۱۰۴۵۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هشدار نسبت به بارش تگرگ در کشور

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: وقوع پدیده تگرگ در روز چهارشنبه در برخی از مناطق مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز و پنچشنبه شمال شرق کشور و شرق خزر پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مهندس احد وظیفه افزود : براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در روز چهارشنبه بیشتر مناطق کشور در ساعاتی از روز بارش باران، وزش باد گاهی رعد و برق خواهند داشت. شدت بارندگی در اوایل روز در مناطق مرکزی کشور و ارتفاعات البرز است و از شب از میزان بارش در نیمه غربی و مرکز کاسته می‌شود و شدت بارندگی در مناطق شرق و شمال شرق رخ خواهد داد.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: در روز پنجشنبه نواحی شرق، شمال شرق و شمال در گستره بارش قرار دارند و از اواخر وقت این روز بارش در این مناطق پایان می‌یابد. همچنین وقوع پدیده تگرگ در روز چهارشنبه در برخی از مناطق مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز و پنچشنبه شمال شرق کشور و شرق خزر پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان این که روز جمعه دریای خزر مواج است گفت: در روز جمعه احتمال وقوع بارش‌های پراکنده در بعدازظهر در شمال غرب، شمال شرق، شمال و جنوب شرق وجود دارد.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و به ایسنا گفت: آسمان تهران در روز پنجشنبه کمی ابری در پاره‌ای نقاط با وزش باد و رشد ابر در ارتفاعات خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۱۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز جمعه آسمان پایتخت صاف در پاره‌ای نقاط با وزش باد پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۱۷ و ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج