جاباما
۱۰۴۵۷۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پیروانی مدیرعامل پرسپولیس می‌شود؟

افشین پیروانی جدی‌ترین گزینه مدیرعاملی پرسپولیس در فصل بعد است.

خبرگزاری ایسنا: وضعیت مدیریتی باشگاه پرسپولیس کماکان نامشخص است و در حالی که وزارت ورزش از روزهای پایانی سال ۹۲ اعلام کرده بود که اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه را معرفی می کند اما هنوز خبری از اعلام اعضای جدید نیست.

تازه‌ترین اظهارنظر در این رابطه در برنامه ۹۰ و از سوی امیررضا خادم صورت گرفت. او گفت که اعضای هیات مدیره پرسپولیس تا دوشنبه هفته آینده معرفی می‌شوند. هرچند با توجه به پیچیدگی‌های مدیریت پرسپولیس انتخاب افراد مناسب و راضی کردن آنها برای کار در شرایط کنونی بسیار سخت است.

در همین زمینه در روزهای گذشته رفت و آمدهای زیادی به وزارت ورزش انجام شده و تعدادی از مدیران ورزشی و پیشکسوتان پرسپولیس به وزارتخانه رفته‌اند و مذاکراتی برای مدیرعاملی و حضور در هیات مدیره با آنها انجام شده است.

در حال حاضر افرادی مثل افشین پیروانی، حمید استیلی، جعفر کاشانی و محمد زادمهر از گزینه‌های حضور در هیات مدیره هستند. برای مدیرعاملی هم نام چند گزینه مثل ساکت، فائقی و افشین پیروانی مطرح است که در این میان ساکت و فائقی به پیشنهاد وزارت ورزش پاسخ منفی داده و مذاکرات فعلا با پیروانی به صورت جدی‌تری پیش رفته است.

گودرزی وزیر ورزش که خود از جامعه دانشگاهی وارد وزارت ورزش شده برای انتخاب مدیرعامل تاکید زیادی روی تحصیلات گزینه‌ها دارد و به این دلیل که پیروانی دکترای تربیت بدنی دارد گودرزی و سجادی با او مذاکره کرده‌اند و هر دو طرف منتظر رفع مشکلات مالی باشگاه و آغاز به کار برای فصل جدید هستند. هر چند پیروانی هم به آنها گفته که به کار در بخش فنی فوتبال و مربیگری علاقه بیشتری دارد اما پاسخ قطعی را هنوز نداده است.

بدهی میلیاردی پرسپولیس مانعی بزرگ برای هر کدام از گزینه‌هایی است که پست مدیرعاملی به آنها پیشنهاد می‌شود؛ موضوعی که قطعا مدیریت بر این تیم را سخت می‌کند. در همین زمینه از وزارت ورزش خبر می‌رسد که مسئولان این وزارت‌خانه برای رفع این مشکلات دست به کار شده‌اند و با یکی، دو شرکت تولیدی نیز برای بحث اسپانسرشیپ پرسپولیس در فصل جدید به توافقاتی رسیده‌اند. باید دید ترکیب جدید هیات مدیره پرسپولیس چگونه چیده می‌شود و این تیم برای فصل بعد در چه وضعیتی بسته می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hasan

      فقط همینو کم داشتیم!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج