والتر ماتزاری روی نیمکت این تیم رای اعتماد داد.

توهیر در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه اینتر اظهار داشت: اینتر در حال حاضر روی چهار بازی باقیمانده‌اش تا پایان فصل تمرکز کرده است. ما می‌خواهیم تعادلی که تیم در این چند هفته اخیر به دست آورده و به لطف آن نتایج قابل قبولی کسب کرده است را حفظ کنیم. به همین دلیل قصد ایجاد تغییر در کادر فنی را نداریم و با شیوه‌ فعلی به کار خود ادامه خواهیم داد.

توهیر افزود: اوضاع اخیراً برای اینتر بر وفق مراد پیش رفته است اما برای ساختن تیمی منسجم نیاز است پروسه‌ای که برای بازسازی تیم آغاز شده است به نتیجه برسد. در دنیای فوتبال همه چیز به سرعت پیش می‌رود و هر سرمربی ممکن است با گروهی خاصی از بازیکنان نتیجه بگیرد اما این، آن چیزی نیست که من به دنبالش هستم. ماتزاری فصل آینده هم فرصت خواهد داشت که اینتر را بازسازی کند.

اعتماد توهیر به ماتزاری در حالی است که اینتر با ۳۴ امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس صدرنشین و ۱۲ امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی رده سومی در جایگاه پنجم است و تقریباً‌ شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج