۱۰۴۸۰۵۶
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

روابط غیراخلاقی مدل آمریکایی با بوریس جانسون

مدل سابق آمریکایی به داشتن روابط غیراخلاقی با نخست‌وزیر فعلی انگلیس اعتراف کرده است.

خبرگزاری تسنیم: «جنیفر آرکوری»، مدل سابق و تاجر زن آمریکایی به داشتن روابط خاص با «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر انگلیس اعتراف کرده است.

این افشاگری چند ماه بعد از آن صورت می‌گیرد که جانسون در کسوت شهردار وقت لندن به دلیل ادعاهایی درباره دادن برخی امتیازهای غیرقانونی به آرکوری، از جمله شرکت دادن وی در مذاکرات تجاری محرمانه و پرداخت تسهیلاتی از سرمایه نهادهای دولتی هدف تحقیقات پلیس قرار گرفته بود.

رسانه‌های انگلیس روز جمعه گزارش داده‌اند آرکوری به داشتن «روابط عاشقانه» با بوریس جانسون قبل از جدایی نخست‌وزیر فعلی انگلیس از همسر سابقش «مارینا ویلر» در ارتباط بود اعتراف کرده است.

روابط غیراخلاقی مدل آمریکایی با بوریس جانسون

روزنامه گاردین نوشته آرکوری در پاسخ به سئوالی در این خصوص گفته است: «فکر می‌کنم نیازی به گفتن این نیست که مسائل زیادی در این باره وجود دارند... ولی نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.»

آرکوری در مصاحبه‌ای دیگر در پاسخ به این سئوال که آیا با بوریس جانسون روابط عاشقانه داشته گفت: «آن زمان، عمیقاً به او علاقه داشتم ولی هیچ‌وقت عبارات عاشقانه استفاده نمی‌کردم. عاشق نشده بودم. به این مرد خیلی علاقه داشتم و به نظرم این کاملاً روشن است. همینقدر می‌خواهم بگویم.»

«اداره مستقل اقدامات پلیس» انگلیس سال گذشته تحقیقاتی را درباره این آغاز کرد که آیا ارتباطات کاری جانسون در زمانی که شهردار لندن بود تحت تأثیر دوستی او با آرکوری قرار گرفته است یا خیر.

در آن زمان گزارش شده بود شرکت «هکر هاوس» متعلق به خانم آرکوری که در سابق مدل بوده است یک سال قبل‌تر 100 هزار پوند دریافتی داشته است و او در چند مأموریت تجاری در شورای شهر همراه آقای جانسون بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج