۱۰۴۶۸۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آنچلوتی : از همه چیز راضی هستم

سرمربی رئال مادرید پس از کسب پیروزی یک بر صفر برابر بایرن‌مونیخ از نتیجه کسب شده ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئال‌مادرید در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد بایرن‌مونیخ را با یک گل شکست دهد تا به دیدار فینال این رقابت‌ها نزدیک شود.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال‌مادرید پس از پیروزی تیمش برابر بایرن‌مونیخ در نشست خبری خود گفت: بازی بسیار سخت و دشواری برابر بایرن‌مونیخ داشتیم. آنها تیمی قدرتمند و با برنامه بودند که کار را برای ما سخت کردند. از همه چیز راضی هستم. نه تنها از نتیجه کسب شده ، بلکه از نمایش بازیکنانم نیز در این دیدار راضی هستم. در ابتدای مسابقه کمی ترسیده بودم اما هر چه از زمان بازی گذشت بیشتر به بازی مسلط شدیم . در نیمه دوم بازیکنانم توانستند بازی را به کنترل خود دربیاوردند و موقعیت‌های گل زیادی نیز خلق کردیم. بازیکنانم اتحاد مثال‌زدنی در این دیدار داشتند. در بازی های نیمه نهایی باید همینگونه بازی کنید.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در ادامه گفت:‌ برابر تیمی که مالکیت توپ زیادی دارد، تصمیم گرفتم تیمم را با سیستم ۲-۴-۴ روانه میدان کنم. البته این را نیز باید در نظر بگیرید که کریستیانو رونالدو و گرت بیل کاملا آماده نبودند با این حال توانستند بازی خوبی از خود نشان دهند. رونالدو به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود و خیلی دوست داشت در این دیدار به میدان برود، و من فکر می کنم توانست بازی خوبی نیز به نمایش بگذارد.

کارلتو در ادامه دربازی شرایط تیمش برای بازی برگشت گفت: می‌دانم که بازی در آلمان کار سختی است. اما اگر بتوانیم با اشتیاق و اعتماد به نفس امشب برابر آنها به میدان برویم، می‌توانیم به دیدار فینال راه یابیم. البته فوتبال شرایط خودش را دارد و هیچکس نمی داند چه اتفاقاتی در بازی برگشت رخ خواهد داد.

رئال‌مادرید سه‌شنبه هفته بعد در دیدار برگشت خود باید در ورزشگاه آلیانس به دیدار بایرن‌مونیخ برود. این تیم شنبه در رقابت‌های لیگا میزبان اوساسونا خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج