جاباما
۱۰۴۷۰۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عکس: «اون» دیکتاتور خندان!

"کیم جونگ اون" رهبر جوان کره شمالی در حالی در ماه های اخیر با لبخند در مقابل دوربین های خبرنگاران ظاهر می شود که پس از دو سال رهبری کره دست به تصفیه در راس قدرت زده، آزمایش اتمی و یک آزمایش موشکی انجام داده و بارها آمریکا، کره جنوبی و ژاپن را به حمله اتمی تهدید کرده است.

فرارو: "کیم جونگ اون" رهبر جوان کره شمالی در حالی در ماه های اخیر با لبخند در مقابل دوربین های خبرنگاران ظاهر می شود که پس از دو سال رهبری کره دست به تصفیه در راس قدرت زده، آزمایش اتمی و یک آزمایش موشکی انجام داده و بارها آمریکا، کره جنوبی و ژاپن را به حمله اتمی تهدید کرده است.

کیم جونگ اون رهبر جوان کره شمالی از زمان نشستن بر جایگاه پدر تغییرات چندی در راس مقامات حکومتی اعمال کرده است و پس از اعدام علنی شوهر عمه و نفر دوم این کشور به تازه گی عمه قدرتمند خود را نیز حذف کرده است.

او هفته گذشته پس از برگزاری انتخابات و پیروزی در آن توسط پارلمان جدید این کشور به عنوان نخستین رییس کمیسیون دفاع ملی کره شمالی انتخاب شد.

درهمین حال روز سه شنبه رهبران ارشد حزب کارگران کره شمالی نشستی را برگزار کردند تا درباره تغییر کارکنان در رده‌های بالای حکومت کره شمالی پس از اعدام جانگ سونگ تائک،‌ شوهر عمه "اون" در ماه دسامبر گذشته تصمیم بگیرند.

از سوی دیگر فعاليت هاي هسته اي "اون" در ماه های اخیر اوضاع در شرق آسيا را به حدي متشنج كرده كه كره جنوبي و آمريكا براي مقابله نظامي با پيونگ يانگ متحد و ژاپن نيز سيستم هاي موشكي خود را به حال آماده باش قرار داده است.

با این وجود کیم جونگ اون که سعی در نشان دادن چهره ای مهربان و دوست داشتنی از خود دارد هفته گذشته همراه با همسرش در جمع سران نظامی کره حاضر شد و در حالی که مانند ماه های اخیر در مقابل دوربین عکاسان لبخند می زد فیلمی از دوران کودکی اش که برای اولین بار پخش می شد را تماشا کرد.

عکس های زیر آخرین تصاویری است که از رهبر کره شمالی در دو ماه اخیر توسط خبرگزاری رسمی کره منتشر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج